Volgers - Followers

donderdag 9 augustus 2012

Just go with the flow...or the crow


Even 1 ding uitleggen: Ik kan niet tekenen!!! Zo dat was de mededeling hahaha...Nu raak ik steeds meer in de ban van die (dure en niet aangeschafte) Stampotique stempels, vreemd genoeg, want in het begin vond ik ze afschuwelijk. Maar ik dacht...tekenen kan ik niet, maar zo'n typetje neerkrassen lukt misschien wel...ik had zo'n plezier toen het poppetje getekend was. Dan maar doorgaan ook...een boom, een kraai sprieten en bolletjes, een tekst. Een rondje bovenin geplakt...en daarna gespeeld met Teykol, die blijkbaar niet droog genoeg was toen ik met Dylusions Ink Sprays begon te spuiten, want niet alles bleef wit.
Het rondje bovenin weer weggehaald en met blauwe Archival bright ingekleurd. Uitvoerig met de witte gelpen en zwarte identypen aan de gang. Bovenin ook nog twee kleine wolkjes (Stampinback) gestempeld  en een vlieg. De ondergrond vond ik nog te egaal, dus met de tandenborstel en wat verdunde gesso aan het spetteren gegaan. Een voor mij zeer gekke tag, maar ergens door dat gekke, vind ik hem toch ook wel weer grappig geworden...vandaar dat ik hem toch maar laat zien. En jullie mogen getuige zijn van mijn eerste Tekenotique geboorte (misschien ook wel de laatste hahaha :-)

Hartelijke groetjes, Alie :-)

I joined the TIO #122 - A Nightmare Challenge, at:

37 opmerkingen:

Sticky Fingers zei

Alie, Leuk, leuk! Je moet doorgaan met dit typetje. Ik vind hem super mooi!
Groetjes

Marianne zei

Hahaha, je hebt helemaal gelijk; die stampotique stempels vond ik ook heel erg raar toen ik ze voor het eerst zag, maar ergens hebben ze wel iets ontwapenends (schrijf ik dat zo wel goed???) en je went er erg snel aan. Die van jou mag nog wel wat enger en ik denk dat je juist NIET moet kunnen tekenen om zo'n figuurtje te maken. Verder is je tag erg mooi en artistiek. Heb ook weer van je verhaal genoten.
Lieve groetjes,
Marianne

maria's knutselplezier zei

Mooie tag Alie, en ik heb hetzelfde probleem , ik kan gewoon niet tekenen, wil wel maar kan niet, maar jij hebt durf gen verbeelding genoeg om er toch iets leuks van te maken, ik vind je resultaat heel mooi,en kan men bij stampotique wel tekenen??(Haha),das gewoon primitieve kunst, en dat kan ook heel mooi zijn!!!

Groetjes
Maria

Ana K. zei

WOW, wow,...I am without words...your tag is fantastic!! I love evrything...colours, images...perfect!
Hugs from Slovenia

Terry zei

What a fabulous card and I do love all those images! Great background and that sentiment is too funny!

xxx Myra xxx zei

owwwww gaaf Alie! ik vond ze in het begin ook niks...maar ik ben der nu helemaal weg van!!!

Yvonne zei

Ha ha ha! Ik vind die Stampotique ook helemaal ..... NIET leuk! De meeste stempels dan, want sommige weer wel, maar dat zijn niet die rare en soms creepy figuurtjes, dat is niet mijn ding. Nog steeds niet. Ze hebben ook wel mooie teksten bij Stampotique, maar die horrortypetjes ..... mwah.
Wat ik zo ontzettend gaaf vind is dat je niet kunt tekenen (het zijn jouw woorden hè, mijn mening is vanaf nu echt anders hoor!), maar daar toch zo'n geweldige kaart uit weet te toveren. Nog even en die crow pikt de flow zo van je kaart af!
Heb je eigenlijk wel gestempeld op deze kaart, ha ha!
Gave achtergrond,mooie kleuren!
Groetjes van Yvon

Rianne Timmers zei

Ik vind toch wel dat je kan tekenen het kaartje is super geworden zo helemaal van jou.
groetjes Rianne
www.rianne-rizanti.blogspot.nl

Stampinback zei

Ik vind hem super getekend, teken zo maar een halve sheet vol voor mij hoor hahahahaha, geweldig !

House of Bears zei

Fabulous tag and the sentiment is great.

edith zei

Hoezo jij kan niet tekenen ik vind hem helemaal geweldig gewoon doorgaan zou ik zeggen

butterfly zei

I find Stampotique very spooky too... but just right with the atmosphere of this tag. Wonderful new techniques you are playing with... with great end results - fantastic tag!
Alison x

herminesplace zei

Ik vind hem super, wat een gaaf mannetje!

Eliza zei

There is a saying that the teenagers use and it is 'whatever' this means they are not really listening to you and want to agree with you in a strange way. Well I am not agreeing with you, you can draw and create brilliant pieces of artwork, it is all in the vision of what you and others see. Congratulations a brilliant piece of art.

