Volgers - Followers

maandag 20 augustus 2012

Stampinback stamps - Design by Alie Hoogenboezem-de Vries


LAATSTE NIEUWS - LATEST NEWS




Onlangs tekende ik op een gift tag een poppetje...daarvan waren de eigenaars van Stampinback, Ank en Fred zo gecharmeerd (Fred iets later dan Ank :-)) dat Ank vrijwel onmiddellijk vroeg of ik nog wat meer wilde tekenen. En dat terwijl ik nog wel duidelijk bij het blogbericht had gezet dat ik NIET kan tekenen! Maar ik ben toch nog wat gaan krabbelen en heb dat verzonden. Het begin was dus op 9 augustus j.l. en ik mag jullie alvast vertellen dat Stampinback, zéér binnenkort de stempels uitbrengt: Design by Alie Hoogenboezem-de Vries. Waarom ik het Surprise-vlaggetje hierboven heb staan? Dat komt omdat ik zelf ook niet weet, welke krabbeltjes er omgezet worden in stempels! :-)
Uiteraard hoop ik dat deze stempels de nodige nieuwe eigenaars gaan krijgen...en jullie snappen het al...binnenkort volgt er meer nieuws hierover!

Hartelijke groetjes, Alie :-)

Recently I drew a doll on a gift tag..the owners of Stampinback, Ank and Fred were charmed of it (Fred a bit later than Ank :-)) and they asked me if I wanted to make more drawings...although I stated on my blogpost that I can NOT draw! But I've made some more scribblings and have sent that. The beginning was on Aug. 9, and I may already tell you that Stampinback will release stamps of it, very soon: Design by Alie Hoogenboezem-de Vries.
Why I have the Surprise-flag above? That's because I don't know yet myself, what scribblings will be converted into stamps! :-)
Of course I hope that these stamps are going to get the necessary new owners...so you'll understand: More news on this soon follows!!

Greetings, Alie :-)

27 opmerkingen:

Ana K. zei

OOOO Alie congratulations, this is really something!!! Can`t wait to see yours stamps!!
Hugs from Slovenia

butterfly zei

Alie, that's amazing and fantastic news... congratulations! And I can't wait to own an Alie Hoogenboezem de Vries stamp!!
Alison x

xxx Myra xxx zei

wowwwwwww super!!!!!!! ben heel benieudw !!!

Paper Creations by Shirley zei

Congratulations ! Can't wait to see the designs :) Warm Greetings, Shirleyx

Julia S-W zei

Haha so you've gone public with your news now! I'm so excited to see them and you must be too if you don't know which 'scribbles' they've chosen! Such talent. . . . . now I will have to buy more stamps!!
Juliaxx

Monique zei

Helemaal te GEK!!!!! En jij maar denken dat je niet kunt tekenen.
Ik kijk uit naar je stempels!
Hartelijke groetjes, Monique

Yvonne zei

Oooh geweldig zeg Alie. Wat een enorme eer ! Je maakt dan ook super leuke stempels, ik ben heel benieuwd wat ze uit hebben gekozen. En wie wel er nu niet een originele Alie Hoogenboezem-de Vries stempel. Gefeliciteerd !!!
Groetjes Yvonne.

Yvonne zei

WAUW!!! GEFELICITEERD met het uitbrengen van je eigen stempellijn! Wat geweldig leuk Alie. Ik ben heeeeeel benieuwd wat voor moois daar uit gaat komen, en wanneer we kunnen aanschaffen. En door jou gaan laten signeren natuurlijk. Want dat je kunt tekenen, dat zul je dan ook weten hoor. Zowel met tekenen van mooie stempels, als tekenen van het bijgaande papiertje met stempelafdrukken daarop. Want origineel gesigneerd willen we natuurlijk ook!
Hartstikke leuk om je afgelopen zaterdag weer even te zien en spreken, en vooral even lol te maken, ha ha!
Groetjes van Yvon

Janny Jager 't Hooft zei

Wauwwww Alie je eigen Stempels en dat voor iemand die zegt dat ze niet kan tekenen.
Kan niet wachten om te zien welke tekeningen er omgezet zijn in stempels.
Meis VAN HARTE hoor en je mag hier trots opzijn.
Alleen gaat het mij natuurlijk weer centjes kosten want tja de Alie stempels wil ik natuurlijk wel in m'n bezit hebben.
Nogmaals Van Harte en geniet ervan.

Lieve groetjes Janny

herminesplace zei

Proficiat!!!!! ontzettend gaaf, ben benieuwd

Danielle v/d Horst zei

Gefeliciteerd ermee enig voor je ik ben erg benieuwd ernaar heel veel succes met het niet tekenen haha groetjes Danielle

Sophie zei

Herzlichen Glückwunsch, Ali.
Das ist eine tolle Nachricht, und ich freue mich mit dir.
Super schön <3

Liebe Grüße

Patricia zei

WOEPIEWAUW!!!!!!! Wat GAAAAAAAF zeg, gefeliciteerd.
Jij kan niet tekenen........???? Nou daar denken wij heel anders over haha.
Ik kan niet wachten hoor, ik ben zeker je klant!!!!
Succes met alles.
Groetjes Patricia

Sticky Fingers zei

Wat leuk Alie!!! Gefeliciteerd! Je bent vast zo trots als een pauw!
Groetjes

Marianne zei

Alie van HARTE!!!!! Dit is fantastisch nieuws. Ik ben heeeeeel erg benieuwd naar je stempels. Wat ontzettend leuk en dat we dat allemaal van het begin hebben kunnen volgen op je blog is helemaal super.
Liefs,
Marianne

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Gaaf!!!!!met jouw stempels te gaan werken en dat terwijl je niet kunt tekenen hahahaha. Nu ik weet zeker dat ze prachtig worden en kijk er dan ook heel erg naar uit. gefeliciteerd meid, wat een leuke en prachtige stap.
lieve groetjes Marja

Mariëtte zei

Wat ontzettend gaaf Alie! Gefeliciteerd. Ik ben heel benieuwd naar de Alie's

Stampinback zei

Ook names ons van harte gefeliciteerd Alie.
Wij voelen ons vereerd dat je samen met ons gewerkt hebt aan een hele nieuwe uitdaging !
Ik hoop dat we heel veel mensen die ECHT niet kunnen tekenen blij kunnen maken met de stempels die jij zo mooi voor ons getekend hebt.
Just go with the Flow zal niet zomaar meer een uitspraak van je zijn maar zou wel eens je " handelsmerk" kunnen worden !

Gráinne zei

Congrats, Alie! Well deserved, I think :-))
Best, Suzanne

Karin zei

wow fantastisch, ben benieuwd hoe ze eruit zien!!

Silvia(Barnie) zei

Congratulations, these are fantastic news.

Miranda zei

Nou ja, hoe leuk is dat???!!!! Geweldig. Ik hoop dat je wel een winstdeel krijgt????

Jetske zei

Gefeliciteerd!!!!!!!!

Elly zei

Ha....wat leuk!! Congrats. I hope i can get one under my fingers (:o)

Ballie (Bennarda) zei

ALIE, ja VAN HARTE GEFELICITEERD, wat geweldig, ben trots op je hoor.
Eigen stempels getekend, wauuuuuuw.
Lieve groetjes Bennarda (Ballie)

Femmy zei

geweldig, gefeliciteerd!!!!!!

Saskia zei

Wat ontzettend tof, Alie! Gefeliciteerd, lijkt me heel apart om je eigen stempellijn te hebben. Ik zal zeker de nieuwsbrief van Stampinback in de gaten houden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...