Volgers - Followers

dinsdag 8 mei 2012

Hieper de Pieper :-)

Wat een aanhef he? Zal eerst wat laten zien:
Dat is één, achtergrond Dylysions Ink Spray en Distress Stain Picket Fence, gestempeld met Chalks.

Nu de volgende:

Dat was twee! Kleuren zijn van Adirondack Bright.

En waarom ik Hieper de Pieper ben? Nou kijk:

Men neme een pieper, snijdt die doormidden en dan met het oude, vertrouwde aardappelschilmesje aan de slag...Ik ben in de ban geraakt van al die leuke creaties die voorbijkomen met zelfgegutste stempels. Lijkt me zo leuk om te doen, maar meteen van alles aanschaffen is niet de bedoeling. Dus proefgedraaid met de eerste de beste pieper. Tsja ik verwachtte geen wonderen hoor, maar met de beperkte middelen, was het echt wel leuk om aan de slag te gaan. Bij de vogel ging het mis, het lijkt nu alsof hij zijn pootjes stijf tegen elkaar aanhoudt, maar helaas het schilmesje schoot uit, waardoor hij voortaan éénbenig door het leven moet. Nu zal dat leven niet zo lang zijn, ben bang dat deze stempels snel bewoond zullen worden door een laagje schimmel hahaha, dus er zit niets anders op dan extra aardappels in huis te halen :-).
Maar de pret was er weer...en dat blijf ik belangrijk vinden.

Fijne dag verder, Alie :-)

26 opmerkingen:

Lillibelle zei

Wat geweldig, creatief werk!

Marianne zei

Wat geweldig gedaan!!! En knap ook, want je hebt er weer fantastisch mooie creaties mee gemaakt. Blijkt dat je tekst op kaart 1 helemaal waar is :-)) Bedankt weer voor de inspiratie!! Lieve groetjes,
Marianne

maria's knutselplezier zei

Hieperde piep, ik dacht echt dat je jarig was, Alie, maar niet te min je hebt het weer gedaan he!!! wat ben je toch een vrolijk iemand, je geeft ons les met zo'n optimisme dat we altijd wel gefascineerd blijven!!Heel mooie zelfgemaakte stempels voor heel mooie creatie!!!
en Hieperdepiep

Maria

Monique zei

Je hebt me hartelijk laten lachen, Alie! Je hebt humor!! En bent creatief. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt met de piepers!
Dit zal menigeen inspireren.
Groetjes, Monique

Sophie zei

Alie, meine Liebe, du bist ja unglaublich :-)
Als Kind hatte ich mir früher auch aus Kartoffeln Stempel gemacht.
Danke, du hast mich an meine Kindheit erinnert, und mir ein Lächeln ins Gesicht gezaubert.

Die Karte sieht sehr schön aus, und auch die Farben gefallen mir sehr gut.

Liebe Grüße

Marjolijn, Rotterdam, the Netherlands zei

Hoi Alie, wat zijn ze super leuk geworden!. Ik zou toch maar 'het echte spul' gaan aanschaffen hoor, te leuk om te laten verdwijnen. Ik durf er niet aan te beginnen want .... ben bang dat ik er dan weer een verslaving bij heb, hahaha. Ben benieuwd naar je vervolg hierop.
Groetjes van Marjolijn

Saskia zei

Grappige stempeltjes, Alie! En wat een leuke creaties je dus kunt maken met een aardappeltje.

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Alie dit is TE GEK!!!!!
Super wat mooi meid. En ja met de pieper gaat het ook. Maar dit is meer dan knap om er zoveel mooit uit te halen. Ik zit helemaal te genieten. Prachtige kaarten en de vogeltjes hebben gewoon de pootjes tegen elkaar, nies mis mee haha.
lieve groetjes Marja

toscania-art-life zei

Die Alie toch :-))) Super slim van je! En super goed gelukt.

Carla zei

wat geweldig heb je dat gedaan, volgens mij ook met erg veel plezier , het resultaat is prachtig!

Fenny zei

Wat weer een heerlijke "Alie-vinding"en ik heb er ook smakelijk om gelachen. Maar...heel creatief en ook heel erg mooi geworden.

liefs,fenny

KiCoStamps zei

Hallo Alie,

Nou uitgeschoten of niet ik vind ze super leuk. Zo zie je maar dat je kan stempelen met weinig middelen.

