Volgers - Followers

donderdag 23 augustus 2012

Playing with....

Op de achterkant van glanzend linnenkarton van de Action, zomaar gaan spelen met Dylusions Ink Sprays, papier, plaatjes, stans met alufolie en alcoholinkt, templates, washi tape van de Hema, witte gelpen, zwarte identypen, doedeltjes, oranje Adirondack inkt. Wat is het toch lekker rustgevend om zomaar zonder doel heerlijk te kliederen :-). Lekker vanuit mijn gevoel bezig zijn en het laten gebeuren: Ik hou ervan :-)
Misschien jullie ook wel!!! :-P



The secret of life is not to do what you like but to like what you do



Hartelijke groetjes, Alie :-)


25 opmerkingen:

Buttons zei

Now this is what I call journalling Alie. Love it. You have combined the colour and stamping so well. Hugs, Buttons x

Patricia zei

Ja HEERLIJK he dat kliederen, en dan komt er ook nog deze PRACHTIGE journal uit..... GEWELDIG gedaan hoor, klieder maar lekker verder, dan kan ik daar van meegenieten. haha
Groetjes Patricia

Danielle v/d Horst zei

Alie het ziet er prachtig uit het maakt niet uit wat je doet groetjes Danielle

maria's knutselplezier zei

Prachtige pagina voor je journaal Alie, heel grappig maar ook heer juist , ik vind het prachtig gedaan hoor!

Groetjes
Maria

Karin zei

wow een schitterende pagina is het geworden, met veel details, erg mooi!leuk dat vrouwtje wat golf speelt! Prachtige kleuren ook!

Willy zei

Ja...daar hou ik zeker van en jij kunt er wat van hóór, prachtig!! Er is zoveel te zien, je tak met blaadjes met daarop gezichtjes vind ik super, heb je die zelf getekend of is het een stempel?

Femmy zei

prachtig Alle!

Willy zei

Ha,ha...bedankt voor je reactie!!

Viv's Visuals zei

Fabulous journalling. I agree that it IS soothing just to get messy with inks!

Julia S-W zei

So much to see and so much to love about this piece Alie. I really love your ladies! The colours are great but I really love the little faces in the leaves - they are so happy! Great piece of work for someone who was just doodling!!
Juliaxx

Felicie zei

Wow What a wonderful piece of Art Alie.
I love it a lot.
Groetjes Felicie

xxx Myra xxx zei

ik hou dervan!! wat weer mooi gemaakt!

Bianca zei

Mooi gedaan Alie en knap dat je dat zo kunt vanuit je gevoel zoiets te maken ik moet altijd eerst wat bedenken helaas.

groetjes Bianca

edith zei

Nou Alie jij mag vaker zomaar wat doen wat een geweldig eind resultaat

butterfly zei

So playful and creative... I love the freedom and spontaneity with which you bring your pages to life, Alie - wonderful work again!
Alison x

Paula Whittaker zei

Fab journalling work

Sophie zei

Wow! Alie, was für eine farbenprächtige Karte.
Superschön gemacht.
Chapeau!

Ein schönes Wochenende wünsche ich dir, meine Liebe...

Marianne zei

Je hebt je weer lekker uitgeleefd en weer een supercreatie gemaakt! Wat een prachtige kleuren en je komt gewoon niet uitgekeken op alle details. Er is zoveel te zien! Pra chtig! Liefs,
Marianne

Ana K. zei

Really great colours and lady is so funny whit those eyes! :)

Paper Creations by Shirley zei

WOW Amazing and beautiful work Alie ! Love these :) Have a great day, Shirleyx

Saskia zei

Wow, Alie, heel erg mooi resultaat!

Janny Jager 't Hooft zei

Wat ben je hier toch een kanjer in Alie.
Zo heerlijk zitten kliederen en kledderen en dan zoiets moois ervan maken.
Wat valt er veel op te zien .
Heb er weer heerlijk van zitten genieten
Wilde dat ik het ook kon zo lekker alles maar z'n gang laten gaan.
echt daar ben ik niet goed in.
Gelukkig hebben we jou mooia creatie's om van te gnieten.

Lieve groetjes Janny

Silvia(Barnie) zei

A fantastic journal page with wonderful details.

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Zo ik loop wat werk op achter. Wat een prachtig en heerlijk geklieder Alie. Wat een schitterende creeaties heb je weer gemaakt. Er is zoveel te zien elke keer ontdek ik weer wat anders. Prachtig.
lieve groetjes Marja

Marjie Kemper zei

Love it! Your background is wonderful and I love all the circles and doodling and the leaf faces are making me grin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...