Volgers - Followers

zaterdag 21 juli 2012

Sardienblikjes worden Steampunkcreatie

Vanmorgen kwam manlief lachend uit zijn schuur met "iets" wat hij zelfbedacht had. Oude plankjes aan elkaar gemaakt en daarop 3 lege sardienblikjes gelijmd...en zei: "Kun je hier iets mee?" Tsja als hij me zó uitdaagt, dan moet er maar iets mee gebeuren ook. En dit is het resultaat:












De planken heb ik ingespoten met bruine Dylusions Ink Spray, de stempels gestempeld met Archival bruin en ingekleurd met Distress inkten. De steampunk stempels zijn van: Paper Artsy, Crafty Individuals, De Stempelwinkel en Stampinback. Op de buitenranden van de blikjes heb ik Tim Holtz Gears stansjes gelijmd, in en naast de blikjes kostbaarheden uit mijn Steampunk Schatkist.
Vandaag heb ik me hier prima mee vermaakt :-)
Ik weet dat er niet zoveel steampunk liefhebbers zijn, dus hoop ik maar dat ik jullie niet verveeld heb heb met dit steampunk blogbericht!

Goed weekend gewenst en hartelijke groet, Alie :-)



33 opmerkingen:

toscania-art-life zei

Wat hebben jullie samen toch altijd leuke ideeen Alie. Super.

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Een bijzonder stel zijn en blijven jullie. Geweldig wat een samenwerking en wat een schitterend resultaat. Kom er maar eens op. Prachtig werk, super stempels.
lieve groetjes en fijn weekend verder
Marja

Yvonne zei

Hahaha, wat geweldig Alie. Heerlijk zo'n man die je aan het "werk" zet. Je heb er werkelijk iets prachtigs van gemaakt, ik hou wel van steampunk op z'n tijd.
Groetjes Yvonne.

Willy zei

Je hebt ons niet verveeld met dit bericht, integendeel!! Super leuk idee, heerlijk zo´n man die meedenkt!

Julia S-W zei

Love the idea of your Husband challenging you!! I used to hate anything with cogs but I'm warming to them and this is really quirky and made me smile! Love the stamped images inside the tins - particularly the middle: is that another cow?? I need to look for a cow stamp I think!!
Enjoy the remainder of the weekend.
Juliaxx

xxx Myra xxx zei

geweldig!!!!

Karin zei

wow wat ontzettend gaaf die samenwerking/aanvulling op elkaar! Het resultaat is prachtig geworden!

Janny Jager 't Hooft zei

Ons vervelen met deze Prachtige Steampunk Creatie
Hoe kom je daar nu bij.
Zit hier achter m'n P.C heerlijk te genieten van deze zeer creatieve samenwerking met manlief.
Je ziet me zeker al zitten grinneken.
Meis het is een waar kunstwerkje geworden en ben er helemaal weg van.
Mij mag je zo veel vaker vervelen hoor ( hi hi hi).

Lieve groetjes Janny

Gery zei

Alie, je bent weer lekker bezig geweest in jouw speelkamer en je hebt je zo te zien kostelijk vermaakt.
Dat vind ik het belangrijkste van creëren. Of ik nou wel of niet van steampunk houd, doet totaal niet ter zake.
Het ziet er goed en verzorgd uit en je hebt spulletjes uit je schatkist gebruikt!!!!
Hé, kunstenaar, mooi werk!
Groetjes Gery

Gery zei

Had het stukje bovenaan je bericht niet gelezen!!
Ha, ha, leuk hoor zo'n man die meedenkt.
Moet je vooral prijzen.
Groetjes Gery

Marijke zei

jouw huis is onderhand een galerie met al die mooie werkstukken, ook dit is weer een topper

Marianne zei

Denk je dat het ook zou lukken met haring-in-tomatensaus blikjes? Ik lust geen sardientjes LOL.
Ik vind het schitterend gedaan. Allereerst de complimenten aan je man; die is ook heel vindingrijk en geweldig hoe je dit weer tot een prachtig einde hebt gebracht. Ik vind steampunk erg leuk om te zien en je creatie is weer een echt kunstwerk!
Heel fijn weekend samen!!
Lieve groetjes,
Marianne

Patricia zei

Echt SUPER geweldig Alie!!!!
Leuk hoor zo'n man die mee denkt!!!!
Ik heb ook zo'n lieverd!haha
Groetjes Patricia

herminesplace zei

Wat gafa dat je ook iemand hebt die voor je meedenkt en je uitdaagd. Toevallig ben ik wel een van de mensen die van steampunk houd dus dit is genieten.

catherine zei

This is a great steampunk project Alie and you certainly lived up to the challenge he gave you. Very creative
x catherine

Elly zei

Oh Alie....how cool. Your hubby is really a darling and your ideas are not from this world*lol*

Stampinback zei

Hoe kom je er toch weer op.
Heel bijzonder.

Sophie zei

Meine Güte, wieder so eine geniale Überraschung am Sonntag.

Alie, das ist der Hammer!

Wie kommt man nur auf solch tolle Ideen?!

Liebe Sonntagsgrüße

Marjie Kemper zei

I think it's fabulous! Love all your metals and just the idea that you were presented with something so unusual and how you turned it into such a cool creative piece.

Paper Creations by Shirley zei

Hi Alie, what a wonderful 'steampunk' creation ! A great piece of art for display. You always make such unique work, wonderful to see :) Have a great day, Shirleyx

Silvia(Barnie) zei

That's a fantastic idea, great creation.

Saskia zei

Wat een gaaf idee van je man en wat een prachtige uitwerking weer van jou!

Jetske zei

Ik geloof dat je man toch ook besmet is met het stempelvirus... hij geeft de voorzetjes en jij mag ze inkoppen! LOL 't Is weer een kunstwerk geworden!

Inge zei

Of je er nu liefhebber van bent of niet.... dat maakt niet uit! Dit is schitterend. Goed team zijn jullie!

lynne zei

Hi
This is incredible piece of Steampunk art.
So much amazing stamping and detail.
Wishes
Lynne

anita01 zei

Geweldig gaaf he Alie, A...z'n man en B...jou uitdaging,....helemaal gelukt en echt te gek....;o) ik geniet mee van je verhaal, die is zo lief!

Warme groetjes,
Anita.

maria's knutselplezier zei

Prachtig steampunk werk hebben jullie hier verwezenlijkt, wat een schat van een man heb je toch Alie, en samen maken jullie meesterwerkjes!!!Prachtig gedaan!!!

Groetjes
Maria

Gráinne zei

I think I wouldn't have known what to do with it for quite some time ... that's absolutely stunning! Great stamps, great assemblage. Love the stamp images - esp. the cow :-) - and all the details. Love it.
Best, Suzanne

indybev zei

I have enjoyed visiting your blog, Alie. Your work is beautiful! Great steampunk assemblage!!

Lizbethem zei

What a marvelously creative piece of art, Alie! Super!

Taluula zei

Lovely steampunkerie.

Yvonne zei

Geweldig idee, mooie uitvoering hoor!
Ik weet wat er binnenkort een aantal keren bij jullie op tafel staat, ha ha!
Groetjes van Yvon

Lori Saul zei

Wonderful creative Steampunkerie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...