Volgers - Followers

dinsdag 5 juni 2012

Lynne Perrella Party - Paper Artsy stempels


Met de Lynne Perrella Collection stempels van Paper Artsy deze collage gemaakt. Gestempeld met zwarte Stazon op wit papier en beïnkt met Dylusions Ink Spray. Details met witte gelpen. Gemat op zwart en daarna op een bruintint onderkaart. Op de onderkaart takjes gestempeld en hier ook met de gelpen wat accenten aangebracht.

Terwijl ik deze foto in mijn hobbyhoek aan het maken was, zat
Alex, één van onze (twee) katers, achter me in het (door hen toegeëigende) luie stoeltje achter me te miauwen, dus ik kijk om...en hij trok dit "gezicht"...hij steekt gewoon zijn tong uit en een blik in zijn ogen van: nou moet dit het nou zijn? Het lijkt erop dat hij deze kaart maar niets vindt he?! Hopelijk zitten jullie niet zo achter het scherm, hahaha...ik moest wel lachen om dit lucky shot :-)))


Groetjes, Alie :-)

20 opmerkingen:

Paper Creations by Shirley zei

Hi Alie ! Beautiful card ! The image is wonderful and I love the inking. I've ordered the Dylusions Inks, can't wait to use them ! Your cat is funny with his tongue out ! Our male cat looks very much like yours ! Greetings, Shirleyx

Marianne zei

Likkebaardend lekkere kaart! Super stempels en prachtige collage!! Mooi turqooise en lila dylusions sprays en goed gedoseerd. Ik vind het een toppertje!!
Hele fijne dag!
Groetjes,
Marianne

herminesplace zei

Prachtige collage! en het mag duidelijk zijn dat ik het niet met Alex eens ben hahaha

Yvonne zei

Welnee, Alex laat juist blijken dat hij het een zeer smakelijke kaart vindt. Ik vind het ook een feestelijke kaart, met het oranje en het kroontje.
Groetjes Yvonne.

Sophie zei

Super, eine fantastische Karte, Alie.
Mit diesen Farben wirkt die Karte sehr kraftvoll.
Ganz großartig!

Groetjes

Sophie zei

Ich nochmal, ich wollte nochmal was zum Kater sagen.

Das ist ein herrliches Tier. Und die Aufnahme, dieser Augenblick mit der Zunge, das ist wirklich ein Geschenk.
Zu schön... und süß.
Ich habe auch zwei Katzen-Damen.

Cath Wilson zei

Excellent photo, Alie and I love that 'touch of pink' on the card - great work x

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Dit is weer zo'n schitterend tafereel Alie. Wat een compositie en wat een kleur. Echt gaaf.
ben het wel met de opmerking van Marinanne eens, Alex zit ervan te likkebaarden ipv zijn tong uit te steken. En is erg tevreden met de situatie en zijn plekje haha.
Lieve groetjes Marja

Myriame zei

Wat een prachtige kaart, een lust voor het oog ;-)

Karin zei

ja ik denk ook dat hij de kaart schitterend vond, haha, mooi beest trouwens!

Aukje zei

Een prachtige kaart en volgens mij vind Alex dat ook ;-p Wat een bijzondere stempels zijn dat, zeg!
Groetjes
Aukje

Marijke zei

je kan het ook anders interpreteren Alie, misschien vindt hij het wel een SUPER mooie creatie......., net als ik, lol

Silvia(Barnie) zei

A fabulous card with great details. Cool photo - thanks for sharing.

Rosie zei

Ooooh, Alie, I love your Paper Artsy creation. Sooooo wonderful.

And your cat is lovely

Terry zei

Alie, what a stunning card! Love the Dylusions colors you used with the stamped images! That is one great photo of your kitty!

Yvonne zei

Je bent leuk bezig geweest met je nieuwe stempels! Prachtige creatie, mooie kleuren!
En Alex krijgt een koppie terug van Egeltje. Geweldig lucky shot!
Groetjes van Yvon

Janny Jager 't Hooft zei

Super mooie kaart weer Alie en wat een mooie stemepls en kleuren.
Echt een beauty.

Dat geld ook voor Alex hoor die zo lekker eigenwijs met z'n tongetje uit z'n bek zit te kijken.
Geef hem maar een aaitje van me.

lieve groetjes Janny

Saskia zei

Prachtige kaart en wat een leuke kat heb je! Gaaf zijn die Lynne Perella stempels hè, ik twijfel ook steeds of ik ze zal aanschaffen.

Janine zei

Nou in tegenstelling vd kater, ik vind hem reuze mooi!! Dus laat die maar gekke bekken trekken ;)) hij is mooi!!

Kate zei

What a fabulous piece of art! I adore Lynne Perrella stamps. You made this one look so fun.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...