Volgers - Followers

zaterdag 14 juli 2012

Gestempelde felicitatie kaart


Een cirkel uitgesneden en de opening gebruikt om direct op het papier de cirkel in te kleuren met de groene en roze zomerkleuren van Distress. Weer geprobeerd de Gery-techniek toe te passen, maar zo mooi als Gery dat kan, lukt me (nog?) niet...dus heb er mijn eigen draai maar aan gegeven door met Promarkers lijnen in en om de cirkel te zetten., na het inkleuren. En toen wist ik het even niet meer :-).  Tenslotte vond ik de twee stempels van de circus artiesten, die ik ooit tweedehands heb overgenomen, net als het elfje bovenin, maar nog maar zelden gebruikt heb. Wat extra rondjes in de cirkel getekend en de tekststempel afgedrukt. In de hoeken een Boefjes stempel van Stampinback gebruikt. E.e.a. ingekleurd met witte gelpen en Adirondack lemon. Gemat op wit linnenkarton en daarna groen linnenkarton. Zelf vind ik dat het toch wel een vrolijke felicitatie kaart is geworden uiteindelijk.

Groetjes en een goed weekend, Alie :-)

23 opmerkingen:

Terry zei

Love all these circles! Highlighting the corner circles add extra interest! Very cool!

Marianne zei

Nou maak je me toch wel heel nieuwsgierig met de Gery-techniek; ik ga zometeen eerst even kijken. Je kaartje heeft weer een leuke uitstraling, mede door de gestempelde hoekjes met de rondjes. De circusartiest is erg grappig met de tekst, alsof hij ermee jongleert!! Knap gestempeld!
Lieve groetjes en een fijn weekend,
Marianne

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Is weer zo'n prachtig geheel Alie.En je cirkel is prachtig, laat het gewoon jouw cirkel zijn. Super mooi. De stempels zijn echt gaaf. Pracht combi in het geheel.
fijn weekend en
lieve groetjes Marja

José zei

Toch weer hartstikke mooi geworden Alie! Leuk dat als je het niet meer weet je toch weer iets anders dan anders bedenkt. Fijn weekend nog.

xxx Myra xxx zei

o wat weer mooi zeg, ik heb gelijk de Gery gepint. Ik ga hem zeker een keer uitproberen!!

maria's knutselplezier zei

Waw, Alie, prachtig spektakel , ik zit zo in de zaal om het schouwspel te volgen prachtig hoor, ik zie dat je de Gery techniek weer gebruikt hebt, heel mooi gedaan hoor!!

Groetjes
Maria

Yvonne zei

Ook erg mooi Alie.Ik ben gek op cirkels en deze is toch goed gelukt?
Groetjes Yvonne.

Gery zei

Hey girl, you did it again!!!
Hij is schitterend geworden hoor.
Dit is nou precies wat ik bedoelde door te zeggen, dat deze techniek oneindig is. Je kunt er zo verschrikkelijk veel variaties op verzinnen en laat deze mooie cirkel nou net lekker jouw variatie zijn.
Leuk ook al die toevoegingen van jou, dit is zooo Alie.
Fantastische kaart, maar ik ben nog lang niet jarig :-((
Groetjes Gery

Julia S-W zei

I still don't know how you find time to produce so much wonderful art - it takes me ages just to make one!
The green and pink are gorgeous together. Your stamped images are intriguing - I haven't seen any like that before.
The composition you have developed works so well and I love the stamping in the corners. Very clever!
Juliax

catherine zei

This is so beautiful Alie and the colours go so well together. hope your enjoying your weekend
x catherine

Janny Jager 't Hooft zei

Ook al zo'n mooie en vrolijke kaart
Leuk hoe je de cirkels aan het maken bent
Iedere keer zien ze er weer anders uit.
Fijn om te zien dat je zo heerlijk bezig bent om iets moois te maken.
Heb weer heerlijk zitten genieten hier achter m'n p.c.

Lieve groetjes Janny

Anneke zei

De Gery techniek helemaal naar je hand gezet! Leuk al die extra cirkeltjes!

Elly zei

Gery..who? I'm sure watching your link after seeing your gorgeous card. The white gelpen..is just the point! Very cool card (:o)

herminesplace zei

Prachtige kleuren, mooie cirkels, super geheel

Anjas-Artefaktotum zei

Beautiful birthday card, love the circles and the white highlights.
Groetjes Anja

Marijke zei

even een paar dagen geen tijd voor blog hoppen en dan zie ik hier weer zó veel super mooie creaties, helemaal top. Heb weer zitten genieten, vooral die blauwe kaart met Dina Wakley is echt schitterend.

Saskia zei

Erge mooie kaart, Alie. De Gery techniek was volgens mij voorheen de Miranda techniek en daarvoor de Sija techniek en ga zo maar door, lol, maar leuk dat je je bron van inspiratie zo eert. Ik vind dit echt een prachtige variant erop. Mooie stempels heb je er ook bij gebruikt, zeg. Echt een topkaart!

Karin zei

weer een mooie kaart en die gery techniek gaat je goed af!! Ik ga ook maar eens kijken of ik die techniek zo mooi op papier kan krijgen!

Myriame zei

Wat een leuke kaart Alie, er is zoveel op te zien en zo leuk om naar te kijken, dat heb je weer super gedaan!!

Inge zei

Leuke verjaardagskaart, Alie!
Je mag dan zelf over de techniek nog niet tevreden zijn, ik vind het er prachtig uitzien!

Paper Creations by Shirley zei

Another gorgeous creation Alie. I love this art, your background with the circles is wonderful ! Greetings, Shirleyx

Silvia(Barnie) zei

Wonderful, looks really great.

Jetske zei

Die cirkel voelt misschien als mislukt, maar hij ziet er prima uit! Een ander zal moeite hebben om dit weer na te doen moet je maar denken!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...