Volgers - Followers

vrijdag 13 juli 2012

Twee gestempelde felicitatie kaarten

Op helderblauw linnenkarton met Archival pool cirkels gesponsd en daarna met Versamark de swirlstempel van Viva Decor gestempeld en verhit met goudkleurig embossingpoeder. Op een cirkel geprobeerd de Gery-techniek toe te passen door met kleuren Distress inkt, kleuren te laten verlopen in de cirkel...wat nog helemaal niet meevalt, dus dubbel chapeau Gery! Hierop de Proficiat tekst van Stampinback enekele malen gestempeld en met goudkleurige pen stipjes en streepjes aangebracht. Ook op apart papier de Dina Wakley stempel gestempeld met Stazon teal blue en de takkenstempel van Stampinback met Versamark bestempeld en geëmbost met goudkleurig embossingpoeder.
Een polkadot lintje en een bloem aangebracht.

Op deze kaart van Action glanzend linnenkarton, rechthoeken gesponsd in div. kleuren roze. Daarna de rest gekleurd met groene Distress inkt. Vervolgens bloemen in beide tinten gestempeld en swirls alleen in roze. De dame is een voor mij onbekende stempel, ingekleurd met Distress inkt en waterpen. De Gefeliciteerd tekst is van Stampinback. De hoeken van deze kaart geponst en gemat op knalroze, daarna op felgroen.

Hartelijke groetjes, Alie :-)

23 opmerkingen:

toscania-art-life zei

Beide kaarten zijn super gelukt Alie. Mooi!

Paper Creations by Shirley zei

Goodmorning/Afternoon Alie these are two beautiful creations again. I love the colours in both. The techniques in the first is great with all the embossing and the 'Gery circle' -I will try it too, it's great ! Have a great weekend, Shirleyx

Rosie zei

Wow, Alie, so wonderful cards. The first is my fav. I love the colours and Gery's Technique, so beautiful

Have a nice weekend

Marianne zei

Wat een produktie ineens!! Prachtige kaartjes, Alie. Als ik zou mogen kiezen zou ik de eerste nemen; die vind ik heel erg artistiek. De tweede is weer een nieuwe techniek voor mij en bied weer nieuwe mogelijkheden. Erg mooi gestempeld met die bloemen.
Bedankt weer voor de inspiratie en hoe toevallig kan het zijn: ik heb dezelfde blauwe polkadot lint vandaag op mijn kaart gebruikt :-)
Fijn weekend!
Liefs,
Marianne

Sticky Fingers zei

Twee super mooie kaarten Alie! Ik moet ook maar wat meer gaan experimenten.
Alvast een fijn weekend.
Groetjes,
boukje

Saskia zei

Die blauwe kaart is echt schitterend, Alie. Altijd een mooie combinatie met zilver.

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

pracht creaties Alie maar ik ben echt helemaal weg van de eerste. de gery cirkel is super geworden en de stempel van Dina is fantastisch. Staat nog steeds bovenin mijn verlenbglijstje. maar ja soms moet je kiezen he.
De combinatie is zo mooi met het goud embos.
lieve groetjes Marja

maria's knutselplezier zei

Twee prachtige kaarten hoor Alie, de techniek van Gery is wel eventjes oefenen, maar super mooi, ook op jouw kaart,ik vind het net een kaart van de toekomst , zeer origineel en heel bijzonder !!! De tweede is ook zeer speciaal , maar dat ben jij ook , Alie, heel speciaal en super origineel!!!

Groetjes en een fijn weekend
Maria

Karin zei

wow, twee mooie kaarten voor het weekend, ook ik heb een voorkeur voor de blauwe kaart, schitterend dat blauw met die goudkleur! Gezellig weekend!

Kate zei

Very cool! Love all the embossing!

Sophie zei

Großartig, Alie.
Die beiden Karten sind Spitze!
Am besten gefällt mir die erste, die blaue Karte.
Sie wirkt geheimnisvoll und mystisch auf mich.

Ein schönes Wochenende mit viel Sonnenschein wünsche ich dir.

catherine zei

These are just fantastic Alie and just love the blue colours. hope you have a good weekend
x catherine

Gery zei

Alie, wat een geweldige kaart is de blauwe geworden.
Ik vind hem bijna futuristisch, ik houd van science fiction en daar past'ie ook heel goed in.
Wat een mooi kleurgebruik en gebruik van stempels en materiaal!!
Je cirkel is ook fantastisch goed gelukt, chapeau ook voor jou.
Superlief, dat je de techniek naar mij hebt vernoemd.
Ja, je roze kaart is ook heel mooi geworden en ook mooi gespond met die vlakken erop, maar hij had een eigen post verdiend, want ik viel van mijn stoel bij de blauwe en dan ga je kiezen hè....!!
Fijn weekend en bedankt voor dit kijkplezier.
Groetjes Gery

xxx Myra xxx zei

ohhhhh die bovenste wat een bjoetie...die tweede is ook weer een juweeltje...maar de eerste vind ik prachtig!!!

herminesplace zei

beide kaarten zijn prachtig, maar vooral de kleuren van de bovenste vind ik helemala geweldig

Patricia zei

WAUW super mooi zeg, vooral de blauwe mooi helder, en de stempel vind ik zoooooo gaaf!
Groetjes Patricia

Inge zei

De onderste is een mooie kaart, De bovenste is grandioos!

Henny zei

Heel erg mooi Alie!

Groetjes Henny

Lillibelle zei

It´s wonderful Alie! It looks very colorful and magnificently.

Yvonne zei

Mooie kaarten, vooral de bovenste vind ik erg mooi. Ik heb even gekeken wat de Gery techniek is....erg leuk en heel mooi effect.
Groetjes Yvonne.

Julia S-W zei

I really love the blue piece of work! I must go and see what the 'Gery Technique' is! My favourite part has to be the wonderful embossing - I so love embossing powders!
Juliax

Janny Jager 't Hooft zei

Wat een verschillende kaarten zijn dit geworden Alie.
Allebei heel aaprt en mooi.
Al heeft de bovenste m'n hart gestolen ,die vind ik echt helemaal het EINDE!!!!!!!!!!!!!!

Lieve groetjes Janny

Silvia(Barnie) zei

Two beautiful cards.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...