Volgers - Followers

vrijdag 11 mei 2012

Stempel Dina Wakley en Dylusions Ink Spray

Op wit glanzend papier de artistieke stempel van Dina Wakley in zowel zwarte als dove grey Stazon gestempeld. Met roze en blauwe Dylusions Ink Spray gesproeid (het roze is in het echt veel feller van kleur dan hier op de scan...net als de knopspelden, die knalroze zijn). Cijfers en letters van Art Journey gebruikt en een onbekend merk stippelrondje. Op de onderkaart de stempel ook afgedrukt met dove grey Stazon. Nog een tekststicker uit het chitchat boekje van Tim Holtz toegevoegd.

Bedankt voor je bezoek en een zo goed mogelijk weekend gewenst!
Groetjes, Alie :-)

I joined the challenge: Your favorite stamp, at:

21 opmerkingen:

Lillibelle zei

Wat een prachtig, artistiek ontworpen kaarten!

Patricia zei

WAUW WAUW en nog eens WAUW, wat gaaf zeg.
Ik vind de stempel ook zoooooo leuk, maar de soort schaduw (2 kleuren inkt) is echt zoooooo mooi!
Prachtige kleuren ook weer.
Ga zo maar door...... haha
Groetjes Patricia

Juls zei

gorgeous! love the fabulous colours! hugs Juls

Saskia zei

Blijft een mooie kleurcombinatie, roze met aquablauw. De stempelafdruk op de onderkaart is erg mooi, had ik niet zo verwacht van Dina's stempel. Erg mooie compositie, Alie!

Cath Wilson zei

Superb work, Alie - where do you find the time????

Marianne zei

Echt een kunstwerkje Alie!! Toegegeven: de stempel is reuze mooi, maar de kaart overtreft alles! Prachtige kleuren en een hele mooie compositie! Ik vind hem super. Groetjes,
Marianne

Bea zei

Mooie kleuren Alie!!!
Gr. Bea

Janine zei

Haaa, die 2 kleuren had ik nog niet, maar inmiddels ook bestelt ;)) mooie kleuren, dus!!!! En prachtig van opzet, super mooie kaart Alie, eem fijn weekend wenst je Janine

Bianca Kalksma zei

Prachtig gebruik van de sprays, prachtige kleuren, prachtige kaart!

catherine zei

This is a fantastic piece Alie and love the colours. Great image
x catherine

Mariëtte zei

Weer een genot om naar te kijken Alie! Goed weekend gewenst.

herminesplace zei

Prachtig, ook de kleuren zijn super

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

WAAAUUUW Alie. Dit is zo mooi. gaaf ik heb vandaag deze stempel net weer opgezocht omdat ik hem zo mooi vind. bezit hem nog... niet. Wat heb je dit schitterend gedaan. De compositie super en uiteraard de kleuren. Wel mijn favoriet.
Heel fijn weekend en liever groetjes
Marja

Yvonne zei

Prachtig Alie !!! Mooie kleuren en wat een ontzettend mooie stempel heb je gebruikt.
Groetjes Yvonne.

Janny Jager 't Hooft zei

Super stempel is dit Alie en wat heb je hem apart en super mooi verwerkt.
Petje af dame.
Was weer genieten voor me om dit moois te zien.

Groetjes Janny

Silvia(Barnie) zei

Fantastic, great colors and images.

Ellie zei

GE-WEL-DIG!

maria's knutselplezier zei

Wat een super mooie kaart Alie, heel mooie stempels en wat een mooie kleurencombinatie perfect in elke detail!!!

Groetjes

Maria

Nicoline zei

Ook weer prachtig geworden. Ik zie al dat ik die Dylusions Ink Spray ook maar eens moet gaan aanschaffen ;-)

Groetjes,
Nicoline

Candy C zei

Alie...I love your multiple stamping of the Dina Wakely stamp. It looks fantastic in the different colors and slightly overlapped. Beautiful design! You did a great job of stamping on white glossy paper. That can be really tricky sometimes! Love your bright colors as well! Beautiful card! Thanks for joining us at Simon Says Stamp and Show. <3 Candy

Terry zei

He hallo Alie, geweldige creatie heb je gemaakt zeg met de prachtige favoriete stempel, ik vind dat je bijzonder mooie kleurtjes hebt gebruikt als achtergrond, echt geweldig.Supergoed gelukt op het glanzende papier. Echt heel gaaf geworden. En ik kan er nog bij zeggen dat ik het bijzonder leuk vind dat ik nu ook eens lekker in het Nederlands een berichtje achter kan laten. Dank je wel voor het meedoen met de Simon Says Stamp and Show Challenge hoor Alie, kom lekker volgende week ook weer kijken hoor en natuurlijk meedoen hihih Veel liefs Terry xxxx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...