Volgers - Followers

dinsdag 15 mei 2012

Gestempelde kaarten - gegutste bomen stempel

De bomen gestempeld met bruine kindertoververf en ingekleurd met waterpen en Distress inkten. Het hert, hart en de vogels met Archival bruin gestempeld. Het gestempelde hert doorgeknipt, stukje ertussen uit en aan beide kanten van de boom geplakt. De tekst op het hart met groen Wow embossingpoeder verhit. Gemat op een lime-groen behangstaaltje, vervolgens op mosgroene onderkaart.



Aquarelpapier bespoten met Dylusions Ink Spray. Daarop de bomen gestempeld met bruine Distress inkt en de bomen lichtjes ingekleurd met Distress inkt. De kaart op een creme onderkaart gelijmd (en niet die vreemde grauwe kleur die de scan weergeeft..ook de blaadjes zijn groener in het echt). De bomenstempel ook met Distress afgedrukt in ingekleurd op de onderkaart. Tekststempel op apart papier gestempeld met bruine Archival en de randen bewerkt met bruine chalk.

Het hart is een stempel van Stampinback, verder allemaal onbekende stempels, behalve....

de bomenstempel.

Na een avondje freubelen, in dit geval gutsen in lino, lukte het min of meer om een bomenstempel te kunnen maken. Ach er braken al gutsend (jaja, het zweet gutste bijna ook :-)) wel wat takken en stammen, maar ben toch maar doorgegaan en ben er best blij mee, ook al is het niet perfect...alle begin is moeilijk!

Hartelijke groetjes, Alie :-)


19 opmerkingen:

Marijke's stamping creations zei

mijn voorkeur gaat uit naar de bovenste, maar het allebei weer hele mooie kaarten

Patricia zei

Prachtig alletwee maar het Hert is echt HEEL apart en MOOI!
Groetjes Patricia

Aukje zei

Omdat je de stempel zelf gemaakt hebt, vind ik de kaartjes dubbel zo leuk ;)
Groetjes
Aukje

Juls zei

this is gorgeous!! Hugs Juls

m@deliefjuh zei

gaaf zo. ik heb ook de wow poedertjes. blijf een leuk effect

groetjes martine

Marianne zei

Jammer dat de kleuren niet helemaal goed uitkomen op een foto; ik heb dat ook steeds. Ik denk dat de kaart dan nog mooier zou zijn, maar mijn voorkeur gaat nu ook naar nummer 1.
Geweldig zoals je dat op hebt gelost met het hert en super dat je zelf aan de slag bent geweest met gutsen en stempels maken. Heeeel origineel!!
Lieve groetjes,
Marianne

Silvia(Barnie) zei

Two beautiful cards.

catherine zei

Fantastic Alie and love how you have made it. fab colours
x catherine

xxx Myra xxx zei

mooi weer Alie!!!

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat heb je dit weer schitterend gedaan. het hert achgter de bomen, schitterend gedaan. Je eigen stempel, takjes er af of niet, ze zijn super. Prachtig éigen'werk.
lieve groetjes
Marja

maria's knutselplezier zei

Dat heb je weer prachtig klaar gespeeld, zelfgemaakte stempels toch altijd heel speciaal vind ik !Groetjes
Maria

Sophie zei

Alie, was hast du wieder gezaubert...
Das ist genial, die Bäume sind großartig mit dem Reh.
Einfach klasse!

Liebe Grüße

Janny Jager 't Hooft zei

Vind het super knap van je ,je eigen stempel maken.Tjonge wat ga nog meer allemaal doen.
Petje af hoor
Zal je best wat zweetdruppels hebben gekost ,maar die zijn het gezien het resultaat best waard toch!!!!!
Vind je kaarten die je ermee gemaakt hebt heel erg leuk.

Groetjes Janny

herminesplace zei

Heel moi, je hebt prachtige bomen gemaakt!!!

toscania-art-life zei

Dus jij bent er ook aan het gutsen:-) Leuk geworden je boom! Veel gutsplezier verder.

Janine zei

ik lig kennelijk weer gigantisch achter, ☺ meid wat een leuke boom stempel maakte, je, ik vind het heel knap want in lino snijden is erg moeilijk, dat doe ik je niet na. en ik vind je kaart super gelukt.

ScrappyDoo zei

gutteguttegut, nou je gutst een end weg. ik dacht eerst dat je een nieuw werkwoord had verzonnen, maar nu zie ik wat het is.

Shirl zei

Hi Alie what a gorgeous scene you have created with fabulous colours and the masking looks brill.

Hugs Shirley x x

Ballie (Bennarda) zei

Alie, geweldig de kaart met het hert, ook de andere kaart wel maar nr 1 is met het hert, en je bomenstempel is juist heel mooi ,apart, je kunt er alle kanten mee op, sorry dat ik zo laat reageer mijn computer was kapot.
Lieve groetjes Bennarda (Ballie)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...