Volgers - Followers

maandag 13 augustus 2012

Art Journal page - Dylusions Ink Sprays


Een correspondentiekaart bespoten met diverse kleuren Dylusions Ink Sprays en dit bewerkt met enkele templates. Toch maar weer een ©poppetje getekend en onderin wat doodles. Het gezicht en de handen bewerkt met de waterpen en chloor. De ontstane vierkanten door het gebruik van de template losjes omlijnd met de witte gelpen en met de zwarte identypen er ook losjes vormen in getekend. Het oranje gedeelte is een afgescheurd stuk van een opgedroogd billendoekje....en néé dat heb ik niet eerst voor billen gebruikt :-). Dit bespoten met oranje Dylusions Ink Spray en nadat het droog was bestempeld met een tekststempeltje. De Picket Fence Stain van Distress een aantal keren afgedrukt. Links boven en onderin wat doodles aangebracht. Tot slot 2 soorten fake Washi tape van de Hema op de pagina geplakt, die ondertussen in mijn AJ gelijmd was.
Weer lekker los gegaan...altijd handig als ik niet weet wat ik zal gaan doen en toch bezig wil zijn!

Hartelijke groetjes, Alie :-)

En ineens zijn er weer een aantal nieuwe volgers bij...dank jullie wel!!!

And all of the sudden there are again a couple of new followers...thanks so much!!!

21 opmerkingen:

Monique zei

Leuke pagina in je Art Journal!
De Dylusions Ink geeft zo'n vrolijke kleuren.
Groetjes, Monique

Myriame zei

Heel mooie kleuren echt vrolijk, prachtige pagina!!

Marianne zei

Je bent weer lekker bezig geweest, Alie... en je tekeningen zijn erg leuk en passen precies bij je stijl van stempelen. Er is weer zoveel op te zien en ik blijf fan van die prachtige kleuren van de dylusions Ink. Ik denk dat die er toch maar moet komen :-))
Lieve groetjes,
Marianne

Patricia zei

Ziet er weer super uit zeg, mooie kleuren en een leuk poppetje!
Groetjes Patricia

xxx Myra xxx zei

super weer!!

Felicie zei

Wow What a wonderful page Alie.I love it.
Groetjes Felicie

Sophie zei

Was für ein herrliches Cover.
Ich liebe diese satten Farben, die du immer wieder verwendest.
Es macht deine Karten sehr persönlich :-)

Groetjes

Paper Creations by Shirley zei

Beautiful page Alie ! I Love the colours of the background and all the details. Are these stamps or did you draw ? Google translate is sometimes difficult, I will have to go to school and learn Dutch, my hertiage lanquage, I should know it :) I love this artwork ! Greetings, Shirleyx

Yvonne zei

Geweldige pagina Alie. Leuk drogen die billendoekjes op hè, ik heb ze een keer gebruikt als waterplanten (ze waren groen). Weet je zeker dat je de doekjes niet eerst gebruikt hebt voor de billetjes, volgens mij zie ik toch een plekje wat ik niet helemaal thuis kan brengen ;-).
Je poppetje is zo leuk met die lange armen en benen.
Groetjes Yvonne.

herminesplace zei

En weer een prachtige pagina

maria's knutselplezier zei

Ik vind deze pagina weer super mooi, hoor Alie, heel mooi van kleur en je poppetjes moge gezien worden!!!

Groetjes
Maria

Sticky Fingers zei

Mooi Alie! Oranje gestreept washi tape maakt het helemaal af.
Groetjes

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Je weet elke keer weer te verrassen. Super je figuurtje. En dat zegt dat ze niet kan tekenen. Dit is super apart en super leuk en super mooi. Ook je achtergrond. Gaaf in één woord.
lieve groetjes Marja

butterfly zei

What a fantastic journal page - colours and ideas springing off the page... super!
Alison x

Danielle v/d Horst zei

Hallo Alie ik vind dat jullie hele aparte technieken doen die ik niet ken en heel bijzonder vind dank je wel ervoor groetjes Danielle

Elly zei

Schitterend achtergrond en ik hou van je figuurtjes. (:o)

Silvia(Barnie) zei

A wonderful page, the background looks fab and the image is great :)

Jetske zei

't Is weer helemaal leuk geworden!
Dat poppetjes tekenen gaat je goed af, misschien een eigen stempel-lijn opzetten???? :-)))

Marjie Kemper zei

Love your build-up of colors on this journal page.... fantastic!

Janny Jager 't Hooft zei

Wat een super gave Page is dit weer geworden Alie.
Weer zo'n leuk poppetje erbij ,echt hoor je bent een natuurtalent met tekenen.(trouwens helemaal met het creeeren van al het moois wat je ons laat zien)
Heb weer heerlijk zitten genieten.

Lieve groetjes Janny

Julia S-W zei

You've been busy again! I love the background (of course!!) and the little 'doll' is gorgeous - the dots on her jumper match other dots on your project - just lovely.
Juliaxx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...