Volgers - Followers

vrijdag 24 augustus 2012

Do you remember BARBIE ??? :-)))) Verday paint and patina





Kennen jullie nog de blanke, blonde, langharige Barbie?

Uhhhh nou dit was er eentje!
Was....want ook Barbie moest geloven aan de Ver-day paint en patina...tot en met haar haren aan toe! :-)).
Het wordt geloof ik tijd dat ik weer heel degelijk en braaf en netjes kaarten ga maken...oeffff, niets lijkt meer veilig in en om huis.





Hartelijke groetjes van Ver-day Barbie en Alie :-)


I joined the challenge: No Rules, at:

I also joined the challenge: Alter it, at:

38 opmerkingen:

Sticky Fingers zei

Inderdaad Alie, het wordt steeds gekker! Deze is in 1 woord GEWELDIG! Wat heeft ze op haar buik? Zie ik een gezichtje? Ik vind deze barbie echt te gek.
Groetjes

Mariëtte zei

Dit is weer een meesterwerk! Briljant hoe je dit weer hebt gemaakt.
Heel fijn weekend Alie!

...Enne die pan pastels die ga jij vast ook nog wel een keer aanschaffen :-)

Terry zei

He Alie, nou je mag van mij vaker een barbie bewerken hoor meis, ze is helemaal TE GEK geworden zeg, wowwzersss dank je wel voor het meedoen met de challenge van Simon Says Stamp and Show, TE GEK hoor Alie, supersss, toppie en vooral doorgaan dus hihih
Veel liefs Terry xxxx

maria's knutselplezier zei

Heel speciaal !!!Je gaat echt de moderne toer op Alie, je Barbie kan er gelukkig nog mee lachen,maar ik vind het toch ferm gedaan very Art minded, I love it!!

Groetjes
Maria

Marianne zei

Eigenlijk moet ik stiekum toegeven, dat ik haar nu een stuk knapper vind. Misschien kun je daar uit lezen, dat ik nooit een Barbiefan ben geweest en dan heb je helemaal gelijk :-) Maar je creatie is prachtig geworden en voor Barbie??? Ach die was wel aan een metamorfose toe na al die jaren.
Lieve groetjes,
Marianne

Janny Jager 't Hooft zei

In een woord WAUWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW
wat een knap stukje werk is dit weer
Dat is weer zo'n werkje (nu ja werkje ) van je waar ik van ga likkebaarden.
Je hebt er een echt ART Barbie van gemaakt
Ga maar lekker door zo hoor,kunnen we er heerlijk van genieten.

Lieve groetjes Janny

Femmy zei

wat een gave barbie!! je hebt wel super ideeen!!

Femmy zei

wat een gave barbie!!! super idee!

xxx Myra xxx zei

geweldig!!!!!!

Karin zei

haha, geweldig!!

Buttons zei

Gosh Alie! This is amazing! I love the way you alter so many things no one else would think of. She is a triumph. Hugs, Buttons x

Danielle v/d Horst zei

Alie je bent een kunstenaar met al je creaties groetjes Danielle

lainey zei

this is soooo cool!! lainey x

Willy zei

Ha,ha...ik vind hem...euhhh haar echt super, hoe kom je er op?!!

Yvonne zei

Whahahaha...het lijkt wel een voodoo poppetje. Wie had dat nu toch achter die brave barbie gezocht. Ik moet wel gelijk aan het liedje denken : "I'm a barbie girl in a barbie world" alleen zou ik er dan een "dirty world" van maken. Kortom...ik vind deze stoere barbie GEWELDIG !!! Wat een rijke fantasie heb je toch, heerlijk.
Groetjes Yvonne.

Candy C zei

Oh Alie...I love this! I was a Barbie girl when I was younger but she NEVER looked like this! Your creativity is amazing! Love this!!! Thanks for joining us at Simon Says Stamp and Show. <3 Candy

herminesplace zei

Wow, wat gaaf!

