Volgers - Followers

woensdag 4 juli 2012

Spritz, Spray , or Stencil at Simon Says Stamp and Show



Nou ik heb de uitdaging aardig gevolgd, door te spuiten en sproeien met Dylusions Ink Sprays, dat was de start. Vervolgens een trucje toegepast dat Ballie ons leerde tijdens de open dagen van Stampinback, enkele weken geleden. Je neemt een nat billendoekje uit de verpakking, legt dat zachtjes op je beïnkte ondergrond en drukt je stempel er stevig op af. Alleen heb ik daardoor al eens iets verknoeid doordat ik ook met mijn hand op het doekje drukte...dus nu wikkel ik het billendoekje om de stempel en het houtje of acrylblok, waardoor ik minder risico loop. Mooie oplossing om niet al teveel geld uit te hoeven geven aan stencils :-)Heb hiervoor een stempel van Hero Arts gebruikt (smalle bladeren), die ik ook nog heb afgedrukt met dove grey Stazon. De smalle blaadjes met waterpen en groene Distress extra ingekleurd. Bovenin en rechtsonder takjes van Stampinback gestempeld en bewerkt met Distress inkt en witte gelpen. De zwarte bolletjes op steel getekend en ook die natuurlijk met witte gelpen wat verlevendigd. Want levendig moest het wel worden voor de glanzende libelles. Hiervoor heb ik op restpapier aluminium folie tape geplakt en met de libelle stans door de Cuttlebug gedraaid. Daarna de onderdelen bewerkt met alcohol inkten...ze glanzen en glimmen alsof de zon er vol op schijnt. Bovenin heb ik ipv een lintje een gedroogd takje vastgemaakt. De tag gemat op een felgroene onderkaart...de achterkant was niet meer om aan te zien!

Fijne dag verder en hartelijke groetjes....ow en vanmorgen heb ik Kunstkadootjes 4 en 5 bij de plaatselijke boekhandel neergelegd (en vergat mijn fototoestel)...van alle 5 de achtergelaten Kunstkadootjes nog geen enkele reactie ontvangen (ook de mensen op de Yahoo Kunstkado groep niet!)

Alie :-)


I joined the challenge: Spritz, Spray or Stencil, at



37 opmerkingen:

Femmy zei

Prachtig Alle. Goede tip om een billendoekje om de stempel te doen.

Marianne zei

Heerlijk deze tag!! Wat een kleurrijk geheel en de libellen zijn prachtig. Echt weer een meesterwerkje, Alie! En dat met dit warme weer Pffff. Lieve groetjes,
Marianne

ALIX zei

Goh Alie,een heerlijke "warme"kaart, met schitterende kleuren. Erg bedankt voor de tip van de billendoekjes. met 2 kleinkindjes slingeren ze hier genoeg rond!!
Leuk gedaan ook die libelles!!
Natuurtalent ben jij!!
Warme groetjes, ALix

Sophie zei

Alie, das Tag sieht fantastisch aus.

Ich bin immer wieder total begeistert von deinen Ideen und Farben.

Viel Spaß bei der nächsten Kreation

Liebe Grüße

Anjas-Artefaktotum zei

Amazing colorful tag. Love how you combined stams and the brilliant colors!
Groetjes Anja

Terry zei

Oh Alie, this tag is exquisite! Love that background and the drangonflies are too cool! Love it!

Terry zei

Alie, I don't think my last comment stayed! This tag is exquisite. Beautiful background and the drangonflies are such a cool touch! Love this!

Janny Jager 't Hooft zei

Hoi Alie.

De P.C doet het weer hopelijk nu voor een aardig poosje ,dus gelijk even bij je tag gaan kijken.
Wat is hij lekker zomers geworden met die leuke felle kleurtjes en prachtige libelle's.
Knap staaltje werk wat je weer geleverd heb
Heb er weer met heel heel veel plezier naar zitten kijken.

Lieve groetjes Janny

Paper Creations by Shirley zei

Wow Alie, this is gorgeous ! I love the background colour & effects. Also the dragonflies are wonderful, love it ! Greetings, Shirleyx

Karin zei

schitterende tag! handig die tip met dat billendoekje! Fijne avond verder!

Saskia zei

Wat een mooie tag, Alie, die libelles zijn wonderschoon!

