Volgers - Followers

zondag 17 juni 2012

Gestempelde kaart - Fijne dag


Gisteren zijn Janny J. en ik naar Stampinback gereden door mijn echtgenoot die zich opwierp als chauffeur (terwijl Janny en ik allebei goed auto kunnen rijden hoor :-) en entertainer. Het was, net als vandaag, open dag daar en we hebben heerlijk rondgesnuffeld  in het stempelbuffet, waar we koopjes vonden vanaf €.0,05..nou dat past wel in deze tijd van recessie! Maar uiteraard was niet alles zo extreem goedkoop...hoewel de geweldige sfeer, de koffie en de leuke make en take van Ballie gratis waren!
Deze olifanten onder de boom waren niet in de aanbieding, maar ik vond het hoog tijd dat ze hier kwamen wonen. En ben er zó blij mee! Ik heb eerst de boom met bruine Stazon gedept, daarna het bladerdak met groene Stazon, vervolgens de olifanten met dove grey Stazon en tot slot de grasrand ook met groene Stazon...daarna afgedrukt. De stam kwam niet goed tot zijn recht, dus nog wat bruine Distress met de waterpenseel aangebracht. De achtergrond is met diverse gele en bruine tinten gesponsd.  Bovenin een deel van een cirkel op de kaart gelegd en met een witte gelpen een lijn er omheen getrokken en de zon met felgeel extra aangezet. De vogels en de tekst gestempeld, wit randje rondom de kaart. Om e.e.a. een beetje speelser te maken heb ik de Picket Fence Distress Stain aangebracht in een paar horizontale vegen (zinderende zon?). Op wit en daarna mosgroen gemat. Voor de gestempelde en gesponsde kaart heb ik glanzend linnenkarton van de Action gebruikt waardoor er een mooie gloed op de kaart ligt.
Voor mijn doen een zeer rustige kaart, maar wel eentje waar ik met plezier aan gewerkt heb.

Hartelijke groetjes, Alie :-)

19 opmerkingen:

Saskia zei

Wat een leuke kaart, Alie! Jammer dat ik de open dag gemist heb, vreemd eigenlijk, ben toch wel geabonneerd op de nieuwsbrief.

Janine zei

Leuk je uitstapje, ik heb op die tafel.... Ehhh... Van die tafel ook super leuke koopjes gehaald, vorig jaar op de stampingbackdag, dus bin there, done that, leuk hé, prikkies mee naar huis te nemen ;)) en je kaart, heel erg mooi!!

maria's knutselplezier zei

Heel mooi plaatje Alie, , zonnige kaart, voor een zonnig weekend??!! Bedankt voor de tip voor de aankoop van Tyvek, mijn bestelling is al onderweg!!!

Groetjes
Maria

Karin zei

wow, mooie kaart doet een beetje tropisch aan!

Patricia zei

Nou dat kan ik me voorstellen dat je de olifant hebt geadopteerd!!!!haha
Heel erg mooi gemaakt Alie!
Groetjes Patricia

Marianne zei

Prachtige zonnige kaart en een echt Afrikaans tafereeltje. Leuk die stempels van de olifanten!! Die zie ik nog wel vaker voorbij komen gewandeld :-)
Heel mooi gedaan!
Groetjes,
Marianne

Anjas-Artefaktotum zei

Beautiful scene, love the peaceful look.
Groetjes Anja

catherine zei

Fabulous piece Alie and great colours. stunning image of the elephants. Hope you have had a good weekend
x catherine

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Dit ziet er zo vredig uit Alie. prachtig de olifanten. Geweldig mooi gekleurd. Mag voor jou doen eenvoudig zijn, maar even mooi als altijd.
lieve groetjes Marja

Gery zei

Wow, ik zie een grote toekomst voor dit stempel in mijn glazen bol.
Hij is geweldig en ik zie er al van alles mee gebeuren, terwijl het niet eens mijn stempel is.
Je hebt er een mooie kaart mee gemaakt Alie. De zon was op de foto moeilijk te ontdekken, maar door je uitleg erbij toch goed gelukt.
Hardstikke leuk om te horen, dat je een geweldige dag hebt gehad.
Ben benieuwd naar je volgende werk (je hebt het vast niet bij 1 stempel gelaten :-))
Veel plezier met je spulletjes.
Groetjes Gery

Janny Jager 't Hooft zei

Wauwwwwwwwww wat heb je er een prachtieg kaart van gemaakt Alie.
Inderdaad voor jou doen heel rustig ,maar O, O, zo mooi.
Was super he gisteren ,wat hebben we lekker gewinkeld en een hoop mooie spulletjes gekocht.

Lieve groetjes Janny

edith zei

Wat een mooie kaart ik ben blij dat die olifanten bij jou zijn komen wonen lol

Yvonne zei

Prachtig, wat een serene rust gaat er van je kaart uit. Ik begrijp dat je de olifanten mee hebt genomen, ze zijn geweldig. Leuk, zo'n stampinback dag. Misschien kan ik de volgende keer ook eens gaan, is goed te doen vanuit Zeeland.
Groetjes Yvonne.

Monique zei

Ik houd wel van een rustigere kaart.
Hij is gewoon super mooi en ik denk dat we die olifanten nog wel vaker voorbij zien komen.
Lieve groetjes, Monique

Femmy zei

prachtig!!

Marijke zei

weer een hele mooie kaart Alie

Inge zei

Mooi kaartje!

Aukje zei

Leuke stempels, daar kun je heel wat mooie kaarten mee maken :-)
Groetjes
Aukje

Silvia(Barnie) zei

Great african szene.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...