Volgers - Followers

donderdag 14 juni 2012

Kijk eens wat de post bracht...


Enige tijd geleden had ik bij Marja de Visser gereageerd op bovenstaand, door Marja gemaakt schilderij met het door mij gemaakte gedicht. dat ik bij de reacties had neergezet...het gedicht was er al...het schilderij leek er voor gemaakt. Vandaag werd een envelop bezorgd met de inhoud die hier te zien is. Marja heeft mijn gedicht op afdrukken van haar schilderij toegevoegd. De bovenste is op linnen afgedrukt en de onderste op glanzend fotopapier.

Wat een verrassing was en is dit voor mij....maar zoals Marja aangaf:
Leuk, ons werk samen!
En daar ben ik het helemaal mee eens.

Marja, ontzettend bedankt voor dit zeer attente kado!

En dit wilde ik dus met jullie delen...want tsja, ik ben ook nog een aantal jaren bezig geweest met gevoelens in een soort dichtvorm te uiten...wat is er dan mooier als het niet alleen bij woorden blijft...dan is het een hele eer als de woorden zo'n prachtig gemaakt schilderij mogen sieren!

Groetjes, Alie :-)

19 opmerkingen:

Karin zei

Dat was dus een leuke verrassing!
Een mooie combinatie! goh dus je maakt ook gedichten, schitterend!

Miranda zei

Prachtig Alie, inderdaad een geweldige match zo samen! lieve groet Miranda

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Graag gedaan Alie, je gedicht past er ook zo mooi bij.
Fijne avond en lieve groetjes Marja

Marianne zei

Geen wonder dat je blogberichten altijd zo leuk zijn om te lezen... je bent een poeet en je kunt goochelen met woorden :-)
Ik vind het een heel mooi geheel. Leuke combinatie!
Lieve groetjes,
Marianne

Janny Jager 't Hooft zei

Tjeetje wat een pracht is dit zeg.
Zowel jou gedicht als het schilderij van Marja.
De combinatie kan niet mooier.
Wat zul je hier ontzettend blij mee zijn geweest Alie.

Lieve groetjes Janny

maria's knutselplezier zei

Prachtige samenwerking, allebei een dikke proficiat!!

Groetjes
Maria

ScrappyDoo zei

Als dat niet leuk is. Iets om trots op te zijn. Geef het maar een mooi plekje.

Monique zei

Wow... wat geweldig!!
Nu snap ik waar je leuke teksten op je blog vandaan komen. Je bent een dichteres! Zowel gedicht als schilderij zij super.Leuk, zo'n samenwerking.
Lieve groetjes, Monique

Patricia zei

SUPER SUPER mooie Combi!!!
Groetjes Patricia

Marijke zei

leuke verrassing, heel mooi schilderij en super gedicht, daar moe je meer mee doen Alie

Sticky Fingers zei

Ik lees en geniet altijd van je berichten, zo ook vandaag. Wat een prachtig geheel.
Groetjes,
Boukje

Bea zei

Wat leuk Alie!!
en wat een prachtig gedicht, en het past super bij elkaar!
Mooie samenwerking op afstand(hihi)
Groetjes Bea.

Yvonne zei

Prachtig zeg, jullie werk samen. Wat een geweldige post om te krijgen. Het schilderij is ontzettend mooi,je gedicht een pareltje.
Groetjes Yvonne.

Janine zei

Wauw wat een super kado, geweldig Ali, jullie beider werk, je weet dat ik je dichtwerk prachtig vind, en dit zo samen te zien, inderdaad alsof jullie beide wisten wat de ander zou maken. knap!!!!

Yvonne zei

Wat een gave verrassing!!!
Een prachtig gedicht, een prachtig schilderij, geweldig dat dat is samengebracht tot dit moois.
Geniet er maar van!
Groetjes van Yvon

Mariëtte zei

Wat een pracht combinatie, allebei hebben jullie schitterend werk geleverd.

Gery zei

Wow, Alie, dit had ik nog niet meegekregen!!! Was de wat oudere berichten aan het nakijken en kwam toen dit tegen.
Wat een geweldige symbiose van jullie tweetjes.
Ontzettend leuk, dat twee mensen, die ik allebei bewonder om hun creativiteit, elkaar hebben gevonden in zo'n mooi werk.
En wat fijn, dat ik mag meegenieten.
Groetjes Gery

José zei

Dank je dit deelt op je blog. Wat een mooi geheel! José

Inge zei

Prachtig! Gedicht en schilderij!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...