Volgers - Followers

maandag 18 juni 2012

Dylusions Ink Sprays...Splashhhhh...


Hmzzz, dit was echt Splashhhhhh...vaak leg ik een vel papier onder mijn kaart die ik wil sprayen met Dylusions Ink Sprays of glimmermist. En wat je hier nu als achtergrond aan kleuren ziet, is een deel van dat vel, wat ik uitgesneden heb. Daarop een teksten stempel van Crafty Individuals gestempeld en toetsen van Stampinback, beide met zwarte Stazon. De flessen zijn van Vilda Stamps, die heb ik ingekleurd met goudgeel vocht, tot aan de rand toe vol...met goudkleurige kindertoververf. Gedroogd met de heatgun, waardoor de kindertoververf gaat ploffen. De cijfers met effect pasta en een template op de kaart aangebracht. Nog een spetterstempel met teal blue Stazon gestempeld, wat accentjes en daarmee verklaar ik het feest voor geopend :-)

Hartelijke groetjes, Alie :-)

22 opmerkingen:

herminesplace zei

Prachtig, en dit worden de mooiste achtergrondjes, zou trouwens ook zonde zijn om weg te gooien :o)

Aukje zei

Ik vind hem heel leuk! Mooi met al die kleuren en de goudverf. Artistiek!
Groetjes
Aukje

Marianne zei

Geweldige achtergrond; als je die zou willen maken zou je er moeite mee hebben en dit ontstaat dan gewoon en met wat aanpassingen en stempels is het gewoon weer een feestje om naar te kijken.
Supermooi kaartje!!
Liefs, Marianne

Sophie zei

Wow! Alie, du hast wieder einmal gezaubert.
Die Karte ist fantastisch und sehr ausdrucksstark.
Auch die Farb-Komposition ist perfekt.

Groetjes

maria's knutselplezier zei

Ja, Allie jij staat ook al zoveel verder in d stempelwereld!!!Prachtige creatie opnieuw,mooie flessen heb jij daar!!! en die kinderverf heb ik ook nog ergens staan, maar ik ben nog altijd niet zo los als jullie!!! Echte verf ,daar ben ik nog bang voor!!

groetjes
Maria

Karin zei

hartstikke leuk! erg mooie achtergrond, leuk die flessenstempel. Inderdaad een feest om naar te kijken.( ik heb mn taalfout aangepast hoor,lol)
Fijne avond!

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat een verrassing, natuurlijk kom ik (haha) Een feestje laat ik toch niet voorbij gaan? prachtig is je kaart Alie. Schitterende kleuren maar je flessen nog vol??? Niet lang meer denk ik.
Gave kaart.
lieve groetjes Marja

Silvia(Barnie) zei

Fabulous, love the texture.

Rosie zei

Wow, Alie, this is a really wonderful creation. I love it.

Have a lovely week

Femmy zei

prachtig!! en wat een goed idee om het vel als achtergrond te gebruiken.

Inge zei

Deze is ook weer prachtig, Alie!

Gery zei

Mais oui, madame, CHAMPAGNE!!!
Kom graag klinken hoor, maakt niet uit waarop.
Op al je mooie, leuke en creatieve uitspattingen misschien??
Groetjes Gery

Janny Jager 't Hooft zei

Wat is dit leuk zeg die achtergrond van je spetterpapier.
Als je het zo zou willen hebben lukt je dat vor geen meter.
Super mooi is het geheel geworden.
Alleen een kleine raad niet al dat goud gele vocht opdrinken hoor ,want ik ben bang dat dan het stempelen niet zo goed zal gaan
( HA HA HA).
Trouwens wanneer geef je het feestje want daar ben ik altijd voor in hoor.

Lieve groetjes Janny

Saskia zei

Heerlijk, zulke toevalstreffers!

Sticky Fingers zei

Het plezier spettert er van af!! Mooie kaart Alie.

catherine zei

This is fab Alie and love the background you have created - colours are super
x catherine

Marijke zei

zo zie je maar weer, niks weggooien, we kunnen alles gebruiken, ook de kladpapiertjes, lol. Weer een super leuke kaart Alie

Paper Creations by Shirley zei

Another beautiful creation with Dylusions inks. I love them. Also the combination of images and the awesome gold bottles are wonderful ! Warm Greetings, Shirleyx

Janine zei

Kijk dat zijn ook pracht flessen, ;)) ik zoek nl nogmsteeds, wilde ze al zelf gaan maken, maar deze kaart, meid, helemaal mooi, heerlijk he als zo een achtergrond ontstaat. Mooooooiiiii

Yvonne zei

Ik loop zo achter met blogs bekijken, dat ik bang ben het feest te hebben gemist ....
Dat doe ik ook altijd, als ik ga sprayen er een vel onderleggen. Of een blanco vel, maar ook vaak een stuk krant met tekst, of een bladzijde uit een tijdschrift met veel tekst, je krijgt er de prachtigste ondergronden mee die je weer heel goed kunt gebruiken.
Heb jij hier ook gedaan, super mooi! De flessen zijn ook geweldig. Mooie materialen, leuke effecten, weer helemaal goed deze kaart!
Groetjes van Yvon

Bianca Kalksma zei

jouw blog is gewoon niet bij te benen ;) wat staat er weer veel moois op maar deze springt er weer uit hoor, práchtig!!!! Er is elke keer wel weer iets nieuws te zien hier, leuk!!

Cath Wilson zei

You've been creating such a variety of wonderful artwork, Alie - gorgeous stuff and moving further and further out of your comfort zone, I think. Great to see you challenging yourself and enjoying your art. Hope you're well xxx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...