Gráinne zei

That's hilarious, Alie ;o) I always found those homunculi suspicious; that's exactly the treatment she deserved :-)
I wonder what you'll come up with next ...
Have a great weekend, Suzanne

Bianca zei

oh oh wat een gekke barbie is het geworden. Maar wel leuk hoor.

groetjes Bianca

Von zei

she out of this world :) Barbie was never this cool :)
Von ♥

Anneke zei

Echt heel mooi! Kan deze niet in productie? Toch veel mooier dan al die roze barbie toestanden :) Toch maar niet op je eigen haar toepassen, die Ver-day *lol*

Miranda zei

GE WEL DIG, ik heb toch wel weer zo gelachen, na het lezen van je tekst. Ik dacht eerst wat heeft ze nu voor mooie hawaï creatie gemaakt. Stuur maar naar Mattel, dit wordt DE nieuwe Barbie trend voor 2013, Summer HAwaïan Barbie!!

Ann zei

i love this!!

Anna-Karin zei

I always look forward to seeing your projects Alie. This is just such a fun idea! Altering a barbie doll. And it turned out so cool! Love the added wires and everything about this. Thank you for sharing with us at Simon Says Stamp and Show!

Silvia(Barnie) zei

How cool, that's a fabulous altered barbie, just wonderful.

Ellie zei

WOW, ik vindt het nu wel leuk, ben niet zo'n liefhebber van barbie poppen... jij bent echt op dreef- ga zo door!

Zoe Sanderson zei

Wicked! love it. thank you for joining us at The Stamp Man XOXO Zoe

May zei

I really love your altered barbie. How did you make her skin all rusty? paint? other material? It turned out just fantastic - such a great punk project!! Thank you so much for sharing and for joining us this week at Simon Says Stamp!

Julia S-W zei

Hahaha!! I so love what you've done to Barbie and it's a great improvement on the original if you ask me! (if you had Ver-day'd Sindy though, I wouldn't have been happey!!)
I really like the wire on her and the little face on her stomach oh, and the bracelet with the charm! I'm glad she has a skirt on though. . . . I don't think anything is safe in your house and your Hubby shouldn't stand still for too long - he might be Ver-day'd and given a 'makeover'!
Juliaxxx

catherine zei

Extremly creative Alie and a great improvement to her!!. Love the colours and style and the little details - the little face on her belly button!!
x catherine

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Hoe ktijg je het toch weer voor elkaar. SUPER. Die paint an patina is op je lijf gesschreven. Weer schitterend en verrassend.
Lieve groetjes marja

Marjie Kemper zei

Alie, she's absolutely fabulous!!! I love the coiled wire around her arm and that cute lacy skirt.

Bianca Kalksma zei

In America zouden ze zeggen : AMAZING!! Je weet niet wat je ziet als je dit bericht bekijkt en leest. Hoe kom je erop? Geweldig mooi gemaakt met net de juiste hoeveelheid details, complimenten!!

Patricia zei

Ja hoor..... wat een CREATIE weer zeg!!!!!!
Echt GEWELDIG!!!!
Ik heb er ook nog wat leggen op zolder haha zo vind ik haar veel leuker.....hihi
Heb je ook nog Ken (de man)?????haha
Groetjes Patricia

Ana K. zei

OOO Alie this is stunning and you are really great artist! so creative!

Yvonne zei

Ha ha ha! Langharige blonde Barbie, die van de PC Hooft, flaneren in Los Angeles, glitter en glamour, wordt door jou zomaar ongetoverd in een bijzonder mooie Afrikaanse schone! Hier zouden ze bij Mattel (van Barbie dus) toch echt jaloers op zijn, ha ha!
Van mij mag je zo wel een familie bij elkaar maken hoor, heel prima dat niets in huis meer veilig is, want dan kunnen wij blijven meegenieten van jouw prachtige creaties.
Haar kapsel vind ik helemaal geweldig!
Groetjes van Yvon

Eliza zei

I think Barbie hasn't looked so good before wow a Barbie makeover, this should be a trend you could of started LOL

I like her more now LOL

Eliza

Debbie zei

I LOVE THIS!!! Huge Barbie and Midge fan when I was growing up. I love what you did! This is awesome! Bravo!

Debbie
^..^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...