Volgers - Followers

vrijdag 29 juni 2012

Gift tag met Dylusions Ink Sprays en kindertoververf


Uit een kartonnen doos een tag gesneden en een dakje. Beide eerst bewerkt met gesso en daarna met verschillende kleuren Dylusions Ink Spray en kindertoververf...het dakje voor het verven ook nog met structuur pasta. Een paar stukjes tekst uit een Engels woordenboek met Distress gepoetst en op de tag geplakt, net als wat strookjes aluminium folie tape en op het dakje nog een rand gedessineerd tape van de Hema. De stempel (De Stempelwinkel) apart gestempeld en gepoetst met Distress inkten en de haren wat aangezet met goudkleurige kindertoververf. Nog wat blauw metallic kleurige dew drops geplakt, een touwtje opgerold en er lekker met goudkleurige kindertoververf op gekliederd, ertussen een houten vlindertje dat gepoetst is met Distress inkt. Op het dakje een deel van een ketting  die ik op de rommelmarkt vond vastgemaakt met dun ijzerdraad. De metaalkleurige bloem en de aluminium folie tape nog met wat felgroene alcoholinkt bewerkt. Onderaan de tag twee metalen kralen en rondjes vastgemaakt met dun ijzerdraad.

En dan de tekst...We all are different but so creative...dat vind ik nou echt...Want als ik ronddwaal langs de verschillende blogs van vooral volgers, val ik met grote regelmaat van de ene verbazing in de andere...wat een creativiteit en variatie, dames! Heerlijk om van mee te genieten...dus dank jullie wel ook voor de inspiratie waardoor ik  telkens weer over andere grenzen  - die met stempelen te maken hebben - wil gaan. Lekker ontdekken en genieten!

Hartelijke groetjes, Alie :-)

25 opmerkingen:

maria's knutselplezier zei

Prachtig weer,hoor Alie, ik vind dit een hele originele creatie, heel mooie kleuren heb je gebruikt en we kunnen weer genieten van je goede beschrijving en alle details die we hier mogen bewonderen,

Groetjes en fijn weekend!!

Maria

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Schitterend. Wat een enorme fantasie heb je hier weer bij gehad. En om van ribkarton dit prachtig huisje te maken, mijn komplimenten. de kleuren en vele mooie details zijn gaaf.
lieve groetjes en fijn weekend
Marja

catherine zei

Just super Alie and I love reading all your techniques.These colours are just so beautiful
x catherine

Gery zei

Alie, Alie, wat moet ik hierop nou nog zeggen.
Je stijgt iedere keer boven jezelf uit volgens mij, als je a h creëren bent!!
Wat vind ik dit er geweldig uitzien, maar ja, dat zeg ik iedere keer al.
Vooral ook omdat je me iedere keer weer verrast met datgene wat je allemaal uitprobeert en de bijzondere kombinatie van dingen.
Ik bewonder je creativiteit en durf.
Fijn weekend en groetjes van Gery

herminesplace zei

Prachtige kleuren en embellishments, perfect geheel

Marijke zei

jij hebt helemaal geen toververf nodig Alie, jij tovert gewoon iedere keer weer schitterende creaties tevoorschijn. Het is steeds weer 100% genieten als ik hier op je blog kijk. Dikke complimenten ook weer voor dit prachtige huis.

Femmy zei

één woord: SCHITTEREND!!!!!!!

Bea zei

Oh Alie wat ben je toch een bezige bij! En wat een fantasie, heerlijk om naar te kijken!
Groetjes en een fijn weekend!

Yvonne zei

Geweldig gedaan Alie. Jouw brein zit echt vol met creatieve ideeën, ik vind het zo knap dat je steeds weer iets nieuws weet te verzinnen.Dit is ook weer zo mooi !
Groetjes Yvonne.

Marianne zei

Sta weer met verbazing te kijken naar je tag. Volens mij heeft jouw fantasie geen grenzen (nieuwe tekst voor de volgende creatie: No boundaries ??!) Weer prachtig van kleur, embellishments en stempels en leuke rondleiding gehad. Ben weer helemaal blij!
Groetjes,
Marianne

Willy zei

Schitterende creatie, Alie!

Karin zei

schitterende Tag, leuke vorm, mooie kleuren en weer errug creatief! Wow! Gezellig weekend!

Jeannette v.D. zei

Ziet er schitterend uit ! Hele mooie kleuren ook :)

Janine zei

Super kleuren Alie, heerlijk hé zo dat kliederen met inkten en verf. Het huisje is zo leuk geworden. Fijn weekend en lekker verder knoeien .

Inge zei

Prachtige tag, schitterende kleuren!
En wat is kindertoververf? Had ik nog nooit van gehoord.

Aukje zei

Zooo... dat ziet er weer schitterend uit!! Geweldige kleuren en al die leuke details :-))
Groetjes
Aukje

Paper Creations by Shirley zei

Alie this is so gorgeous, I don't know what to say! How do you come up with all these wonderful designs ? Love the colours, textures, beads, everything ! Greetings, Shirleyx

Bianca zei

Wat een leuk idee omdat met zulk materiaal te maken en de kleuren zijn ook zo mooi dat blauwe

groetjes Bianca

Willy zei

Wat maak je toch een mooie dingen, super!!

Sophie zei

Wie wunder-wunderschön.
Farben, so prächtig, ich bin total begeistrt.
Es sieht sehr kostbar aus.
Chapeau!

Liebe Grüße

Julia S-W zei

Wonderful piece Alie. I love the colours, texture and the stamped image - she's beautiful!
Juliax

Silvia(Barnie) zei

Fantastic, great textures.

Janny Jager 't Hooft zei

WAuwwwwwwwwwww Alie wat ben je weer lekker creatief bezig geweest zeg.
Heerlijk de kleuren die je gebruikt hebt.en wat een prachtige tag is het geworden.
heb weer zitten geniet hier achter m'n p.c.

Groetjes Janny

Paula Whittaker zei

fab piece Alie

Gio zei

This piece is so gorgeoues, Ali.

Very original and mixed media style!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...