Volgers - Followers

dinsdag 22 mei 2012

Nog een gegutste stempel

Krijgen jullie er al genoeg van, van die zelfgegutste stempels? Nou ik nog niet hoor, dus hier komt toch echt weer één, die ik aan jullie wil laten zien.


Gestempeld met Archival zwart op lichtblauw, dun linnenkarton...de foto laat een soort ribbeltjes zien, die in het echt dus meer een ruitjesvorm hebben...en de ronde zon is op de kaart veel minder fel oranje, de andere kleuren komen aardig in de buurt. Blijf het jammer vinden dat de gefotografeerde of gescande afbeelding nogal eens afwijkt van het origineel.

De stempel van de man op de verhoging heb ik gegutst. De Stempelmakers zorgden voor de meeuwen, de tekst en de lijnen heb ik met een identypen aangebracht en de rand om de bovenste kaart is bewerkt met zwarte chalk. Met blauwe Distress inkt de "zee" gesponsd en daarop gebruikt gemaakt van mijn enige Distress Stain, nl. de Picket Fence. De zon is een lichtoranje rondje, waar omheen ik gele Distress inkt heb gesponsd. Het geheel gemat op hetzelfde lichtblauwe linnenpapier, daarna op een zwarte onderkaart.


Groetjes, Alie :-)

I joined the challenge: A Summer Holiday, at: Simon Says Stamp and Show

18 opmerkingen:

Aukje zei

Leuk hoor, die zelfgemaakte stempels. Zo maak je wel erg originele kaarten.
Groetjes
Aukje

Karin zei

Mooie kaart, leuk weer zo'n zelfgemaakte stempel. Ik denk dat binnenkort ook maar eens een poging ga wagen, echt heel leuk!

maria's knutselplezier zei

Een ding is zeker Alie, je moet geen stempels meer kopen, je maakt ze gewoon zelf , super, creatief, super origineel, niemand heeft ooit dezelfde kaarten als jij , fantastisch hoor, nog meer talenten dan je dacht!!!

Groetjes
Maria

Candy C zei

Alie, your card is beautiful! This definitely fits out theme of Summer Holiday! Love your water and the sky effects. Your birds flying into the sunset look great! Thanks so much for joining us at Simon Says Stamp and Show. <3 Candy

Patricia zei

WAUW gaaf zeg, ik krijg er zeker niet genoeg van hoor.
Ik zou zeggen ga lekker door!!!!!
Groetjes Patricia

ALIX zei

Gosjemikke, jij bent echt van alle markten thuis, ALie! Ik heb al een poosje een guts-setje liggen maar kom er nog niet toe. Deze heb je erg mooi gedaan, knap hoor!
Gr, Alix

herminesplace zei

WOW jij bent echt goed in gutsen!!!!

Marijke zei

nog even en we hebben er een nieuw stempelmerk bij, de "Alie stamps", hahaha, geweldig en je wordt er echt steeds beter in. Prachtige kaart en ben het met je eens dat het jammer is dat vaak de kleuren via scan of foto zo anders zijn.

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Geweldig Alie. Ben ook weer helemaal weg van deze stempel. Leuk hoor heb er gister ook vier gemaakt van personen. komen nog hoor. Maar je kaart is schitterend. Pracht combi en kleur. Word er vrolijk van bij het bekijken.
lieve groetjes Marja

Yvonne zei

Wat een prachtige stempel is dit ook weer Alie! Heel knap gemaakt hoor. En een prachtige kaart, meteen zin in de zomer aan zee!
De ribbeltjes, ruitjes, zonnestralen, ze zijn prima gelukt, net als de zee.
Groetjes van Yvon

Carla zei

ik krijg er geen genoeg van , ik vind je eigen gegutste stempels prachtig en dan de creaties die je ermee makt, super!

Yvonne zei

Je stempels worden steeds mooier Alie. Kan je niet een eigen lijn starten : Alie stamps ! Ze zijn er origineel genoeg voor.
Je kaart is weer prachtig.
Groetjes Yvonne.

Sophie zei

Das sieht einfach wunderschön aus.
Eine herrliche Szene.

Groetjes

Gery zei

Alie, wat ben je lekker bezig met je eigen stempellijn. Als je deze man op het water zet, heb je ook nog eens een kitesurfer.
Je kaart hiermee is echt hardstikke mooui geworden en hoe je die golfjes maakt op het water moet je me nog maar eens een keer extra uitleggen, want dat ziet er zo echt uit!
Groetjes Gery

Marianne zei

Oh ik vind het echt heel knap en zo inventief! Dit is weer een heel mooi kaartje Alie!
Groetjes,
Marianne

Janny Jager 't Hooft zei

O deze stempel is ook al zo super geworden Alie.
En nee hoor ik krijg er nog lag geen genoeg van.
Vind het echt razend knap van je.
De kaart is dan ook een plaatje geworden.

Groetjes Janny

Paula Whittaker zei

the water and sky effect are fab.

Silvia(Barnie) zei

Fantastic scene.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...