Volgers - Followers

woensdag 27 juni 2012

Fake washi tape, but who cares :-)


De nieuwste rage met washi tape kan ik wel waarderen, maar ik vind de rolletjes zo duur :-(. Gelukkig is Hermine Koster er en zij gaf me de tip dat de Hema, ook gedessineerd tape verkoopt, dus ben ik gisteren lekker in het zomerzonnetje fietsend op pad gegaan, richting Hema...en ondanks een megaverbouwing daar, hadden ze keus met rolletjes tape. Ik heb een aantal rolletjes aangeschaft (2 voor €.2,50) en heb vandaag deze kaart gemaakt met het tape dat ik het minst leuk vond. Waarom ik het dan koop? Nou het zat met een ander rolletje verpakt, dat ik wél heel leuk vond. En het gekke gebeurt ... zó, met deze kaart vind ik het wel leuk hahaha! Het doet me op één of andere manier denken aan Tilda designs, hoewel het met de Lost Coast Design stempels totaal niet op Tilda lijkt. Maar toch, die sfeer, hmzzz... De ondergrond heb ik bespoten met rode, roze en groene Dylusions Ink Sprays, de stippenstempel van Stampinback afgedrukt met zowel steengrijze Stazon als met Picket Fence stain van Distress. Takjesstempel afgedrukt en met wit omlijnd. De stempels van Lost Coast Design bewerkt met chloor. Nog een cijferstempel aangebracht en een gestempeld hart en verder nog wat gekliederd met zwarte identypen en witte gelpen. Het kroontje uiteraard een gouden glans gegeven met goudkleurige gelpen. Mijn eigen versie van Tilda, lolllll...en dat idee blijft maar hangen door dat bloemetjestape....

Hartelijke groetjes, Alie :-)

22 opmerkingen:

Karin zei

jaa dat met die rolletjes tape herken ik wel,haha. Maar je kaart is prachtig geworden! Tilda ken ik niet, dus geen idee of het er op lijkt, zal wel eens gaan googelen.
Gezellige avond verder!

catherine zei

Just stunning Alie and I just love all the colours you have used. Very effective
x catherine

Monique zei

Wat beschrijf je het weer gezellig Alie. Leuk dat je er zo veel plezier in hebt. De poppetjes zijn niet helemaal mijn stijl, maar de kaart is weer helemaal geweldig qua kleur en opzet.
Lieve groetjes, Monique

toscania-art-life zei

Ziet er geweldig uit Alie! Ik zelf heb eigenlijkniets met die rolletjes, maar als ik jouw kunstwerkje weer zie, dan heeft het toch heel veel mooi's.

maria's knutselplezier zei

Mooie originele kaart weer,Alie, en de rolletjes , geloof of geloof het niet heb ik gisteren ook bij de Hema gekocht, maar als ik dan thuis kom heb ik zo iets wat ga ik er nu weer mee aanvangen , dus alvast bedankt voor de inspiratie!!!

Groetjes
Maria

José zei

Je bent weer lekker creatief bezig geweest. Maar wat is nu eigenlijk washi tape? Ik zie het overal op blogs maar wat maakt het nou anders dan gewoon gekleurd tape?
Groetjes José

Yvonne zei

Ik vind je achtergrond geweldig, het tape past er prima bij. Grappige poppetjes heb je erbij gezet. Die rolletjes tape...ik heb er inmiddels al aardig wat en ik vind steeds weer nieuwe mogelijkheden waar ik ze bij kan gebruiken.
Groetjes Yvonne.

Anjas-Artefaktotum zei

Dear Alie, that is so beautiful, love all the stamps and colors you've used.
Groetjes Anja

Marijke zei

dit is alweer zo'n "heerlijk genieten" pagina, lekker veel op te zien en natuurlijk weer super gezellig beschreven....... ik denk dat ik ook maar even naar de Hema moet, lol

Silvia(Barnie) zei

A fantastic card, wonderful colors and images. Great faux washi tape :)

Mariëtte zei

Oh Alie wat een heerlijk verhaal weer
en je kaart heeft weer zoveel details met veel kleurgebruik!!

herminesplace zei

Gaaf geworden, tape past er perfect bij :o) Deze tape heb ik bij ons helemala niet gezien, morgen nog even gaan kijken hahaha.

Janny Jager 't Hooft zei

Zoals jij beschrijft hoe je de kaart gemaakt hebt vind i toch altijd zo gezellig .
Je ziet dan voor je hoe je bezig bent.
Leuk die tape (had er nog niet van gehoord ) .
Je kaart is SUPERRRRRRRR leuk geworden maar Tilda nee die zie ik er niet in hoor.

Lieve groetjes Janny

Willy zei

Ik vind hem geweldig leuk, en het tape is idd erg mooi, heb het zelf ook en moet uitkijken dat ik het niet overal op plak, ha,ha....

Patricia zei

Wauw super leuk zeg, zo zie je dat het juist leuk wordt met iets dat je eigenlijk NIET leuk vond haha.
Prachtig gemaakt hoor!
Groetjes Patricia

Gery zei

Alie, je kaart is heerlijk vrolijk geworden hoor, met zowel de poppetjes als de mooie kleuren die je hebt gebruikt.
En ja, ook ik heb het tape.
Kijk ook eens bij een Action of Xenos, daar heb ik vlgs mij een verpakking v. 4 kleine rolletjes gescoord en ook voor weinig hi, hi.
Misschien willen ze je wel hebben als papierontwerpster bij Tilda, okay de poppetjes zijn anders...
Dacht trouwens, dat je weer zelf a h gutsen was geweest, had maar zo gekund.
Groetjes Gery

Gráinne zei

Very beautiful and colourful card! Love it. The Hema-tape :-) fits in just well with the cool main images and all these brilliant colurs.

Marianne zei

Hallo Alie,
Wat een ontzettende leuke kaart is dit weer! Mooi van kleur en weer zoveel op te zien. Ik heb ook van die rolletjes lang geleden bij Action gekocht, maar deze van jou zijn toch mooier en ik vind het erg creatief hoe je ze weer in je kunstwerkje hebt verwerkt. Bedankt voor je leuke verhaal erbij... heb weer met een glimlach zitten lezen.
Lieve groetjes,
Marianne

Sophie zei

Wie wunder-wunderschön...
Die Farben sin perfekt und die ganze Idee genial.

Liebe Grüße

Janine zei

Heel erg leuk alie, ben vandaag ook naar hema geweest maar vergeten te kijken, maar eerlijk is eerlijk, ik doe er te wenig mee, dus ik laat ze maar liggen voor jou ;)) in elk geval een heelgeslaagde creatie weer en die tapjes zijn toch wel super hoor ;))

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Oeps dee heb ik even gemist. Wat een super leuke en gave kaart Alie. Erg leuk met dat tape. Lachen de minst mooie gebruikt en zo prachtig geworden. Gave combinatie met de stempels.
lieve groetjes Marja

Karin zei

Moet deze week ook naar hema voor magnetisch fotopapier (ofzo)... Zal ns kijken. Waar liggen die rolletjes??

En vind het idd ook wel wat weg hebben van tilda!
Xoxo
karin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...