Patricia zei

WAUW wat een PRACHTIGE kleuren en details zeg!!!!
Groetjes Patricia

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat een goede tip hierbij weer. ga het zeker uitproberen. maar je Tag is schitterend Alie. Preachtige achtergrond en mooie kleuren. De stempels en bewerkingen er op zijn super mooi.
lieve groetjes
Marja

herminesplace zei

Prachtige kleurrijke tag

Lillibelle zei

What an amazing colorful, very nice tag Alie!
I like the very gorgeous, colorful dragonflies.

maria's knutselplezier zei

Wat een prachtige Tag weer , Alie, zo mooi met die prachtige kleuren en wonderlijke libellen, I love it!!

Groetjes
Maria

Yvonne zei

MOOOI kleurenfestijn op jouw prachtige label Alie! Toen ik het icoontje op mijn blog zag, wist ik meteen, dat zijn Dylusions sprays! En een heel mooi tafereel, prachtige achtergrond, moooooie libelles, weer helemaal goed!
Groetjes van Yvon

Julia S-W zei

Wow, a totally stunning tag Alie. I love the background and the dragon flies are wonderful. Such bright, cheerful colours - make me feel good just looking at them.
Thanks for the note about Frankie. He's comfortable and eating a little again but sadly the vet says it's only a matter of time. I shall enjoy him whilst I still have him.
Regards - still wishing I'd found one of your art gifts!!
Juliaxx

Silvia(Barnie) zei

Wow, that rocks. A fantastic tag, love all the details.

Gery zei

Alie, ik heb zitten genieten van deze levendige en kleurrijke tag.
Hij maakt me blij en je hebt zoveel mooie en leuken details eropgemaakt, zodat je blijft kijkenIk vind je libelles waanzinnig mooi gevonden, vlgs mij glanzen ze net zo mooi als in het echt als de zon erop schijnt.
De techniek vd doekjes heb ik al uitgeprobeerd op mn NY kaart, want ik kreeg de tip van Janny (samen soms workshopje gedaan :-))???
En ja, het werkt geweldig goed en leuk. Het verbaasde mij zelfs wel een beetje. Leuk hè?
Groetjes Gery

Stampinback zei

Super idee van jou.
Zo zie je maar weer, van een idee komt een idee.
Super !

Yvonne zei

Oh Alie, wat een heerlijke vrolijke tag is dit. Je libelles sprankelen bijna je tag af dus hou je ramen dicht anders vliegen ze er vandoor.
De tip van het billendoekje vind ik weer een erg goeie, dank je wel.
Groetjes Yvonne.

catherine zei

This is just super Alie and love all the colours
x catherine

Gráinne zei

Fab tag, the colors are gorgeous ...

Marijke zei

hier word ik vrolijk van, wat een super tag en heerlijke kleuren.

Anneke zei

Prachtige tag, prachtige kleuren, heel mooie libelels! Super witte accentjes ook! Die tip met het babydoekje ga ik zeker eens uitproberen. Bedankt voor de inspiratie!

Paula Whittaker zei

wonderful mix of colours for the background Alie

Willy zei

Schitterend, Alie!

Inge zei

Grandioos!

Rein zei

Een prachtige tag Alie!

ScrappyDoo zei

Prachtig!! Wat een mooi en kleurrijk project.

Linda zei

Prachtig label Alie. De libelles zijn schitterend.

Sarah zei

Wow! I love these bright inky tones - so funky and cheery! The stamped background looks wonderful and the wings on the dragonflies are really beautiful.Thanks so much for joining in with Simon Says Stamp & Show. Sarah.

Candy C zei

Love your tag! It's really really bright and what a fun design! I love your dragonflies amongst the foliage background. Thanks so much for sharing your tag with us at Simon Says Stamp and Show. <3 Candy

Eliza zei

I am new to your blog and wow I love your work, this tag is exquisite, with very vibrant colours and those dragonflies beautiful. I didn't know about the wipes I think I will give it ago in a few minutes after surfing further on your blog. Oh and now I am a follower too.

Eliza

Kristen zei

I really want to buy these sprays now, they are just so pretty - you did a great job with them!

xo, Kristina
Sharing bloggy love from SSS challenge
Come by and see me sometime!
www.pearlgateway.com

Anna-Karin zei

Die tag is wonderlik! So mooi!

Such gorgeous background, textures, and dragonflies. Thank you for playing along at Simon Says Stamp & Show!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...