Volgers - Followers

zondag 3 juni 2012

Gegutste stempels - carved stamps


Vanmiddag werd ik zo blij van deze vrouwenbeelden! Ik zocht naar silhouet afbeeldingen en zag o.a. deze dames...die móest ik gutsen :-). Het is redelijk goed gelukt om de ronde vormen aan te brengen...hoewel ik de rechterafbeelding nog een iets andere oksel heb "gegeven" nadat ik de dames gestempeld had en bewerkt met parelmoer Wow embossingpoeder. In wat voor tafereeltje moesten ze nu? Want ze moesten natuurlijk wel meteen gebruikt worden. Mijn idee vandaag was, om ze in een verwilderde tuin te zetten met op de achtergrond wat tekst en een sierlijke swirl...want ook al heb ik ze niet op een goed gemaaid gazon, keurig op een sokkel geplaatst...ze verdienen met hun vormen toch wel enige elegantie in die wildernis. Gestempeld met Archival, Stazon en Distress inkten. De achtergrond in het wilde weg, smoezelig gesponsd...ook wel eens "lekker". Ik hoop dat jullie er net zo van kunnen genieten als ik deed en doe!



Elegante groetjes, Alie :-)

I joined challenge #23 - Mystical And Very Magical, at:

21 opmerkingen:

Marijke zei

als jij dit "redelijk goed gelukt" vindt, ben ik benieuwd wat het wordt als jij het écht goed vindt, hihihi, geweldige kaart en prachtige stempels

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

In dit niet goed gemaaide gazon wil ik wel wandelen. Wat is er een hoop te zien. Dan ook nog die prachtige vrouwenbeelden tegenkomen, dat is toch een waar genot? pracht combi Alie en prachtige kleuren. Complimenten. Wat is het toch leuk he zelf de stempels te gutsen.
lieve groetjes Marja

Carla zei

wat heb je dit weer prachtig gemaakt met je eigengegegutste stempels, mijn comlimenten!

Sticky Fingers zei

Ik kan me voorstellen dat je hier blij van wordt. Wat een mooi gegutste afbeelding. Prachtig geheel.

ALIX zei

Gutgutgut, wat mooi gegutst! Echt super Alie, je hebt het aardig onder de knie. En dat tuintje...: heerlijk!!
Gr Alix

Karin zei

heel erg mooi deze elegante dames!

maria's knutselplezier zei

Ik vind het gewoon fantastisch dat je je eigen stempels maakt, en had je niet gezegd dat je een fout gemaakt had (aan het oksel) dan had ik het gewoon niet opgemerkt, ik vind je creatie super mooi en ik vind het fantastisch dat je je stempels zelf maakt!!!Wat een talent!!!Sorry ik val in herhaling maar ik meen wat ik zeg!!!

Groetjes
Maria

Patricia zei

Super gaaf zeg de vrouwen. Echt heel mooi gelukt.
Groetjes patricia

Marianne zei

Prachtig zijn ze, deze twee torso's. Je hebt de smaak van het gutsen te pakken! En dan ook nog een schitterend tuintafereel eromheen. Ik vind het weer fantastisch gedaan!!
Fijne zondag en liefs,
Marianne

Ank zei

Mooi Hoor !!
Groetjes Ank

Janny Jager 't Hooft zei

Wauwwwwwwwwwww Alie wat zijn deze mooi geworden.
Het straalt ervan af dat je ze als stempel wilde ,echt klasse hoor zoals je ze gegutst hebt.
De hele kaart is een juweeltje.
Heb er weer heerlijk van zitten genieten.


Groetjes Janny

Silvia(Barnie) zei

A beautiful card, great stamping. Thanks for joining us at FSC this fortnight.

Anjas-Artefaktotum zei

WOW your carved stamps are fabulous!Love this creation in teh warm coloring.
Lieve groetjes Anja

Janine zei

Je bent gewoon niet meer te stoppen wat get gutsen aangaat, en he doet het ook nog eens geweldig ook. Een mooie kaart en oozet, prachtige opzet van kleur. Super Alie

Sophie zei

Wow! Sehr extravagant und edel.

Liebe Grüße

Valerie Deconinck zei

wauw, je stempels zijn super goed gelukt!!! en mooie kaart van gemaakt

groetjes Valerie

Yvonne zei

Redelijk goed gelukt .....?????
WAANZINNIG goed gelukt, zul je bedoelen!!!!!
Prachtige stempels, super mooi!
Groetjes van Yvon

Mynnette zei

I think this is fabulous! LOVE the coloring and the collage stamping! :)

Mrs.B zei

Hi Alie, Fabulous card, love the stamps and that amazing background.
Thanks for joining us at FSC
Avril

Ephemera zei

Hi Alie, thanks for sharing your beauty of a card with us at FSC. Gorgeous muted colours and a stunning image. xx

Fliss zei

Really gorgeous card Alie.
Thanks so much for taking part in our magical and mystical challenge at FSC.
Hugs, Fliss x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...