Volgers - Followers

dinsdag 14 augustus 2012

Steampunk card - Made with love


Deze achtergrond kreeg ik onlangs van Julia. Heb de geëmboste kaart bewerkt met zilverkleurige kindertoververf. De twee glimmende radertjes links onderin kreeg ik van Janny, deze heb ik bewerkt met alcoholinkt. De wijzerplaatjes kreeg ik van de klokkenmaker, net als de radertjes die erop bevestigd zijn. Maar de stempel (De Stempelwinkel) en de dies van Tim Holtz, net als het sleuteltje en zilverkleurige draadwerk, tekststempel, Tim Holtz tape, bruine en grijze onderkaart en de metaalstrip...heb ik wel zelf gekocht hoor :-). Toen alles op de kaart zat nog met een sponsje bruine Distress inkt kris kras op de kaart gesponsd, net als langs de randen die ik met een paperdistresser heb bewerkt. Een steampunk kaart dus...veel meer kan ik er niet over vertellen.

Door de warmte die er nu is en ook nog aankomt, is het geen doen om in mijn hobbyhoek in de serre lekker te gaan freubelen...dus ik neem even een freubel-time-out tot het weer iets afkoelt!

Hartelijke groetjes, Alie :-)

I joined the challenge: Favorite technique, at:



29 opmerkingen:

Janine zei

ik begin er wel steeds meer ideeën over te krijgen ☺ ik heb zelf nl ook zo'n mooie kaart gekregen van deze blogeigenaar, ☺ super mooi deze..... maar de mijne is mooier hahahaha, bedankt alie!!!

Felicie zei

What a great card Alie.I love the background.It is so stunning.
Groetjes
Felicie

butterfly zei

Fabulous card... the rivet embossing background is wonderful, and I love the textures and metallic highlights! Your work is always so amazing... I'm a huge fan!!
Alison x

Silvia(Barnie) zei

Wow, that's a breathtaking steampunk creation.

Patricia zei

Wauw wat een PRACHTIGE kaart weer Alie, mooie details!!!!
Neem jij maar lekker een brake en geniet van de zon. haha
Groetjes Patricia

Marianne zei

Deze heb je weer mooi voor elkaar voordat je zat te smelten in je hobbykamer. Wat een leuke achtergrond (van Julia zei je...hmmm zal ook eens volger van worden hahaha) en alles valt weer zo mooi op zijn plaats. Gelukkig lees ik wel eens dat je "het" ook allemaal laat gebeuren, want bij mij is het vaak ook niet van te voren bedacht. Helaas zijn mijn resultaten nog niet zo mooi als de jouwe!! Dus ik blijf oefenen :-)
Nog een fijne dag!
Lieve groetjes,
Marianne
PS bestelling dylusions is geplaatst; nu maar afwachten.

herminesplace zei

Weer een prachtige steampunk kaart

Monique zei

Leuke klokkenmaker heb je!
Ik ben niet zo van de steampunk, maar je hebt er wel weer iets geweldigs van genaakt.
Hartelijke groetjes, Monique

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Je hebt groot gelijk want ik zit nu buiten op de bloggers reactie te geven want de afgelopen week had ik even een time out. Ik mopper niet maar zelfs buiten is het nu erg benauwd. Alie dit werkje is weer super. Pracht kleuren en leuke dingen bij elkaar gebracht. Ik zie de radertjes al draaien haha(with love).
lieve groetjes Marja

Danielle v/d Horst zei

Leuke kaart dat heb ik nu begrepen ik maak digitaal kaarten en krijg les bij Aad rom die staan ook op mijn site zo zie je er valt op vele manieren iemand een plezier te doen en kijken naar al die creaties is een feest op zich dank je wel groetjes Danielle

lynne zei

Hi Alie
Incredible texture on this card, amazing.
Wishes
Lynne

Rosie zei

Wow, Alie, your Steampunk creation is adorable, love it

Elly zei

Ik heb het met steampunk en je kaart is prachtig...geweldig!!!!

Marjie Kemper zei

This is fantastic, Alie! Love the variety of texture you have achieved here. It's a gorgeous steampunk card.

toscania-art-life zei

Hoi Alie,
wat bin je punkie tegenwoordig. Mooi vrouw!!
Ik ben lang niet zo modern als jij :-)

Liesbeth Fidder zei

Een prachtige steampunky kaart Alie ! En ik heb nog wat meer rond gestruind op je blog: geweldig ! Je maakt schitterende dingen !! :-)

Janny Jager 't Hooft zei

Wauwwwwwwwwww Alie wat een super gave Steampunk kaart.
Helemaal toppie en de achtergrond vind ik ook super mooi.
Ook deze was voor mij weer genieten geblazen.
Groot gelijk dat je even een time out neemt met dit mooie weer.
In je serre is het nu tropisch ,dus ga maar lekker in je tuintje in de schaduw zitten.
Geniet maar lekker van je time out.

Lieve groetjes Janny

Willy zei

Allereerst bedankt voor je lieve reactie, dat doet goed! Mooie steampunk kaart heb je gemaakt, leuk dat mensen weten aan wie ze hun spulletjes kwijt kunnen, hi....

catherine zei

This is so fantastic Alie. Just love the metal effect background you have created and all the added extras
x catherine

Craft Addicts - Tracy Evans zei

Fabulous steampunk creation . Love your use of metal, giving a wonderful industrial feel and using alcohol ink is perfect. Beautifully embellished too. Thanks so much for joining in the Simon Says Stamp and Show Challenge. Tracy x

maria's knutselplezier zei

Ook dit weer heeft geen weerslag op je inspiratie, en de originaliteit van je kaart, heel mooi gedaan hoor, Alie!!!

Groetjes
Maria

Nora MacPhail zei

Wonderful texture and design. Very classic looking. Happy Creating.

Candy C zei

Alie, I love your steampunk card. There are so many elements on this piece! Love all of them and I love the distressing you've done with the brown. It really blends everything together. Thanks for joining us at Simon Says Stamp and Show. <3 Candy

Julia S-W zei

Wow - great steampunk project!! Love that background ;)!! I like the use of the brown distress to tone it down and the metal tape (?) on the right is really lovely.
Juliaxx

Jetske zei

Prachtige kaart!

Yvonne zei

Wat leuk om een kaart te maken met zoveel gekregen spulletjes, dat maakt wel heel bijzonder.
Ik vind de achtergrond super, door de toververf nog mooier.
Groetjes Yvonne.

Ana K. zei

I love steampunk look... so much to see and diferent textures! Super

Terry zei

Hai Hai Alie, wat weer een geweldige kaart heb je gemaakt zeg, vol met liefde en Steampunk geweldig gedaan hoor mooie kleurtjes en superss dat je weer meedoet met de Simon Says Stamp and Show Challenge, Veel liefs Terry xxxx

Anna-Karin zei

Gorgeous card Alie! The textures in the backgroun and all the metallic elements are so cool. Thank you for sharing with us at Simon Says Stamp and Show!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...