Volgers - Followers

woensdag 6 juni 2012

Glazen onderzetters - Freubeldag bij Janny J.

Vandaag weer een heerlijk dagje bij Janny Jager geweest...na veel gebep en een heerlijke lunch, werd de tafel leeggemaakt en uitgeschoven en kwamen "DE" spullen op tafel. Als Janny hier komt, verzin ik iets, als ik naar Janny ga, verzint zij iets...altijd spannend dus! En owww wat had ze weer iets origineels gevonden: een glazen "bakje" met 4 glazen onderzetters, waar je aan de achterkant in een hoesje een foto zou kunnen stoppen...maar we gingen uiteraard aan de slag met stempels en inkten. :-)
En dit is mijn resultaat geworden, waar ik heel blij mee ben. Het leuke hiervan is dat je na verloop van tijd b.v. nieuwe afbeeldingen kunt maken en daardoor weer totaal anders ogende onderzetters hebt.


Nogmaals enorm bedankt Janny voor je gave idee en de gezelligheid vandaag!

Er komen heel wat vragen, waar deze onderzetters te koop zijn: bij de Xenos, dames...

Groetjes, Alie :-)

30 opmerkingen:

maria's knutselplezier zei

Wat een chique creatie, ik heb een tijdje geleden ook bezig geweest om onderleggers te maken, maar jullie creatie is heel wat mooie hoor, waar haal je die glazen onderleggers?? als cadeau kan dit echt wel tellen!!!
Groetjes
Maria

José zei

Wat zijn ze mooi! Hoe maak je deze leuke onderzetters? Is er op internet iets over te vinden?
Groetjes José

ScrappyDoo zei

OOOOOOOOOO wat zijn ze gaaf!! Wat een leuk ideeeeee. Waar krijg je die onderzetters???

herminesplace zei

Oh wat gaaf! waar komen die onderzetters vandaan, dit zijn leuke kadootjes, ben gek op maken van kadootjes.

Karin zei

wat een ontzettend leuk idee!! Het ziet er fantastisch uit!
Fijne avond!

Monique zei

Wat een origineel idee! Ik vind ze supergaaf.
Jullie zullen vast heel veel plezier gehad hebben.
Lieve groetjes, Monique

Mariëtte zei

Wat een leuk idee en wat heb je er mooie stempel tafereeltjes van gemaakt.

Yvonne zei

Je onderzetters zijn hartstikke gaaf geworden! Leuk om ze op tafel te hebben liggen.
Ik heb ze een keer gemaakt als cadeautjes voor een van onze Stamping Angels dagen.
Inderdaad erg leuk om met 1 setje steeds nieuwe onderzetters op tafel te hebben.
Veel plezier ervan! En natuurlijk nagenieten van dat leuke dagje bij Janny.
Groetjes van Yvon

Silvia(Barnie) zei

Fantastic project, the cards look wonderful.

Aukje zei

Leuk idee!! Ik heb ook nog zo'n setje liggen en wist niet wat ik erin moest doen.
Groetjes
Aukje

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat een geslaagde en leuke dag is het weer geworden bij jannie, lees ik. En wat een gaaf idee deze onderzetters, wat zijn ze mooi. Echt een sieraad op de tafel en elke dag genieten. Prachtig.
lieve groetjes Marja

Sophie zei

Wow!
Alie, ich falle um :-)
Das ist ja großartig.
Was für eine geniale Idee, und dann auch noch so praktisch.
Gratulation!

Liebe Grüße

Janny Jager 't Hooft zei

Zo Alie jij bent nog sneller dan snel met ze op je blog zetten.
Je hebt ze super gefotograveerd ,ben benieuwd of mij dat ook lukt.maar dat ga ik morgen pas proberen hoor.
Het was gezellig he vandaag .
Heb net als jij er ontzettend van genoten.

Lieve groetjes Janny

Anneke zei

Wat leuk bedacht en supermooi gemaakt! Heel mooie kleuren ook!

Gery zei

Jemig, Alie, wat leueueueuk!!!
Jullie dagje samen klinkt echt wel supergezellig.
Wat een gaaf idee, die onderzetters en ze zijn nu heel bijzonder door het stempelwerk.
De computer zou het weer moeten doen, maar mn berichtje (vanavond geplaatst), zie ik niet in jouw sidebar terug. Hoop, dat deze reactie wel overkomt.
Groetjes Gery

Yvonne zei

Wat mooi en sjiek ! Wat een ontzettend leuk idee van Janny. Op naar de Xenos.
Groetjes Yvonne.

Gery zei

Was ik weer! Heb ff geprobeerd om een berichtje MET foto te plaatsen, maar vlgs mij lukt dat ook niet :-((
Ennuuhh, de comp. is nog steeds niet okay hoor. Onze kpn mail werkt nog steeds niet terwijl hotmail het wel doet!! Er zit onder geen voorwaarde een virus in en toch werkt'ie niet!
De laptop binnen geeft de problemen, terwijl op kantoor de comp. het wel goed doet (zelfde verbinding). Nou, ik snap het allang niet meer hoor, nog ff en hij gaat het raam uit gggrrrrr.
Gery

Miranda zei

Hoi Alie, wat een superleuk idee en wat heb je ze mooi gemaakt, leuk he samen z'on stempel/geniet dag? groetjes Miranda

Paper Creations by Shirley zei

What a great idea for coasters ! And yours are beautiful ! Great work, Warm greetings, Shirleyx

Felicie zei

Great Idea.It looks so beautiful.
Groetjes
Felicie

Patricia zei

WAUW wat SUPER gaaf zeg!!!!!!
Heel mooi gemaakt!
Groetjes Patricia

Marijke zei

wat een super leuk idee en wat heb je er weer iets moois van gemaakt. Ook leuk om zoiets kado te doen, helemaal TOP

Marianne zei

Wauw wat een leuke onderzetters. Erg origineel en ook leuk om zo een persoonlijk kadootje voor iemand te maken. Leuke stempels heb je gebruikt. Ik meen enkele stempels van Papermania te herkennen. Heb die zelf ook pas gekocht. Mooi hoor!! Groetjes,
Marianne

toscania-art-life zei

Wat een leuk idee van Janny! Ze zijn prachtig geworden. Erg leuk!

Saskia zei

Prachtige onderzetters, Alie. Ook erg mooi als kadootje.

Ellie zei

Schitterend!

Janine zei

Ik heb ze even op standje groot gezet en ik kan maar een ding zeggen...
G E W E L D I G !!!! Meid prachtig!!!!!

Myriame zei

In één woord " PRACHTIG "

Jetske zei

Heel erg mooi Alie!
Ik ga geloof ik ook maar eens bij Xenos langs....

Bianca Kalksma zei

Wat leuk is dit!! En wat een prachtige exemplaren heb je gemaakt! Met z'n allen óp naar de Xenos :)
Prachtige creaties heb je weer gemaakt de afgelopen weken, en wat een boel ook! En wat een prachtige verrassing heb je van Marja ontvangen, het is zo een mooi geheel geworden! groetjes van Bianca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...