Volgers - Followers

zondag 29 juli 2012

Onder water met Dylusions Ink Sprays


Als begin een pagina uit een boek gescheurd, en de randen met bruine Distress inkt gesponsd. De pagina op een correspondentiekaart gelijmd en diverse kleuren Dylusions Ink Spray erop gespoten. Hier overheen Gesso aangebracht en ook weer een gedeelte weggepoetst.  Op apart papier de schelpenstempel met gele en  paarse Archival gestempeld en de vis met alleen paarse Archival (beide stempels van Art Journey).  Beide nog met Adirondack bright kleuren gesponsd en een beetje goudkleurige kindertoververf aangebracht. Op de kaart de waterplanten van Stampinback gestempeld, daarna de schelpen en de vis op de kaart vast gemaakt en het plaatje van de zeemeermin gelijmd op dit geheel. Vervolgens  nog een keer de waterplant gestempeld en met witte gelpen details aangebracht. Tekststickers van Tim Holtz gebruikt en op diverse plekken met Glossy Accents "waterdruppels" aangebracht. Daarna gemat op een onderkaart waar kleurverloop in zit. Eigenlijk ben ik hier best van de kaart aan het genieten,  ik heb me in ieder geval weer goed vermaakt...hopelijk doe ik jullie er ook een plezier mee!

En dan wil ik ook nog graag mijn nieuwste volgers welkom heten, hopelijk vinden jullie mijn creaties leuk. Ik ben blij met jullie bezoek, dus laat gerust een reactie achter :-)

I also want to welcome my newest followers, hope you like my creations, I'm happy with your visit and also with your comments :-)

Een zo goed mogelijke dag verder, groetjes Alie :-)

 

24 opmerkingen:

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Ben net een reaktie aan het plaatsen op je vorige bericht en deze sprint alweer te voorschijn. Wat een plaatje Alie. Super mooi. geweldig op de pagina en de kleurencombi schitterend. De zeemeermin vind ik geweldig. Jij hebt geen boek nodig om vanuit je "soul"te werken.
lieve groetjes
Marja

Fliss zei

This is stunning Alie! The mermaid is very glamorous and the inky background looks fabulous.
Hugs, Fliss xx

Willy zei

Absoluut, hij is prachtig!!

Cath Wilson zei

Ooh, definitely from the soul there, Alie - gorgeous colours and such an unusual design! Lovely x

Sticky Fingers zei

Heel mooi Alie!

Yvonne zei

Wat een genot om naar te kijken. Wat een kleuren, heerlijk gewoon. Ik begrijp helemaal dat je hier zelf ook van geniet, het zou trouwens ook een pagina in je Art Journal kunnen zijn.
Groetjes Yvonne.

xxx Myra xxx zei

wat weer een feestje om naar te kijken Alie!

maria's knutselplezier zei

Prachtige onder zee illustratie, net uit een boek, ik vind de kleuren super mooi, en je zeemermin mag er best wel wezen!!!

Groetjes
Maria

Marianne zei

Wat een prachtige kleuren zie ik weer voorbij komen en weer een heel sprookjesachtige kaart met dat plaatje van de zeemeermin. Mooi gedaan!! En jij ook een fijne dag!!
Liefs,
Marianne

Anneke zei

Ha, toevallig ben ik ook aan zo'n onderwaterwereldje bezig, grappig, ook met een zeemeermin :) Wat is deze mooi geworden, prachtig gewoon!

Julia S-W zei

I absolutely love the detailed background you've created here - please come and give me a lesson on how to do this!!! The shells appear to recede into the background and they look so 3D. Your mermaid is very glamorous indeed isn't she?? Not sure what 'baby magic paint' is? Whatever it is it's good! Wonderful bright colours too.
Juliaxx

Janny Jager 't Hooft zei

Wat heb jij je heerlijk uit zitten leven zeg met al die kleuren Alie
Ik vind hem SUPER SUPERRRRRRR mooi geworden .
Kan me voorstellen dat je hiervan zit te genieten.
Mij heb je in ieder geval alten genieten.
Het is werkelijk een lust voor het oog.

Lieve groetjes Janny

catherine zei

Just super Alie and love the colours. The images are fantastic
x catherine

Silvia(Barnie) zei

Fantastic bright colored page, love all the details.

Elly zei

It's always a pleasure to see your creations and reading the story behind. I also enjoy the funny way you write. I really learn a lot. The only thing i'm still searching for is a dutch spell check. My reading and speaking is better than my writing. That's the reason why you have to read my novels in english. (:o))

Annette zei

Hoi Alie. Een tijdje je blog niet meer bezocht.Wat heb je weer mooie creaties gemaakt zeg. Stuk voor stuk uniek!!
XoxoAnnette

Stampinback zei

Helemaal gaaf !

Jetske zei

Wat een prachtige kleuren, en leuke compositie!

ScrappyDoo zei

Deze vind ik ook weer bijzonder mooi.

Anjas-Artefaktotum zei

Love your fantasy page with all the details!Beautiful color combination.
Groetjes Anja

Paper Creations by Shirley zei

WOW WOW Alie ! I love this !! Beautiful creation with your wonderful background again and the images... wow ! Greetings, Shirleyx

Janine zei

Nou ik heb mijn flippersal aan en gamee ;))) super hoor... Blub.... Waal benjle? Blub??

Saskia zei

Prachtige kaart, Alie, vooral het koraal komt hel erg mooi uit zo.

Marjie Kemper zei

So rich! Love the way you've colored this with Dyan's gorgeous sprays.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...