Volgers - Followers

zondag 24 juni 2012

Gestempelde gift tag - Smile, be different


Bij het Blog van Art Specially Friends is weer een nieuwe challenge: Een tag met fantasie en met meerdere media erop. Die had ik net gemaakt, maar ja, al eerder geplaatste tags mogen niet meedoen. Dus vanmorgen maar eens rondgekeken op mijn bureau. Ik had nog een correspondentiekaart liggen, waarmee ik steeds Dylusions Ink Spray heb gedept, na het maken van andere creaties...zonde om niet te gebruiken toch? Uit de kaart deze tag gesneden en er de mooie stempel van het dameshoofd (Stampinback) gestempeld met zwarte Archival.


Voor de vrouw een heuse tiara gemaakt van strassteentjes en een parelmoer hartje. De swirlstempels zijn van Boekenvoordeel...de rechtse in beeld, heb ik met een zilverkleurige pen omlijnd, net als het hoofd. Links geplooide gele tule, knalgele veer bevestigd en een vlinder gestempeld, uitgeknipt (het papier voor het stempelen bewerkt met alocholinkten) en ook hier strassteentjes opgeplakt.



De witte gelpen dit keer alleen gebruikt voor de ogen van de vrouw. Onder aan de tag een kantje bevestigd en met wat Distress gesponsd. De vrouw ook maar een halsketting gegeven van strassteentjes en een parel.
In het Tim Holt tekst stickerboekje op zoek naar iets passends...deze woorden vond ik: Smile, be different...en dat is deze tag voor mij ook. Want het ontstaat dan wel zoals het is geworden, maar ik moet wel om mezelf lachen nu het klaar is...soms doe ik geloof ik ook echt maar wat, maar ik vind dat van mezelf ook wel mogen....ssstttt....Smile! :-)))

Hartelijke groetjes, Alie :-)

Ik doe mee met de challenge: Een tag met fantasie en mixed media, bij:

30 opmerkingen:

catherine zei

This is so beautiful Alie and the colours are stunning. Love the butterfly. Hope you enjoy the rest of your weekend
x catherine

Yvonne zei

Juist die "ik doe maar wat" creaties geven vaak verrassend mooie resultaten. Deze vind ik ook weer geweldig goed gelukt. De stempel van de dame blijft een beauty waar ik ook geregeld naar grijp.
Groetjes Yvonne.

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Ik moet lachen bij het lezen van je verhaal maar ook bij het zien van deze prachtige Tag. Het ontstaat zoals..... heerlijk want daardoor blijft dit zo mooi en spannend Alie. Helemaal 'jij'.
liewve groetjes en hopelijk een wat drogere zondag
Marja

maria's knutselplezier zei

Alie, ik bewonder je schrijftalent, maar ik bewonder natuurlijk ook enorm je stempel talent, wat is deze tag weer prachtig geworden!!! Veel succes met de challange!!!

Groetjes
Maria

herminesplace zei

Het leukste is om zomaar wat te doen en zeker als dan het resultaat er zo mooi uitziet. Fijne zondag!

Sticky Fingers zei

Heel mooi Alie. De stempel met het vrouwenhoofd staat al een poosje op mijn verlanglijstje. Je hebt er weer een prachtig geheel van gemaakt.
Groetjes

Karin zei

schitterende tag! juist uit het zomaar wat bezig zijn, ontstaan meestal de mooiste dingen! fijne avond verder!

Femmy zei

schitterend Alie!

Janny Jager 't Hooft zei

O O wat ben je weer lekker bezig geweest in je serre.
Zie het al helemaal voor me hoe je aan het zoeken bent naar wat je zal gaan gebruiken.
Hij is dan ook weer SUPERRRRRRRR geworden ,dus blijf maar lekker aan rommelen de resutaten zijn altijd heel heel leuk en mooi.

Lieve groetjes Janny

Henriette zei

Wat een kleurrijk en fantasievol geheel hij is heel mooi geworden :-)
Groetjes Henriette

Yvonne zei

Ha ha, ik lach met je mee hoor! Maar dan vooral omdat je weer zo'n mooi label hebt gemaakt! Mooie kleuren, en ja, met fantasie, en verschillende technieken en materialen, erg leuk!
Groetjes van Yvon

Patricia zei

Nou Alie ik vind het knap als je zomaar wat doet haha en dan zo'n mooi werkstuk eruit laat komen!
PRACHTIGE tag met super mooie details!
Groetjes Patricia

Sophie zei

Oh, Alie, das ist ein schönes Tag.
Ich bewundere es grade sehr.
Es sieht so wunderschön aus...

Und danke für deine lieben Kommentare auf meinem Blog.

Groetjes

Franka Benjaminsen zei

Nou Alie, wat een schitterende tags heb je de laatste tijd gemaakt. En die houten plankjes met scharnier...om te smullen. Ik vind dat je heel hard aan het groeien bent, dat tempo hou ik niet bij :-) Veel groetjes en tot gauw. Franka

Sophie zei

Alie, ich nochmal...

ich wollte doch noch sagen, dass ich die Details so umwerfend schön finde.
Ich kann mich gar nicht satt sehen.

Umarmung

Janine zei

Je bent goed op dreef alie, mooi hoor, die kleuren zijn prachtig, en de vrouw erop maakt het geheel af. Toppie

Miranda zei

Mooi Alie enne lekker blijven rommelen, niets moet alles mag.....en juist dat spelen is zo leuk....heb nog zón gave Tim stempel met 'embrace imperfection' met een boel spetters er omheen, moet daar toch eens wat mee doen! lieve groet Miranda

Silvia(Barnie) zei

A wonderful tag, the background looks great.

Marianne zei

Wat een schitterende tag en superleuk die leuke embellishments erop. Heel erg mooi met die achtergrondkleuren en de tekst is weer erg leuk!!
Groetjes,
Marianne

Paper Creations by Shirley zei

Hi Alie, I love your tag ! The beautiful lady & butterfly & lace together are wonderful. The butterfly is especially beautiful with the inks. Warm Greetings, Shirley x

Aukje zei

Wat een mooie tag!! Als je "maar wat doet" komt er juist iets bijzonders uit ;-p
Groetjs
Aukje

Willy zei

Prachtige tag met hele mooie details!!

Bianca zei

Wat een leuke tag is het geworden. Lekker van alles en nog wat gebruiken is juist zo leuk en kom je tot hele leuke projecten.

Succes met de challenge!!

groetjes Bianca

Terry zei

So cool! The background is spectacular and you even gave her a necklace! Love this!

Inge zei

Dat heb je weer schitterend gedaan! Super!

Gery zei

Alie, ik vind het heerlijk om te zien, dat je soms de dingen gewoon laat gebeuren onder je handen, zonder een vooropgezet plan.
Het is knap, dat dan op het eind alles toch samenvalt en je een prachtige tag hebt gemaakt.
Ik houd van je humor.
Groetjes Gery

Julia S-W zei

A beautiful piece. I love the main image and the colours are wonderful.
Julia

crealinedance zei

Hoi leuk geworden juist als het spontaan gaat.Gr.Nel

Marion E. zei

Wat ongelofelijk creatief dat je op deze manier een stuk rest papier hebt gebruikt! Werkelijk super leuk idee!!! En het is een geweldige tag geworden met schitterende details erop. Dank je wel voor het meedoen met de ARTSpecially Friends Challenge.

Groetjes
Marion

alteredstatesstudio zei

beautiful tag! love the butterfly and the netting behind it! lovely!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...