Volgers - Followers

donderdag 30 augustus 2012

Two new stamped cards

Wat is het grappig om te ontdekken wat ik nu zelf kan/wil doen met de stempels die binnenkort bij Stampinback uitgegeven worden.

De stempel sheets en prijzen staan ondertussen op de site van Stampinback:

The stamp sheets and prices are on the site of Stampinback now:
(if you order the sheet with the highest price, they will be cut and mounted, with a print of the stamp on the mount and delivered in a great plastic storage kit)
Nu heb ik met elke nieuwe stempel de tic, dat ik die uit wil proberen, ik wil er gevoel bij krijgen, dus nemen jullie me het maar niet kwalijk dat ik dat ook met deze stempels doe. En zoals ik vaak zeg:
Just go with the flow...en dat doe ik dan ook maar wat graag...gewoon zien wat er uiteindelijk onder mijn handen tevoorschijn komt. Dus hier volgen weer twee spontane kaarten:
Parelmoer glanzend linnenkarton, Stampinback tekststempel. Katten stempel en doedel stempel Stampinback/Alie Hoogenboezem-de Vries, Distress inkten, Inka Gold van Viva Decor, templates, Papermania Marker, lint en roosje. Helemaal blij met deze kaart, ben ik!!! :-)



Stempels van Stampinback/Alie Hoogenboezem-de Vries, Dylusions Ink Sprays, templates, chloor, witte gelpen, zwarte identypen, roze Archival bright. Gewoon maar laten gebeuren en ik vind het een soort Art Journal geworden maar dan in kaartvorm...dus vanaf nu maak ik geloof ik ook maar Art Journal kaarten, want hier kan ik dus bij blijven wegdromen...ik word er blij van!!
Hartelijke groetjes, Alie :-)

20 opmerkingen:

Wanda zei

Hoi alie, ik vind je stempels echt geweldig, grappig en creatief! En wat super dat dit dan je eigen plaatjes zijn!! Ik ga er zeker wat van aanschaffen. Je maakt er ook moooie kaarten mee, ik vind het echt inspirerend om je blog te volgen.

Willy zei

Ja, dat is goed te zien...ze zijn zo mooi en vrolijk!

butterfly zei

More delicious creations... the one with the cat balanced on top of the pole made me smile! Your 'doodles' have so many possibilities, Alie.
Alison x

Saskia zei

Mooie kaarten, Alie. Vooral de onderste, die is zo mooi warm van kleur.

maria's knutselplezier zei

Prachtig Alie, je stempels hebben alvast succes, wacht tot wij ze hebben!!!

Groetjes
Maria

Yvonne zei

Daar is die favoriet van mij, jouw kat met vissie in zijn maag, ik vind hem geweldig!
Twee prachtige kaarten Alie! Je kunt wel een boekwerk gaan aanlegen met Art Journal kaarten, want deze twee zij ook weer zo leuk, mooie kleuren en achtergronden, en ja, natuurlijk je eigen prachtige stempels!
Lieve groetjes van Yvon (die geloof ik wat laat op gang kwam met jouw eigen stempels, maar goed, ik ben nu eenmaal niet meer de snelste, ha ha!)

Marianne zei

Geweldige creaties. Mag ik zeggen dat ik nummer twee ook het mooiste vind. Ja, dat heb je als je meerdere kaarten tegelijk plaatst.... dan is er altijd eentje favoriet :-)
Maar zoals je weet ben ik wel fan van wat kleur, dus daarom de tweede ... en lekker druk; zo veel te zien. Superleuk dat je met zo veel verschillende kaarten al laat zien wat de mogelijkheden zijn.
Liefs,
Marianne

Nora MacPhail zei

These are great! I like the pattern combined with it. Wonderful palette too.

Patricia zei

Het ziet er weer SUPER uit zeg, die vogels vind ik ook zooooo leuk.
Jij wordt er blij van, maar ik ook als ik jou werk met eigen stempels zie.
Groetjes Patricia

Fieneke zei

Hoi alie, ik kom via via op jouw blog terecht, wat een super gave stempels heb jij gemaakt, maar wat maak jij ook super mooie creaties!! Je hebt er een fan bij! Ik kom nog wel eens terug om alles eens rustig te bekijken, wat een berg inspiratie!
Groetjes Fieneke

Jetske zei

Het zijn inderdaad "blije" kaarten geworden. Kan ook niet anders, je bent blij dat het niet meer zo heet is zodat je met je eigen stempels kunt spelen! En dat je blij bent met je eigen stempels dat zal niemand verbazen! LOL

Sophie zei

Wow! Alie, deine beiden Karten sind echt der Hit.
So witzig, schräg und so kreativ in Szene gesetzt.
Herrlich!

Buttons zei

Great work here Alie as always. Hugs, Buttons x

Julia S-W zei

Just beautiful - I so love your cat stamp! Love the seed heads on the first stamp too.
Juliaxx

Anita Houston zei

Hello! New follower here! Love your work...fun and creative! These are gorgeous!!!

Janny Jager 't Hooft zei

Wat zijn ze weer super Alie
Je hebt echt de smaak te pakken he
Twee heel totaal verschillende zij het geworden ,maar o o zo leuk.
De onderste vind ik echt helemaal het einde.
Ben benieuwd wat voor moois je er nog meer mee gaat maken.

Lieve groetjes Janny

Linda zei

Helemaal leuk! Heerlijk stempelen met je eigen stempels, daar word je vanzelf blij van :-))

Marjie Kemper zei

Oh, these are fun! Love the stamps and the layering and the stencils too.... really great works!

Gráinne zei

Love them ... your stamps are gorgeous and your projects just stunning ...
Best, Suzanne x

Cath Wilson zei

More lovely work with your quirky images - so cool - you must be so thrilled xxx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...