Volgers - Followers

donderdag 5 juli 2012

Gespeeld met mijn Steampunk Schatkist


UPDATE KUNSTKADOOTJE: VANDAAG  DE EERSTE REACTIE BINNENGEKREGEN EN DIE WAS ZEER POSITIEF! Leuk he???? Jippie!!!!

Het deed bijna zeer om spulletjes uit mijn schatkist te gebruiken, maar ik ben sterk geweest...en heb het wel gedaan! Dit doosje met het grote venster was een metalen doosje waar chalk blokjes van Joy in hebben gezeten. Het hele doosje heb ik bewerkt met 4 kleuren alcoholinkt, zowel van binnen als van buiten. Slechts 2 stempels gebruikt, de steampunkvrouw van De Stempelwinkel en de tekst van Crafty Individuals.

Niet makkelijk te fotograferen omdat e.e.a. nogal glimt.


Hier kun je goed zit wat op de deksel is bevestigd en wat er in het doosje is geplakt.


Voor de losse onderdeeltjes eerst Glossy Accents aangebracht en daar de kleine materialen op gelegd. Het zit prima vastgelijmd zo.


Oehhhh ik vind die oude wijzerplaatjes zo geweldig!

En in mijn doos zat ook nog oude meccano en een haak van een kledinghanger, dus dat ook maar gebruikt voor deze steampunk box


Er is meer te zien dan over te vertellen, dus ik laat het zo...wil er alleen nog wel bij zeggen, dat deze steampunk box een mooi plekje in huis gaat krijgen :-)

Hartelijke groetjes, Alie :-)


22 opmerkingen:

Marianne zei

Een PRACHTIGE creatie!! Wat een leuke dingetjes en goed dat je close-up fotootjes hebt geplaatst, dan kunnen we alle details goed bekijken.
Heel erg mooi gedaan en die verdiend inderdaad een ereplaatsje!
Liefs,
Marianne

maria's knutselplezier zei

Alie, je hebt dringend een nieuwe schatkist nodig, om grotere schatten in op te bergen, fantastisch mooie doos is dit geworden ik ben helemaal weg van je steampunkdoos, waar ga je ze plaatsen,? ik stap alvast in de auto!!!

Groetjes
Maria

bockel24 zei

lovely box, Alie!

Yvonne zei

Kloinkkkk...mijn mond valt hier van open. Wat ontzettend mooi. Ik kijk mijn ogen uit, dit verdient een ereplaats in huis, absoluut !
Groetjes Yvonne.

Gery zei

Dit kunstwerk is een echte ALIE geworden.
Super, zoals je het gemaakt hebt.
Inderdaad lekker voor jezelf houden en vooral lekker van genieten.
Wel op een plekje zetten, dat iedereen hem kan zien hoor!!
Groetjes Gery

Karin zei

Ik ben jaloers op je schatkist!!
Schitterende creatie heb je weer gemaakt!

ALIX zei

Haha, je bent idd erg moedig geweest! Ik ben niet zo van de steampunkerigen, maar ik moet zeggen dat ik dit wel hééél erg apart vind, je blijift er naar kijken....Zo veel details...
Echt Alie!!!
gr Alix

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

En dat is het zeker waard. Meid wat is dit APART en MOOI. Je raakt niet uitgekeken. Hoe krijg je het voor elkaar alle schroefjes, plaatjes, radertjes noem maar op. Ben er stil van (en dat gebeurt niet zo gauw haha). Echt schitterend.
En gefeliciteerd, eindelijk een eerste reaktie. Dat is leuk want daar doe je het natuurlijk ook voor. Wachten op de volgende.
Lieve groetjes Marja

Marijke zei

ik kan me voorstellen dat je hier een mooi plekkie voor zoek in huis, wat een super steampunk creatie Alie, jij weet wel weg met al het moois wat je gekregen hebt, is bij jou goed terecht gekomen.

catherine zei

This is such a fantastic project Alie
x catherine

Janny Jager 't Hooft zei

WAUWWWWWWWWWWWWWWW Alie wat heb je dit super super mooi gemaakt.
Heb met bewondering zitten kijken hoe je alles een plekje hebt gegeven.
Je hebt al een mooie schatkist met losse spulletjes ,maar nu heb je een er een juweeltje van een steampunkbox mee gemaakt.
Klasse echt " A piece of ART"
Geef het maar een mooi plekje.

Lieve groetjes Janny

p.s Wat leuk dat he toch een reatie hebt gekregen op een van de cadeautjes.
Hartstikke leuk voor je .

Yvonne zei

GE WEL DIG MOOOOOOI !!!!!
Wat een prachtig gebruik van kleuren, materialen, de doos die je hebt gebruikt, oooooh, allemaal helemaal goed!!!
Veel meer kan ik er niet over zeggen, want ik denk dat ik alleen maar in HEEL MOOOOOOIE herhalingen ga vallen!
Groetjes van Yvon

Jetske zei

Heel erg mooi, heb eerst het hele verhaal gelezen over je avontuur en snap nu het verhaal bij deze post.
Misschien moet je bij het stempelen ook je stoute schoenen aantrekken, dan durf je beter die mooie spullen te gebruiken! LOL
Op deze manier kun je er toch nog beter van genieten?

Paper Creations by Shirley zei

Wow Alie, that is a very wonderful & beautiful Steampunk creation ! You have created it with so much detail with all the metal pieces. Wow again ! Warm Greetings, Shirleyx

herminesplace zei

Ziet er prachtig uit, gaaf met al die gevonden schatten. En leuk dat je een reactie hebt gehad!!

Patricia zei

MEN....... wat is dit GAAAAAAAAAFFFF zeg.
Wat prachtig mooi gemaakt en al die details WAUW WAUW WAUW!!!!!
Groetjes Patricia

Felicie zei

You have made a stunning box Alie,absolutaly beautiful.I love it.
Groetjes Felicie

Sophie zei

Oh, Alie, was hast du da gemacht?!
Das ist ja unglaublich!

Wie toll ist das denn?!
Eine Spitzen-Kreation.
Mir fehlen die Worte...

Liebe Grüße

Julia S-W zei

Hi Alie. Really love how you used some of your gorgeous treasures here. I have only just started using alcohol inks and still approach them with some trepidation!!
Your sweet offer to send me some of your 'art treasure' was so, so lovely. Just thinking of it made me feel so much better. I will email you personally about this. Frankie is now on steroids (palliative care programme not cure) and he seems comfortable which is all I can hope for.
Love visiting you here!!
Juliaxx

Gráinne zei

I don't have any words for this ... it's just a dream of steampunk.
Suzanne

Saskia zei

Ontzettend leuk blikje, Alie. Het is inderdaad soms moeilijk om je materiaal aan te breken en daadwerkelijk te gebruiken, maar in dit geval zul je er zeker geen spijt van hebben. Je hebt je heerlijk uitgeleefd.

Silvia(Barnie) zei

Wow, that's a breathtaking project. I'm missing words.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...