Eliza

Patricia zei

Proef ik hier een NIEUWE lijn uitkomen??? HAHA
Hij is echt super leuk je getekende stempels... en het geheel is weer SUPER!!!
Oja trouwens gefeliciteerd met je top 3 bij ssss deze week!
Groetjes Patricia

May zei

Brillant tag.. fabulous texture & colours.. great images and fab sentiment..Thanks for dreaming with us at Dragons Dream TIO... May x

Janine zei

Weet je voor iemand die niet tekenen kan teken je waarachtig verd.... Goed!! Leuk je poppetje, ik vind het snoetje ookmerg leuk, ik ben heel eerlijk ik houd niet van die stempels waar je het over hebt, totaal niet mojn ding, vind het eerder iets voor kids, sorry wie ik nu beledig maar een ieder heeft een eigen smaak nietmwaar? ;)) maar dit poppetje heeft iets aandoenlijks dus...... Ik vind je kaart zeer geslaagd dus de tekeningen ook!!

Julia S-W zei

I'm the same - hated Stampotique, now always wanting them but stop because they are expensive even for one image!
I think crows are very scary and I don't like bugs so I think your tag has a sinister air but I love it!! Really like how the tag has depth and the colour is wonderful. I'm always in awe of how you use the black and white pens.
Your 'person' is stunning!
Juliaxx

Marianne zei

Heee Alie, Proficiat met je plaats in de TOP 3 bij Simon says stamp. Zij vonden je Phonepunk ook geweldig!!
Liefs,
Marianne

monique zei

Tja wat zal ik zeggen, iedereen is me al voor geweest. Dus hier komt ie dan, het begint wel saai te worden maar............ik vind je poppetje super geweldig fantastich en ook nog heel erg cool. Ik hou wel van creepy en weird (had je niet van mij gedacht he lol). De tag is ook geweldig super kleuren en gaaf sfeertje. Ik zou er zeker mee doorgaan Superleuk dat je weer meedoet met tio

Inge zei

Haha.. had ik ook. Vond het van die rare poppejtes, maar inderdaad ik vind ze steeds leuker. En deze tag? Ja meid, die is enig!!!

Sophie zei

Alie, wieder so eine tolle, fantastische und verrückte Karte.
Ich liebe deine Fantasien und deine Kreativität.

Ein schönes sonniges Wochenende...

Anjas-Artefaktotum zei

A crazy and jolly art work, love all your ideas how you designed that!Dear Alie your creation is unique and awesome!
Lieve groetjes Anja

Jetske zei

Grappig! Ik vind je tekening niet slecht hoor!

Saskia zei

Wow, heel mooie tag, Alie! En groot gelijk dat je het zelf tekent. Stampotique vond ik ook altijd leuk, maar het wordt zó veel gebruikt dat t leuke er voor mij snel vanaf is. Een beetje hetzelfde als met Tim Holtz. Jij bent in ieder geval superorigineel nu!

catherine zei

This is fantastic Alie and you have done a great job with the stamps and pens. Great tag. Hope you have a godd weekend
x catherine

Janny Jager 't Hooft zei

Wauwwwwwwwwww Alie en jij zegt dat je niet kan tekenen.
Nu dit is toch echt SUPER super goed gelukt zeg
Klasse werk ,zou zeggen ga zo door en blijf ons verrassen met je NIET tekenkunsten want zo weer ik er wel meer zien hoor.

Je tag is in z'n geheel oo heel heel mooi en leuk geworden.
Succes met de Challenge


Lieve groetjes Janny

Anneke zei

Ziet er super uit! Ik lees graag hoe het tot stand komt, leuk dat je dat erbij zet! Ik geloof dat je toch beter kan tekenen dan je denkt :)

Silvia(Barnie) zei

That's a very cool tag, great colors and stamping. Thanks for dreaming with us at TIO.

Elly zei

It's fantastic and looks better as any stampbotique stamp. (:o)

Francesca zei

Your tag looks wonderful, colours are great. Even my husband who normally doesn't comment thought it was great. Fracnesca xx

Bianca Kalksma zei

haha ge wel dig wat een leuk bericht is dit en wat een mooi resultaat, pas maar op, straks mag je dit als stempellijn gaan uitgeven, mag je nog meer gaan tekenen haha! Ik vind de kleuren ge wel dig, ben blij dat je deze laat zien hoor, waag het niet om zoiets niet op je blog te zetten ;) súper crea is dit en súper leuk!

Janet zei

Love your tag,great stamping.
Janet x

Esther zei

Stunning colours Alie! I think you CAN draw, actually. Well done!

ElizabethR zei

Brilliant tag I love it! Thanks for sharing with us at Dragons Dream . Elizabeth x

Marjie Kemper zei

I am drawn to the colors and then my eyes must go around the whole thing, checking out every element. It's really mesmerizing. Beautiful creation!

BJ zei

Just love everything going on on your tag, great job. BJ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...