Volgers - Followers

donderdag 12 juli 2012

Innerlijke kracht - Art Journal pagina


In mijn Art Journal boekje weer een pagina gemaakt. Ik was trouwens in januari al begonnen met AJ pagina's, maar ik snap dat jullie dat niet bij kunnen houden :-).
De achtergrond is bewerkt met Dylusions Ink Sprays en de Picket Fence Stain van Distress. De hartenstempel is van Inkadinkado en de vogels en gestempelde tekst zijn stempels van Tim Holtz. Witte gelpen en zwarte identypen gebruikt (wordt al bijna een gewoonte) en uit mijn voorraad zelfgeschreven gedichten, een gedicht uitgekozen uit 2005 en op deze ondergrond gebruikt.

Hartelijke groetjes, Alie :-)

23 opmerkingen:

Janny Jager 't Hooft zei

Wauwwwwwwwwwwwwww Alie.
Meis dit is een super super mooie pagina en vooral het gedicht.
Hier kan een mens moed uitputten en proberen hetgene wat er staat toe te passen.

Klasse werk meis.

Lieve groetjes Janny

Rosie zei

Wow, these are wonderful journalpages, Alie, love the colours

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Hier ben ik gewoon stil van. En ik denk dat ik er ook geen woorden voor heb. Dat iedereen dit gedicht maar mag lezen. Het zegt zoveel.
lieve groetjes
Marja

maria's knutselplezier zei

Prachtige tekst Alie, daar ik op dit moment een dipje heb komt uw goede raad goed van pas, ook je pagina is weer meesterlijk !!

Groetjes
Maria

Marianne zei

Oh Alie, dat ik net wat ik nu nodig had. Het zit hier de laatste dagen niet mee en ik wil zo graag die negativiteit doorbreken. Bedankt voor je mooie art journal pagina..... en je mooie gedicht. Super!!!
Liefs, Marianne

Karin zei

ik weet niet wat ik mooier vind, de pagina of het gedicht!!! Maar het geheel is schitterend!!

xxx Myra xxx zei

geweldig!!!!!

Mariëtte zei

Wat een prachtig gedicht, zo mooi en zo pakkend!
Maar je pagina mag er ook zijn hoor met die mooie felle kleuren.

Patricia zei

Wat een PRACHTIGE tekst zeg!!!!!!
Heel mooi je AJ!
Groetjes Patricia

Rein zei

Een schitterende pagina!

maria's knutselplezier zei

Hoe meer ik deze pagina zie en lees hoe fantastischer ik haar vind!!! Niet alleen het gedicht maar ook de zin "the journal awake your soul, samen met de tekst en de mooie tekening is dit wonder mooi!!!

Groetjes en een heel mooi weekend,
Maria

Bianca zei

Een mooie pagina heb je gemaakt Alie. Mooie kleuren en stempels gebruikt en ik vind het gedicht ook heel goed bedacht/geschreven. Zou ik niet kunnen zoiets.

groetjes Bianca

Miranda zei

Ben stil van het moois en het raakt.......dank je wel, lieve groet Miranda

Anneke zei

Dat eigen gedicht maakt er wel een heel bijzondere pagina van, heel mooi!

catherine zei

This is a super page Alie and such fantastic colours. Unfortunately not able to read the poem as the translate button won't translate it but i bet it fits the page well
x catherine

Monique zei

Hier ben ik ook even stil van...
Wat een schitterend gedicht op een al even mooie pagina!
Lieve groetjes, Monique

Julia S-W zei

Wonderful colours and I always love birds!I really like the way you've used the white and black pens - I need to do more of this. The poem is your own composition? Is there no end to your talents??!! I can't read what it says but I'm sure it will be totally relevant to your art work.
Juliaxx

Jetske zei

Heel mooi zoals je het kleurenverloop aan het gedicht hebt gekoppeld, en de omhoogvliegende vogels... Het opklimmen uit een "dip" heb je heel mooi gesymboliseerd.

Femmy zei

prachtig Alle!!

Inge zei

Ooohlala....prachtig, Alie!!!

Paper Creations by Shirley zei

LOVE this Alie ! Awesome colours as always. You use such wonderful colours & images in your designs, you have a great style :) Greetings, Shirleyx

herminesplace zei

Prachtig, wat een heerlijke kleuren

Silvia(Barnie) zei

A wonderful page, great colors.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...