Volgers - Followers

maandag 27 augustus 2012

Inka Gold - Viva Decor...try out

Op de hobbybeurs in Bleiswijk kwam ik Inka Gold van Viva Decor tegen en er werd ook een demo mee gegeven. Wat een mooi spul, dat op allerlei materialen aan te brengen is, na het drogen even oppoetsen en het glanst en glimt prachtig. Daar wilde ik graag wat mee doen, dus heb een viertal kleuren aangeschaft. (en zou de andere kleuren ook zo wel aan willen schaffen...zodra mijn spaarpotje het daar mee eens is, zal dat ook wel gaan gebeuren :-)
Op twee tags en een kaart alvast gespeeld met Inka Gold (als je het nog niet kent: op YouTube staan mooie filmpjes ermee...hieronder mijn eerste uitprobeersels.

Een deel van de ondergrond is gesponsd met Distress inkten, de boom, bladeren (beide templates) en de randen zijn hierbij bewerkt met Inka Gold


Ondergrond bewerkt met Dylusions Ink Sprays, op deze tag twee templates gebruikt met Inka Gold, waar je trouwens goed op kunt stempelen met Stazon of Versafine.


Een zwarte kaart deels geëmbost met een embossingfolder. Op het bovenste deel een template gebruikt. Alle 4 kleuren zijn op deze kaart met Inka Gold aangebracht. De muzikantenstempel van Stampinback op apart papier gestempeld, nadat ik het papier had gekleurd. Van een strookje restpapier, bloemetjes geponst.

(plaatje van internet)


Hartelijke groetjes, Alie :-)

24 opmerkingen:

Karin zei

wow dat is erg leuk spul zo te zien, mooie warme glanzende kleuren! De tags zijn prachtig, Fijne dag!

maria's knutselplezier zei

De tags en de kaart zijn heel mooi geworden Alie, weer nieuwe spullen voor eens uit te proberen, maar ja die centjes hé, ik ga toch maar wat wachten om nog nieuwe spullen aan te schaffen tot in Zeist( oei, de hobbybeurs in Mechelen komt er nog aan )

Groetjes
Maria

Gery zei

Dat laatste plaatje heb je ook op je verlanglijstje gezet???
Je tags en kaarten zijn erg mooi geworden, ik zie op de foto's alleen weinig terug van het Gold gebeuren.
Ga zo eerst ff het filmpje bekijken.
De bovenste tag met de duif is mijn favoriet - geweldig mooi.
Groetjes Gery

Julia S-W zei

They have these in my craft shop and I always love what people do with them - I haven't bought any - yet!! So many lovely things to buy and not quite enough pennies to get them all! I love what you've done with your new Inka's - my favourite is probably the one with the leaves but I also like the stamping and embossing combination in the third one.
Juliaxx

Ellie zei

Mooi Alie, ze zouden het trouwens moeten verbieden, iedere keer zo'n aanslag te doen op onze portemonne door zulke mooi nieuwe dingen op e markt te brengen...

Paper Creations by Shirley zei

Gorgeous Alie, especially the first one, I really love the bird image and the colours. Once I start on a new medium I want all the colours, it's bad :) Warm Greetings, Shirleyx

Sophie zei

Alie, nun war ich ein paar Tage nicht mehr gucken auf den Blogs, und nun komme ich aus dem Staunen nicht mehr heraus.
Wunderschöne tolle Ergebnisse hast du mal wieder gemacht.
Ich liebe deine Farb-Kompositionen.
Die sind immer wieder für mich ein Highlight.
Liebe Grüße

Buttons zei

I haven't tried these but always admire what is made with them. Your three projects are just beautiful. My favourite is the first one, but only just! You really have got a great way of using them. Hugs, Buttons x

Patricia zei

Heel erg mooi je tags en je kaart is echt PRACHTIG zeg!!!
Groetjes Patricia

Marianne zei

Hallo Alie, hier nog een berichtje van Miranda.(????) Ik zie dat je weer een nieuw speeltje hebt: Inka Gold! Ik ga zometeen ff kijken op internet, want ben natuurlijk reuze benieuwd. Ik lees ook overal over Panpastels, lijkt me ook erg leuk, maar eerst eens de Dylusions onder de knie zien te krijgen. Maar je creaties met dat nieuwe spul zijn weer fantastisch. Mijn favourietje is nummer 1; vind de kleurtjes keimooi! Lieve groetjes, Marianne

Yvonne zei

Wat een prachtig spul is dat hè! Ik heb 3 kleurtjes, en ik vind het een heel mooi resultaat geven.
Prachtige resultaten bij jou! Je eerste label vind ik echt héél mooi met het groen/blauw, de boom, de blaadjes, en de vogel, echt helemaal af!
Groetjes van Yvon

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Weer schitterende creaties en elke keer weer wat nieuws. Super Alie. De eerste heeft mijn hart gestolen. Fabelachtig.
lieve groetjes Marja

crealinedance zei

Hoi leuk spul lijk me dat jij hebt er iets mooi's mee gemaakt.gr.Nel

Sticky Fingers zei

Mooie tags Alie. Ik heb op youtube wat filmpjes bekeken, wat is dat leuk spul om mee te werken. Ik hou het nog even bij mijn PanPastels, maar ik zal Inka Gold zeker een keer aanschaffen. Groetjes

Willy zei

Wauwww...dat ziet er idd mooi uit, het geeft een mooie warme glans, ik vind je tags en de kaart heel erg mooi!

Janny Jager 't Hooft zei

Heb de eer gehad om deze creatie's in het echie te mogen bewonderen en OOOOOOOOOOOOOOOOOOO dan zijn ze nog veel en veel mooier dan dat ze hier zijn.
Jammer toch he Alie dat je de hele mooie en zachte glans ervan niet helemaal goed kan zien op het blog.
Maar dat neemt niet weg dat ze echt SUPER mooi zijn.

Lieve groetjes Janny

Miranda zei

Hoi Alie, wat zien je 'Inka'tags er mooi uit! Haha weer een paar nieuwe potjes erbij....het lijkt me super spul, dus.......eens kijken waar ze te koop zijn! warme groet, Miranda

en bedankt voor je warme reactie, altijd weer fijn om te lezen!

Anjas-Artefaktotum zei

WOW what for beautiful creations, love how you combined the stamps and used the colors!
Groetjes Anja

Marjie Kemper zei

Mesmerizing! I know they are flat (minus the last one with raised parts) but they seem to be layers and layers deep. Beautiful.

herminesplace zei

Prachtig werk, en het lijkt me interessant spulletje, ken het niet

catherine zei

These are so beautiful Alie and such fantastic colours
x catherine

Silvia(Barnie) zei

Wow, wonderful pieces of art - love all the details.

butterfly zei

Looks like you had lots of fun with your new toys! Beautiful mini-masterpieces!
Alison x

Audrey zei

Wat leuk dat je de Inkagold al hebt toegepast. Gaaf (veelzijdig) spul he.
Groet,
Audrey

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...