Volgers - Followers

vrijdag 6 juli 2012

Art Journal pagina's met Dylusions Ink Sprays

Een correspondentiekaart die ik had gebruikt om blauw- en groentinten te deppen na het sprayen met Dylysions Ink Sprays op een andere kaart. Met de nieuwe zomerkleuren van Distress de niet bedekte plekken gesponsd: felgroen, knalroze en felblauw. Links verticaal  nep washi tape geplakt langs de rand...de kleuren gaan op in de achtergrond... De bomen, bladeren en vogel zijn stempels van Stampinback. Met geduld (jaja soms lukt dat) waterpen en chloor de bomen en bladeren ontkleurd. Cirkels getrokken met witte gelpen, die ik ook gebruikt heb voor de sprieten en tekst, net als een zwarte Identypen. Met copic markers een aantal bladeren weer een kleurtje gegeven. De kozende paardjes (onbekend merk voor mij) gestempeld op glanzend linnenkarton van de Action en gekleurd met de zomerkleuren van Distress. Wat is er nog meer te vertellen? Owja, Deze A6 ringband vond ik bij de boekhandel. Deze afbeelding heb ik op een correspondentiekaart gemaakt omdat daar al de nodige achtergrond opzat aan kleuren. En deze dus in de ringband geplakt.
Lies Olieslagers gaf me door, dat de paardjes historische stempels zijn van De Stempelmakers...
Dankjewel Lies!

Deze pagina is eigenlijk de eerste in het boekje. Rechtstreeks op het papier de Dylusions Ink Sprays gespoten. Geïnspireerd door de tekst die erop staat, en die me raakte toen ik hem las:

"Behandel vrienden als schilderijen, plaats ze in het beste licht"
(Jennie Jerome Churchill)

De stempel is van Stampinback, de takjes heb ik getekend, tekst geschreven en Tim Holtz tape zorgt voor wat stevigheid...Twee totaal verschillende pagina's, maar dat schijnt te mogen in een Art Journal he, lekker je gevoel volgen! :-)

Hartelijke groetjes en een goed weekend, Alie :-)

25 opmerkingen:

Karin zei

Prachtige art journal pages zijn het geworden! De kleuren, zijn mooi, de afbeeldingen alles! Gezellig weekend!

Gery zei

Hééé, ook gij Brutus???
Aan het artjournaling geslagen.
Het is ook zo verleidelijk bij al het moois wat voorbij is gekomen de laatste tijd..
Zoals ik van jou niet anders had verwacht, lukt je dit ook weer!!!
En dat niet alleen, het ziet er ook geweldig uit. Ben weg van de paardjes, mooie kleuren en lieflijke afbeelding, zoals je ze ook af en toe in de wei ziet staan in de schadus van een boom.
En de tweede is even kleurrijk als je zelf bent. Heel mooi gemaakt met de Dylusions en verder uitgewerkt met de supertekst.
Fijn weekend en groetjes van Gery

Rosie zei

Wow, Alie, this is so beautiful, well done.

Have a lovely weekend

Janny Jager 't Hooft zei

Wat een super mooie Art journal pagina's Alie.
Die met de paardjes is schattig en de kleuren van de zomer Distress ink komen heel heel mooi uit.
Klasse .
De tweede is lekker vrolijk en de tekst is grandioos.
Moest eigenlijk iedereen doen he z'n vrienden zo behandelen.

Lieve groetjes Janny

xxx Myra xxx zei

echt heel mooi, vooral de paardjes en de bomen vind ik echt prachtig geworden!

Marianne zei

Hou je vast; hier komt de volgende: Wat zijn ze weer prachtig Alie.... en ik kan me alleen maar aansluiten bij de vorige sprekers. Super zoals je alle kleuren EN de stempels weer hebt gecombineerd. Geeft een heel lekker zomers gevoel en je tweede is prachtig van kleur en weer een geweldige tekst. En joh, wat ben je produktief. Ongelooflijk!
Heel fijn weekend en lieve groetjes,
Marianne

Willy zei

Prachtige pagina´s, leuk twee hele verschillende...en oei wat een goeie tekst!!

catherine zei

These are just super Alie. great images and colours on both of themn
x catherine

Yvonne zei

Mooooie pagina's Alie!
Je paardjes zijn geweldig, ik zie ze al in de wei staan, tussen de bomen, in het gras, met bloemen, de sfeer komt heel goed over!
En je tweede pagina spettert weer van het scherm, mooie kleuren. En zeker mooi hoe je de witte accenten hebt aangebracht.
Fijn weekend!
Groetjes van Yvon

Julia S-W zei

Two very beautiful pages. When I saw the first page with the horses, I felt it was so atmospheric - the colours give it a dreamlike quality. The horse stamp is gorgeous. I'm interested in your bleaching technique - perhaps bleach (chlorine) is better than water - certainly is here!The bark on the trees is very realistic.
Your second page again is so beautiful. The colours and the stamped image are wonderful.
Your talent is immense.
Have a wonderful weekend.
Julia

Inge zei

Oooh wat mooi!

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat heerlijk jij ookm aan het journalen.De eerste met de paardjes is zo lief en mooi, de kleuren geven zoveel rust.De tweede is super mooi met de felle kleuren. De tekst super en de stempel gaaf.
Wat een pracht creaties Alie, Ik kijk uit naar de volgende. Cool
lieve groetjes en fijn weekend

Yvonne zei

Mooie pagina's Alie. Die met de paardjes vind ik zo rustgevend en lief. De tweede knalt er lekker uit, mooie tekst heb je gebruikt.
Groetjes Yvonne.

Paper Creations by Shirley zei

Gorgeous Art Journal pages with fabulous colours ! Love them. Have a great weekend, Shirleyx

Ann zei

your pages are beautiful..just breathtaking!!
i think the first is my favorite..

Marijke zei

en ja hoor, jij bent dus ook om wat Art Journalen betreft en meis, wat heb je mooie pages gemaakt, helemaal super, echt genieten, vooral van die bovenste, zoooooo leuk, je zou willen dat je in dat landschapje kon wandelen.

Femmy zei

ze zijn prachtig Alie, vooral die met de paardjes!!

Sophie zei

Alie, das ist großartig geworden mit diesen prächtigen Farben.

Liebe Grüße und ich wünsche dir noch ein schönes Wochenende

Jetske zei

Tsja, wat moet ik nog zeggen? Ik sluit me aan bij alle anderen, twee fantastische pagina's!

Willy zei

Schitterende pagina's, Alie!

Ellie zei

Vooral die eerste page vindt ik ronduit geweldig mooi!

Anjas-Artefaktotum zei

WOW both pages are fabulous andbeautiful coloring, my favorite are the first one with the sheeps.
Groetjes Anja

Bianca Kalksma zei

oh wat mooiiiiii!!! Die bovenste is natuurlijk helemaal geweldig, wat heb je dat mooi gemaakt!!

Saskia zei

Prachtige pagina's, Alie!

Silvia(Barnie) zei

Both pages are fabulous, my personal favorite is the first one.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...