Volgers - Followers

maandag 11 juni 2012

Canvas - LIVE

Met dit canvas, gespannen op een houten raamwerkje, heb ik me heerlijk vermaakt. Geen stempel gebruikt, maar wel allerlei andere dingen. Kijk maar mee :-)

(click on the picture to watch it against a black background)

De ondergrond heb ik beschilderd met bruine en goudkleurige kindertoververf. Daarop een strook gebleekte houtvezel met gesso besmeerd, daarna ook met goudkleurige en bruine kindertoververf. Aan het canvas heb ik ook een strook van dat gebleekte houtvezel vastgeniet. Grappig spul dat ik in een tijdje geleden in een hobbywinkel in Haarlem tegenkwam...alleen tot vandaag niet wist wat ik ermee wilde doen.
Uhhh en verder: de Tim Holtz paspop (de grote) uitgestanst en bewerkt met goudkleurige en zilverkleurige kindertoververf en met de heatgun gedroogd, waardoor er lekkere blaasje ontstaan. De klos goudkleurig geverfd, omwikkeld met verbandgaas dat ik in het wilde weg gekleurd heb...een strook ervan loopt onder de paspop door. Het klostje hangt aan het oranjebruine raffia koordje dat ik om het canvas geknoopt heb.




De paspop een strik van verbandgaas gegeven en op het canvas gelijmd met Glossy Accents (alle andere dingen ook). Eén flesje gevuld met 3 kleuren kraaltjes en op de kurk een goudkleurige parel. In twee hoeken embellishments geplaatst. Rond het hoofd een vierkant metalen kadertje gelijmd. Nog een sleutel, slot, rader en een wijzer van metaal gelijmd, kantje aan de linkerkant, klok op de paspop, wat gescheurde tekstregels uit een oud boek en mijn "go with the flow"creatie vond ik hiermee klaar...Ik kan wel zeggen dat ik behoorlijk los ben gegaan :-)




Hartelijke groetjes, Alie :-)


I joined the challenge: Anything goes, at: Simon Says Stamp and Show


22 opmerkingen:

Monique zei

Hoi Alie, Kom ik even niet op je blog en hup, er staan weer heel wat creaties bij! Je bent niet bij te houden. Deze canvas is super. Hij krijgt vast een leuk plekje in je huis!
Groetjes, Monique

herminesplace zei

Wow er is zoveel te zien, kom ogen te kort

Patricia zei

WAUW en dat ALLEMAAL op 1 canvas???
Wat een knappe en vooral ook PRACHTIGE creatie!
Groetjes Patricia

Janny Jager 't Hooft zei

Wauwwwwwwwww Alie wat heb ik zitten genieten van dit moois
Wat is er veel op te zien.
Klasse hoor zoals je dit gemaakt hebt.

Ook nog Gefeliciteerd met je mooie plaats in de SPOTLIGHT bij Fashionablestamping Bij de Challenge Steampunk.

Groetjes Janny

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat super gaaf Alie. Ik heb hem even vergroot en raak niet uitgekeken. Wat een verschillende materialen en details. Wat een technieken. SUPER.
lieve groetjes Marja

Elly zei

Hoi Alie, bedankt voor je leuk reaktie voor de paaspop op mijn blog dus moet ik ook komen kijken (:o) De canvas is geweldig met de verschillende details. Heel mooi en naar mijn smaaak (:o) Ik ga nu maar verder kijken en ik denk, ik kom nog een paar verassingen tegen.
Groetjes van Elly uit Duitsland

Marianne zei

Je bent inderdaad lekker bezig geweest! Wat is er veel te zien en wat een leuke verzameling van embellishments. Knap dat je dat allemaal zo mooi kunt rangschikken en dat het dan een eenheid wordt, ook qua kleur. Bij mij wordt het meestal een chaos, dus ik begin er voorlopig nog niet aan :-)Deze verdiend een mooi plaatsje!!
Liefs, Marianne

Karin zei

Schitterend zeg, zoveel verschillende dingetjes, je raakt niet uitgekeken, leuk!

maria's knutselplezier zei

Wat een mooie creatieve canvas helemaal mijn ding, fantisch !!!Ik moet telkens opnieuw gaan kijken naar alle details die je zo mooi hebt samengebracht!!!Heel decoratief werkje Alie!!!

Groetjes
Maria

Candy C zei

Alie...oh my goodness! Another glorious piece you have entered into our challenge! I love it! Your canvas is so dimensional and stunning! I love the textured dress form and how you have finished it out. I love the dimensional spool with the word stick attached. Love the test background with all of the other layers and elements you've added. Just stunning! Thanks for sharing your wonderful art with us at Simon Says Stamp and Show. <3 Candy

Marijke zei

jeetje, wat is hier veel op te zien, helemaal leuk, echt genieten

Saskia zei

Erg mooi, Alie, heel veel details en toch 1 geheel.

Paper Creations by Shirley zei

Wow Alie ! What a creation ! So much to see and you used so many mediums. Love all the metallics. Thanks for sharing your work, Warm Greetings, Shirley

Gery zei

Je bent dan wel los gegaan, maar het heeft je zeker ook heel wat opgeleverd.
Een geweldig canvas en een uitbarsting van creativiteit van jewelste en die moest er kennelijk even uit.
Ik ben altijd verbaasd over alle nieuwe dingen die je verzint, Alie.
Kijk mn ogen uit, echt waar.
Groetjes Gery

Silvia(Barnie) zei

Wow, that's a fantastic piece, great details and texture.

Aukje zei

Hij ziet er super uit! Er is zoveel te zien, al die mooie details, ik raak niet uitgekeken :-)
Groetjes
Aukje

Anneke zei

Ja, zoveel om naar te kijken, zoveel leuke details! En prachtige close up beelden ook! Prachtig werk!

Arnoldo L. Romero, MLA zei

This is a piece of art. Blessings!

email: Steph@SimonSaysStamp.com zei

Ooh this is so lovely!!! My eye is drawn to the different textures and embellishments - I like how you layered the beads in the vial and how you stuck pins in the cork of another!

Thanks for sharing your creativity at the Simon Says Stamp & Show Challenge!!!
-Sarah

For More Opportunities:
*Follow Simon Says Stamp on Twitter
*Like Simon Says Stamp on Facebook
*Subscribe to Simon Says Stamp on YouTube
*Follow Simon Says Stamp on Pinterest
*Sign up for our Newsletter

Debbie zei

LOVE this Alie! Fabulous techniques and textures! WOW!

Wishes
Debbie
^.^

Janine zei

Super leuk, ben even alles aan het inhalen, je was weer heerlijk productief, mooie stukken maakte je, toppie!!

Tanya zei

Love this!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...