Volgers - Followers

woensdag 8 augustus 2012

It's all in the eyes....


Voor deze kaart heb ik me laten inspireren door een atc die ik in 2010 had gemaakt. Zat in mijn bewaarmap en nu dus gebruikt als uitgangspunt voor deze kaart. De atc is in zijn geheel bewerkt met Ultra Thick Embossing Enamel van Suze Weinberg en gemat op honingkleurig parelmoer linnenkarton. Op hetzelfde karton heb ik de ogen stempel gebruikt en de tekst stempel van Serendipity. Gestempeld met Distress Mahogany. De brillenglazen met witte gelpen bewerkt. Met gele Adirondack een kleine wolkenstempel over de hele kaart meerdere keren afgedrukt en langs de lijnen met de waterpen Distress Mahogany aangebracht. De tekst stempel omlijnd met goudkleurige pen. Ook deze kaart gemat op parelmoer honingkleurig linnenkarton en daarna op een dieprode onderkaart. Vervolgens vier lintjes a-symetrisch op de kaart gelijmd en twee gestempelde ogen (ik dacht van De Stempelwinkel) toegevoegd.
De atc vond ik een leuke inspiratie en zelf ben ik wel tevreden met het eindresultaat. Een mens kan maar tevreden zijn he? :-))

Hartelijke groetjes, Alie :-)


19 opmerkingen:

Monique zei

Je kunt zeer zeker tevreden zijn. Wat een mooie kleurencombinatie!!
Groetjes, Monique

lynne zei

There is mystery to your card. Great use of the image and the word Eyes.
Wishes
Lynne

Janine zei

Ohjeee, ik geloof dat ik bespied word???? They come t to get me???? Hoe kom je erop meid, inderdaad super goed ver..ooogd... Ehh verwoord ;))

maria's knutselplezier zei

Waw, Alie, dit is buitengewoon, mooi, kleurencombi perfect, maar al die details van brillen en ogen en wolkjes, fantastisch mooi gedaan, wanneer geef je is een workshop!!??,

Groetjes
Maria

Myriame zei

Dit is er weer eentje om U tegen te zeggen, SCHITTEREND!!!

Paper Creations by Shirley zei

Antother great design by Alie ! It's beautiful with the colours and your design. Very intriguing :) Warm Greetings, Shirleyx

Ozstuff zei

I love your "eyes" design, Alie, especially the use of the word in the picture. Beautiful artwork.

Sticky Fingers zei

Mooie warme kleuren Alie. Jammer dat je in het westen woont. Ik kan wel een lesje gebruiken.
Groetjes, Boukje.

Marianne zei

Weer een prachtig ontwerp en wat een creativiteit met een paar stempels. Geweldig van kleur en ik heb het weer even in stilte zitten bewonderen.
Lieve groetjes,
Marianne

Janny Jager 't Hooft zei

Super mooie kaart Alie .
Heel apart en prachtige kleuren die je hebt gebruikt

Lieve groetjes Janny

catherine zei

This is really creative Alie and love the colours
x catherine

Yvonne zei

Mooie kleuren Alie. Leuk om weer inspiratie te krijgen van iets wat je al een poos geleden hebt gemaakt. Leve de ATC map(pen).
Groetjes Yvonne.

Patricia zei

Prachtig gemaakt met hele mooie kleuren!
Groetjes Patricia

Julia S-W zei

Beautifully creative background and an intriguing image and sentiment - you could conjure up all kinds of tales to fit this piece!! I love the colours too. So clever!
Juliaxx

Buttons zei

Loving the way you have added to and extended your ATC project. Beautiful colours and stunning stamping techniques Alie.. Love it. Hugs, Buttons x

edith zei

Wat een prachtige kaart hele mooie kleuren heb je gebruikt

herminesplace zei

Heel mooi Alie

Jetske zei

Mooi kleurig geheel! En die ogen, ja, die kunnen wel van De Stempelwinkel zijn, een freebie waarschijnlijk.

Silvia(Barnie) zei

Just a beautiful card.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...