Volgers - Followers

vrijdag 1 juni 2012

Gestempelde gift tag - Vintage


Even geen felle kleuren maar mijn oude liefde Vintage, weer tevoorschijn gehaald. Een Tim Holtz gift tag gesponsd met bruin-, groen- en oranje tinten Distress inkt. Daar overheen zelfgemaakte glimmermist van  Buisman met water en Cosmic Shimmer gespoten. Vervolgens de harlekijn template gebruikt met de picket fence stain van Distress. De randen hiervan met goudkleurige pen getrokken. Vervolgens van Art Journey de kroonpennetjes gestempeld en een alfabet rechts. Toen was de Paper Artsy stempel aan de beurt. De stempels allemaal afgedrukt met Archival Sepia. Toen de kroonpennetjes en de Paper Artsy stempel, deels bewerkt met de waterpen en chloor. Een minilabeltje bestempeld en gekleurd. Lintjes geknoopt en een grappig plaatje erbij geplakt. De randen van de tags met bruine chalk bewerkt. Was wel lekker rustig aan mijn ogen, dit werkje...vergeleken met werken met de Dylusions Ink Spray bijvoorbeeld :-)

Hopelijk overlaad ik jullie niet met de - toch wel bijna dagelijks - nieuwe blogberichten. Het liefst zit ik iedere dag wel een tijdje in mijn hobbyhoek, omdat ik vreselijk geniet van het stempelen en wat daarbij komt. Dat betekent ook dat er bijna dagelijks nieuwe creaties onder mijn handen vandaan komen.
Ik zet het hier in eerste instantie voor mezelf neer, maar zeer zeker ook om het met jullie te delen...want jullie reacties zijn zo attent...dat waardeer ik enorm!!!

Hartelijke groetjes, Alie :-)

I joined the Make It For A Man Challenge at:

19 opmerkingen:

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

ja het is een deel van je leven geworden he en een groot deel je uitleven. het geeft ontspanning en even alles los. Hij is schitterend Alie, met zoveel dingen te zien. Pracht stempels en technieken en natuurlijk de combinatie.
lieve groetjes Marja

Aukje zei

Mooi gemaakt, hoor! Ik vind het erg leuk om je kaarten te bekijken, al maak je er 2 per dag :-p Dus ga je gang!!!
Groetjes
Aukje

Marianne zei

Ik kijk elke dag uit naar je nieuwe creaties en natuurlijk naar je leuke verhalen. Fijn dat je zoveel uitlegt en dat brengt me ook op ideeën om eens wat meer te experimenteren en te combineren. Dus laat ze maar komen, die blogposten; ik ben er klaar voor!
Oh ja..... een geweldige tag btw, prachtig gecombineerde stempels en schitterend van kleur, alhoewel de kleurrijke me ook erg aanspreken.
(En wat fijn dat we TNT post hebben :-)))

Fijne dag,
Marianne

Saskia zei

Schitterende tag, Alie! Heel mooi met die gebleekte accenten.

Paper Creations by Shirley zei

Beautiful Vintage tag - such a wonderful combination of images & colours & texture. It's wonderful that you are able to create new art every day ! Greetings, Shirleyx

Patricia zei

Schitterende Tag zeg Ali, en nee hoor je mag van mij al dat moois zsm plaatsen, want daar kan ik echt van genieten wat er uit jou handen komt haha
Groetjes Patricia

Cath Wilson zei

There's a lot of detail on this one, Alie and it's lovely. Nice to see some different colours, too. Love the picket fence and the effect that gives - lovely x

herminesplace zei

Oh absoluut niet, ik geniet elke dag :o) En dat is dan ook niet anders bij deze tag, prachtig!

Sophie zei

Wow! Alie das ist klasse geworden.

Liebe Grüße und ein schönes Wochenende

Karin zei

schitterende tag! altijd leuk om weer even te kijken wat er weer voor moois gecreeerd is! Fijn weekend!

Marijke zei

Geneer je niet Alie, ik kijk iedere keer weer met heel veel plezier naar je creaties en leer er ook weer van, dus gewoon blijven bloggenm ;).
Ook deze tag is weer een beauty van de bovenste plank, helemaal mooi!!

Yvonne zei

Heerlijk toch dat je elke dag weer iets nieuws kunt laten zien.
Deze vintage tag is weer erg mooi en er valt een hoop op te zien.
Groetjes Yvonne.

Silvia(Barnie) zei

A fabulous tag, looks wonderful.

Monique zei

Ik ben niet de enig die van jouw uitgebreide beschrijvingen leert en geniet van al je mooie creaties! Ga vooral zo door zou ik zeggen!!
Lieve groetjes, Monique

Janny Jager 't Hooft zei

Heerlijk toch dat je je zo lekker kan uitleven met stempelen
En wat niet minder belangrijk is ,zo kan ik oo heerlijk meegenieten van al het moois wat je maakt.
Deze tag is weer heel heel mooi geworden en inderdaad iets heel anders dan de laatste die je gemaakt hebt,maar wat heb ik er weer van zitten genieten meis.
Lekkr door blijven gaan hoor met ons iedere dag iets moois en nieuws te laten zien.

Lieve groetjes Janny

catherine zei

This is great Alie and love all the images on it. fab colour. Hope your having a good weekend.
x catherine

Femmy zei

prachtige tag Alie!

Janine zei

Jeetje Alie, ik kan je niet bijhiuden haha, maar knuddel jij maar lekker door, kan ik vandaag niet kijken kijk ik morgen wel baar 2 ;)) super deze tag ook weer!!

Angela Weimer zei

A fabulous tag. Love the vintage. Thanks for joining us at The Stamp Man and have a great day. Angela

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...