Volgers - Followers

woensdag 13 juni 2012

Cute versus Creative

Niet schrikken, maar ik heb de layout van mijn blog weer aangepast, hopelijk kunnen jullie er aan wennen.


Tsja, is dit nou een cute kaart of een creatieve kaart? Kom er zelf niet uit dus heb ik het maar op Cute versus Creative gehouden :-). Op glanzend linnenkarton met Versamark de tekststempel gestempeld en verhit met wit embossingpoeder. De achtergrond ingekleurd met drie kleuren Distress inkt. Daarop de helft van de takkenstempel van Stampinback met Archival sepia gestempeld. Op apart papier de meisjes (Marianne Design) gestempeld en ingekleurd met Promarkers en daarna gesponsd met bruine Distress inkt. De tekst is van Stampinback.. Twee bruine strikjes gemaakt en op de kaart vastgezet. Het geheel gemat op een donkerbruine kaart, daarna op lichtgrijs, glanzend linnenkarton.


Hartelijke groetjes, Alie :-)


20 opmerkingen:

Patricia zei

PRACHTIG zeg deze kaart!
En je layout is ook heel mooi!
Groetjes Patricia

Sophie zei

Eine schöne Karte...

Alie, herzlichen Glückwunsch.
Dein Blog sieht fantastisch aus.
Super gemacht!

Liebe Grüße und viel Spaß beim Fußball im TV :-)

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Cute EN creatief Alie, lijkt me zo. Wat een pracht weer, totaal anders maar wef lief en leuk. Mooie achtergrond.
lieve groetjes Marja

Janny Jager 't Hooft zei

Wat eens schattige kaartje heb je deze keer gemaakt Alie.
Weer heel iets anders ,maar heel heel leuk en een mooie combinatie van kleuren.

Groetjes Janny

Gery zei

Je hebt er een lieve, creatieve kaart van gemaakt, Alie.
Dit is ook gewoon leuk om te doen, toch?
Niet vastzitten aan 1 manier van werken is heerlijk creatief bezigzijn.
Ik vind hem leuk.
Groetjes Gery

edith zei

Ik vind het een hele lieve ,leuke kaart en een beetje cute moet kunnen toch en je layout ziet er superrrr uit

Karin zei

een creatieve kaart met schattige meisjes! Leuk!

maria's knutselplezier zei

Wel ik denk dat dit een kunstige cute kaart is, die heel goed meevalt!! Heel mooi gedaan hoor Alie!!!

Groetjes
Maria

Gery zei

Oeps, vergeten te zeggen:
"Ik vind je blog mooi geworden".
Supermooie kleuren.
Groetjes Gery

herminesplace zei

Prachtige kaart!!! en een hele mooie nieuwe header

Paper Creations by Shirley zei

Hi Alie, I think this is a 'vintage cute' & creative card. It's still artistic. Love the background and layout. Greetings, Shirley

catherine zei

This is beautiful Alie and the colours are great Love your new blog header
x catherine

Stampinback zei

Cute en creatief, gewoon mooi dus !

Elly zei

Cute versus creative = vintage dus prachtig!! (:o)

Marianne zei

Dit is inderdaad een beetje anders dan ik van je gewend ben, maar niet minder mooi. Het is een lief kaartje geworden en de achtergrond is weer erg apart en artistiek. Je blog ziet er super uit. Prachtige quote! Groetjes,
Marianne

Franka Benjaminsen zei

Hoi Ali. Je blog ziet er zo prima en rustig uit. Het leest ook prettig en je foto's komen goed uit. Je kaart is schitterend met die mooie zachte kleuren.De gestempelde meisjes doen mij geloven of ik een stukje terug in de tijd ga. Well done!
Groetjes, Franka

Inge zei

Ziet er inderdaad heel anders uit, maar wel mooi! En je kaart.... ja, die is ook weer prachtig!

Fenny zei

Heel erg mooi Alie, cute en creative kunnen dus heel goed samen gaan..!! Mooie kleuren. En jouw blog ziet er puik uit meis.

liefs, fenny

Silvia(Barnie) zei

Fantastic technique, the background looks fab.

Felicie zei

This card is so beautiful Alie.
Groetjes Felicie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...