Volgers - Followers

vrijdag 3 augustus 2012

Gestempelde kaart, mozaïek tag en een kadootje


Met van alles en nog wat bezig geweest op deze kaart: Dylusions Ink Sprays, Distress inkten, Versafine stempelinkt, witte inkt, goudkleurige kindertoververf, chloor, water, grijze Brilliance, witte gelpen. De stempel van de klaprozen in het kader is van Crafty Individuals, de takjes en de stippencirkels van Stampinback, net als het tekststempeltje. Gemat op lichtrijs linnenkarton en een bruine onderkaart.

En deze tag was een tussendoortje, iets waar ik eigenlijk nooit mee bezig ben op deze manier, maar het mozaïeken speelde maar door mijn hoofd. Mijn gegutste koeienstempel gebruikt als ondergrond, allerlei stukjes restpapier geknipt in flintertjes en gaan plakken...er ging heel wat tijd inzitten!! :-) Door alle lijm zag het zwart er niet meer uit, dus ook daar maar flintertjes papier op gestrooid en het geheel nog gekker gemaakt door er met glitterlijm overheen te gaan en uiteraard de gelpen ook nog aan het werk gezet.
(ook al zie je geen stempel...er is er dus wel één gebruikt :-))

Extra toevoeging:
Van Janine ontving ik net mail dat haar uil op mijn koe lijkt en om dat te bevestigen stuurde ze een foto mee van haar uil:
Janine heeft gelijk, hun huidje lijkt op elkaar, maar ik moest haar er toch even op wijzen dat als je goed luistert, mijn koe meer bespraakt is dan Janine's uil:
Haar uil roept slechts: Oehoe Oehoe,terwijl mijn welbespraakte koe roept Boehoe Boehoe :-)))
(hahaha, wat kunnen er door een blogbericht toch leuke dingen gebeuren!)

Nu nog een erg leuk bericht:
Want ohhhh wat werd ik verwend...vandaag kwam er post uit Engeland, van Julia, één van mijn volgers. Zij stuurde een prachtig doosje van holografisch papier, waar in mooi pakpapier verpakt, met een mooi lintje erom en een zelfgemaakte bloem met takje...deze prachtige tag kwam, maar ook nog eens een heel aantal embossing afdrukken (die zich niet goed lieten fotograferen). Julia enorm bedankt voor dit prachtige kado! Werd er helemaal blij van :-)

Thanks so much Julia for this very kind and creative gift...it makes me happy!!!

Een lange blog dames...maar was even nodig :-)
Fijn weekend en hartelijke groet,
Alie :-)



23 opmerkingen:

Patrice zei

Hé Alie jouw tag doet me net aan Anthonie Gaudie denken...die had ook zulke prachtige mozaiek! Prachtig hoor.

Grtjs Patrice

edith zei

Prachtige creatie's vooral die koe erggg leuk weer een ideetje opgedaan .
En wat een geweldig kado zeg kan me voorstellen dat je daar blij van word

butterfly zei

Amazingly beautiful background on that card, hilarious cow! And what a lovely gift from Julia...
Alison x

Janny Jager 't Hooft zei

Wat heb je je heerlijk uit zitten leven zeg.
Eerst met allerlei inkten een super mooi kaart gemaakt met een prachtige stempel.

En dan je tag .
O wat is die mooi en apart
Hoe kom je weer op het idee
Klasse werk is dit

Het kadootje is prachtig wat je hebt ontvangen.
Heerlijk he om zo verwend te worden.

Meis ik heb weer heerlijk zitten genieten van al dit moois hier achter m'n p.c.

Lieve groetjes Janny

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Prachtige zer zonnige kaart maar de koe vin ik het einde. Wat een super creatie heb je hier gemaakt. Fantastisch ben er echt weg van. Je kadootjes is natuurlijk te gek. Wat fijn he dat te ontvangen van iemand die je volger is. Dat doet een mens goed Alie.
lieve groetjes van mij en een fijn zonnig weekend
Marja

Janine zei

leuk die koe, ik heb een picasso uil, daar lijkt deze koe ook wel op ☺ super leuk gedaan. en je kadootje, is dat ff genieten niet waar? noouuu, je verdiend zulke leuke geschenken, je stuurt zelf ook vanal de wereld in, toch?

Rosie zei

Wow, Alie, these are all wonderful creations. love them all

Have a nice weekend

Gráinne zei

Oh lucky you! Such wonderful post ... and great work have you done again ... I just love this cow :-)
Best, Suzanne

Janine zei

Oehoeee wat leuk, maar of jou koe meer bespraakt is betwijfel ik, mijn uil spreekt nl spaans... En dan hoor je BÚHO. En nu jij weer ;))

herminesplace zei

Prachtig werk. Fijn weekend!

Marianne zei

Ja, wat moet, dat moet dan maar even: een lange blog, dus ook een lange reactie. Als je de klaprooskaart vergroot, zie je pas wat er allemaal voor werk inzit; prachtig gedaan! En ja, die koe; dat is een echt kunstwerk geworden. Wat knap dat je daar het geduld voor hebt en het resultaat is erg artistiek en lekker vrolijk. En wat heb je een prachtig kadootje gekregen. Leuk als er zoiets onverwacht op je mat valt :-)
Fijne avond nog en tot blogs,
Lieve groetjes,
Marianne

Mariëtte zei

Wat is dat toch genieten op jouw blog, mooie creaties en leuke verhalen!

Patricia zei

Zo jij bent lekker bezig geweest Alie...ziet er SUPER uit aleemaal, je eerste kaart vind ik echt heeeeeeeeeeeeeeeel mooi!
Groetjes Patricia

maria's knutselplezier zei

Prachtig kaartje, prachtige welbespraakte koe, en prachtig kado, wat kan het weekend toch mooi beginnen!!

Groetjes en prettig weekend!!
Maria

catherine zei

Have my glasses on tonight Alie!!
Very creative pieces today and love the first one with the colours. Fab tag and again very creative. What a lovely surprise to receive such a wonderful gift.
x catherine

Julia S-W zei

Wow, you've put a picture of it on your blog!! Better get my pictures out then. . . . !!
Your card is just beautiful - I don't know what it is stamped on but I LOVE the effect. The colours are soft but luminous somehow.
As you know, I'm a big fan of your cow stamp and so I love the tag - it must have taken hours!!
Have a wonderful weekend and create some more lovely things.
Juliaxxxx

Stampinback zei

Prachtige kaart Alie !

Paper Creations by Shirley zei

Hi Alie, more wonderful creations from you ! The first card is so gorgeous, love the background and the soft effect of the image. The mosaic cow is a lot of fun and I'm sure a lot of work ! The tag from Julia is gorgeous as well ! Enjoy your weekend, Shirleyx

Felicie zei

Wow Alie,you have made so beautiful piece of art.I love them all.
Groetjes Felicie

Yvonne zei

Je hebt een prachtige welbespraakte koe gemaakt Alie, misschien kan uil bij koe op spraakles ?
Je kaartjes zijn ook weer erg mooi.
Groetjes Yvonne.

Silvia(Barnie) zei

Wonderful creations, I really love the cow tag.

Saskia zei

Die koeietag is echt prachtig!

Karin Åkesdotter zei

Absolutely WONDERFUL creations!!! Love your design - so beautiful and cool!
Have a great weekend, hugs, Karin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...