De Bloom vind ik helemaal geweldig, had ik je al verteld, maar nogmaals, extreme combi's zijn mijn ding.

Helemaal top!!

Groetjes,
Conny
KiCoStamps

Janny Jager 't Hooft zei

Oh Alie wat laat je ons weer genieten
Super hoe je die stempels van aardappels heb gemaakt.
Zie het al helemaal voor me hoe je hebt zitten grinneken toen je daar mee bezig was.
Vind ze SUPERRRRRRRR geworden en ik denk dat er strakjes nog wel meer eigen gemaakte stempels van je te zien zullen zijn
Al dan niet gemaakt van aardappels.

Groetjes Janny

Patricia zei

WHAAAAAA wat ben je toch een leuk mens!!!! Zo verrassend.
SUPER leuk gedaan zeg en ze zijn goed gelukt hoor, het is dat je het zegt van de vogel, anders was het niet eens opgevallen.
SUPER GAAF GEDAAN!!!!!!!!
Groetjes Patricia

ALIX zei

Hah, ALie, schitterend, je verslagje èn je creaties! Ik deed dat op school ook in de klas, met de kinderen, en dat is zó verassend!
Weer een ideetje!
gr ALix

BaukjeB zei

wat geweldig leuk en mooie kaartjes .. dat werkt echt aanstekelijk dus ik ga het snel eens uitproberen.
grtjs Baukje

anita01 zei

Echt geweldig leuk Alie.....heerlijke kleuren pracht en zo creatief, ga door.....

Warme groetjes,
Anita

Marijke's stamping creations zei

hahahaha, wat schitterend!!! Weer even kind zijn dus, nou, het is je prima gelukt hoor, zowel de "pieper stamp" als de kaarten, beauty's

Gery zei

Ga de laatste week iedere keer:
"Back in time".
Eerst zantangle, vroeger heette het pop-art en deed je dat in je agenda als de lessen op school really boring waren en nu met jou stempelen met de aardappels! Ook gedaan vroeger (zo sprak oma). Geweldig gevonden om het eerst zo eens uit te proberen. Volgens mij moet je Alie heten om op zo'n idee te komen.
Dacht bij de aanhef even, dat je nogal hyper was :-))met al je mooie kaarten en tags.
Echt ontzettend leuk gedaan en bedacht en het blijft zo leuk om jouw blog te bezoeken!
Groetjes Gery

Yvonne zei

WAANZINNIG leuk! Prachtige pieperstempels! Als ik ze ga rooien op de moestuin denk ik dat ik er toch een paar achterover druk om er een stempel van te maken. Wel een tijdedelijk stempels, want die extra pootjes gaan er inderdaad vast aan komen.
Geweldige kaarten heb je er mee gemaakt. En deze kaarten zijn wel héél uniek. Ten eerste vanwege je zelfgemaakte stempels, maar ook omdat deze stempels geen oneindig leven hebben, dus heel unieke stempelafdrukken. Wat wel jammer dis, want die figuurtjes zijn echt super.
Mooie kaarten, mooie kleuren!
Groetjes van Yvon

Silvia(Barnie) zei

How cool is this ?! Your selfmade stamps are fantastic.

Hermine zei

Gave stempels, dus misschien tohc maar het echt materiaal, of beginnen met een klein gutssetje en de grote gummen bij de Action die kostne bijna niks (zo ben ik begonnen :o) )

Paper Creations by Shirley zei

Hi Alie ! Am I understanding Google translate right ? You make stamps from Potatoes ? WOW they are so cute the creation you made is wonderful ! I love your work with distress & dylusions inks. I have to find the dylusions inks.... would like to try them :) Have a great day, Shirley x

Janine zei

Of ik lig grandioos achter of jij bent snelle alie??? Wow meid wat leuk je tweets, super vonst met kaart, helemaal tweet waardig ;))

Juls zei

fabulous! love the sentiment on your first piece! hugs Juls

Nicoline zei

Jeetje wat creatief!!!!
Gaaf geworden zeg!

Groetjes,
Nicoline

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...