Volgers - Followers

maandag 2 juli 2012

Kunstkadootje 2 en 3 - Art Abandonment

UPDATE: er zijn nu 3 kunstkadootjes in omloop, alledrie meegenomen, maar nog geen reactie ontvangen. Op de Kunstkado Yahoo groep las ik dat nog niemand die daar lid is en e.e.a. heeft achtergelaten, een reactie heeft gekregen...we houden moed :-)


Vanmiddag heb ik bij de supermarkt twee kunstkadootjes achtergelaten, dit keer twee kaarten.


Kunstkadootje 2 op de bloemkolen


En kunstkadootje 3 op het brood...Toen ik de winkel verliet kon ik zien, dat deze kaart al meegenomen was, en die bij de bloemkolen zal ook wel snel weg zijn...nogal opvallende plek.



En nu maar weer afwachten of er reacties van de vinders komen! :-)
Ik ben er net mee begonnen, maar voel al een soort verslavend gevoel opkomen, dus raak je ook enthousiast, dan ben je gewaarschuwd hahaha...

Hartelijke groet, Alie :-)

24 opmerkingen:

Sophie zei

Alie, ich lach mich weg... :-)
Das ist ja eine verrückte herrliche Idee.
Das sollte ich auch mal versuchen. Und dann aus der Nähe beobachten.

Und ich dachte schon, du backst nun auch noch so nebenbei Brot :-)

Liebe Grüße

Marijke zei

geweldig Alie, weer mooie kadootjes en hele goeie plekjes om ze achter te laten

Janine zei

Ohjee ze is verslaafd, oke ik ga snel die mannen in die mooie witte pakken met dat grappige vest waarschuwen, je weet wel met die heeeeeeelllllleeee lange mouwen ;)) meid je bent niet meer te stoppen, jammer dat ik niet in de buurt woon, ik lus ook wel een bloemkool met :)) daag meid, fijne zomer ik trek me even terug.

Karin zei

haha, echt heel erg leuk, ben benieuwd wanneer de reacties zullen komen!

Anneke zei

Wat een leuk idee. Jammer genoeg vind ik hier geen zo'n prachtkaarten tussen de bloemkolen :)

Yvonne zei

Deze zijn ook weer geweldig Alie. heb je al iets gehoord over je boekje ?
Groetjes Yvonne.

edith zei

Ooooooooo wat spannend heb je al reakie's op deze kunstkaarten ze ziet er wel geweldig uit

Marianne zei

Wat een grappige plaatsen heb je uitgezocht... nog ff en dan krijg je de bedrijfsleider op je dak hahaha; het is de bedoeling dat je wat koopt, niet dat je wat brengt :-) Of misschien heeft hij de kaartjes al meegenomen. Het is een superleuk idee...maar ik denk dat je weinig reacties krijgt. Ben heel benieuwd.
De kaartjes zijn in ieder geval keimooi; afijn, toch een reactie, maar die van mij geldt niet hahaha.
Liefs, Marianne

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat zijn je kadootjes mooi en wat een spanning he. Ik ben zo benieuwd, moet nu toch wel een reaktie komen. Duim voor je want dan is het super leuk.
Fijne avond en lieve groetjes
Marja

herminesplace zei

Echt geen wonder hoor dat deze 2 prachtige kaarten snel weg waren. Ik ben ook echt reuze benieuwd of er ooit een reactie komt.

catherine zei

This is really fun and I wonder who takes them. do hope they comment back
x catherine

monique zei

Leuk idee ga ik ook eens proberen. Zijn de kaartjes met de tekst neem mij mee ergens te downloade en te printen? Ik ben nl niet zo handig in het zelf bedenken van teksten

Lillibelle zei

Oh Alie what a great and beautiful idea! It looks very gorgeous.

maria's knutselplezier zei

Ik wacht samen met jouw op de reacties, ik hoop echt dat die der komen bij zo'n mooie cadeautjes, je bent echt te goed voor deze wereld Alie, zo'n mooie kaarten gewoon voor het rapen!!!

Groetjes
Maria

Inge zei

Je hebt leuke plekjes bedacht en ja, dat valt wel op! Mooie kaartjes! Natuurlijk nemen ze die mee. ;-)

Julia S-W zei

What a wonderful idea! Wish I lived near you as I could do with something nice happening today. My lovely cat Frankie is seriously ill and I feel very sad.
Juliaxx

Monique zei

Wat een leuk idee1 Je hebt hele mooi kadootjes gemaakt. Ben echt benieuwd wanneer de eerste reactie komt.
Lieve groetjes, Monique

Franka Benjaminsen zei

Hoi Ali. Goh, wat een leuk idee zeg. Jammer dat jou supermarkt wat ver weg ligt, anders denk ik dat ik bij de bloemkolen was gestopt. Mooie kaarten en nu maar hopen dat er reacties komen. Groetjes, Franka

DEKAKADO zei

Wat een idee en wat gaaf. Groetjes, Marleen.

José zei

Wat een leuk idee. Hiervan krijgen mensen een goed gevoel. Kom je ook een keer boodschappen doen bij de supermarkt bij mij in de buurt? Groetjes José

Silvia(Barnie) zei

Fantastic pieces.

Janny Jager 't Hooft zei

Leuk dat je weer twee van zulke mooie kadootjes hebt achter gelaten en ook nog op zulke leuke plaatsen.
Ben toch zo benieuwd of er een reactie opkomt.

Groetjes Janny

Paula Whittaker zei

wish I was there to collect one of these beauties! Im sure they brightened someones day.

Anoniem zei

Hoi Alie,
Even een reactie op het kunst kado idee....GEWELDIG, ik vind het zo leuk. En helemaal leuk dat ik jou kunst kadootjes eventueel in ons eigen dorp kan tegenkomen. Ik moest wel grinniken om de foto op je site waarbij je een kaart bij de bloemkool had gelegd, haha.(herkende de Plus van om de hoek).Afwachten of je leuke reacties gaat krijgen, ik vind het LEUK! Ga ermee door..Groetjes van je buurtje Sylvia
p.s. mooie creaties maak je toch!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...