Volgers - Followers

woensdag 16 mei 2012

Gestempelde kaart - gegutste stempel vrouw en vogel

Op een ( zeer felle) gelig/groene onderkaart twee hartenstempels van Inkadinkado gestempeld met zwarte Stazon en met een Identypen en witte gelpen "takjes met bolletjes" getekend.
Op glad papier gele, groene en een blauwe tint Dylysions Ink Spray gespoten. Hierop tweemaal een hart van Inkadinkado gestempeld. Het grote hart ging fout...ik had de achterkant gestempeld :-(
Dus met de Identypen maar echt zwart gemaakt en vervolgens de goede kant van de stempel met Versamark gestempeld en verhit met groen Wow embossingpoeder. Op apart linnenkarton een nieuw gegutste stempel afgedrukt van de vrouw. De inkt hield niet goed, dus ook hierbij de Identypen gebruikt om e.e.a. te accentueren. Vervolgens op hetzelfde papier (ook bewerkt met Dylusions Ink Spray) mijn gegutste vogeltje gestempeld en ook moeten bijwerken met de Identypen. De vrouw op de kaart gelijmd en gemat op een zwarte onderkaart. Daarna het woord Joy gestempeld met letters van een Inkadinkado alfabet. Ook hier weer de "takjes met bolletjes" getekend, zwart lijntje langs de randen van de kaart en witte stipjes.
Wie een tip heeft welke inkt of verf het beste op lino houdt en ook goed afdrukt...graag!
Het geheel is zomaar ontstaan en eerlijk gezegd vind ik het wel wat hebben! Maar of jullie dat ook vinden?

Hartelijke groetjes, Alie :-)

20 opmerkingen:

toscania-art-life zei

Prachtig Alie. Wanneer gaan je gegutste stempels in productie?

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat ben je creatief bezig en wat is je kaart leuk geworden. Er is zoveel te zien. De kleuren zijn prachtig bij elkaar en dan natuurlijk nog je eigen stempels. je hebt de smaak te pakken, super gaaf Alie.
lieve groetjes Marja

Janine zei

ehh wacht ff... dus de vrouw heb jezelf gegutst?? als dat zo is... ☺ wauw meid. en ik vind je kaart super van opzet!!Ik zou zeggen... doorgaan ☺

Marijke's stamping creations zei

of het wat heeft???? Hij is geweldig en zo knap van je, om de stempeltjes zelf te gutsen, petje af

Aukje zei

Zo, jij hebt de smaak te pakken!! Leuk gemaakt, hoor :)
Groetjes
Aukje

Marianne zei

Ik vind dit een hele mooie en artistieke kaart. Wat heb je prachtige kleuren uitgezocht en weer lekker veel getekend en gestempeld; er is zoveel te zien. Ook weer heel erg leuk dat je alles verteld hoe je het hebt aangepakt. Ik doe telkens weer ideetjes op als ik je blog bezoek. Hoop dat je dat niet erg vind. Ik heb helaas geen tip met welke inkt je kunt stempelen met linoleum, maar je kaart is schitterend!!
Lieve groetjes,
Marianne

Patricia zei

WAUW wat super gaaf zeg dat etsen!
Heel mooi gemaakt weer!
Groetjes Patricia

Linda zei

GEWELDIG!

Karin zei

wow fantastisch mooie kaart, zo knap dat die stempel zelf gemaakt is, geweldig!

Silvia(Barnie) zei

Fantastic, great colors and images.

maria's knutselplezier zei

Erg mooie artistieke kaart, Alie,waar haal je toch al je ideeën?? Elke dag iets supers unieks en origineels, knap hoor!!
Groetjes
Maria

Mariëtte zei

Wat een prachtige vrolijke creatie!

Yvonne zei

Het heeft zeer zeker wat Alie, ik vind je kaart super. En je mislukking heb je geweldig creatief opgelost, ik had het foutje niet gezien hoor. Je gegutste vrouw heb je erg mooi gemaakt, heel knap. Is er eigenlijk iets wat je niet kan ? (en dat bedoel ik als compliment)
Groetjes Yvonne.

Saskia zei

Enig, die zelfgemaakte stempels! En het 'foutje' met het hart heb je heel inventief opgelost. Mooie kleurencombinatie, kortom een prachtige creatie!

herminesplace zei

Prachtige kaart, met prachtige zelfgegutste stempels. Vind de kleuren super. Probeer het eens met Versafine.

Yvonne zei

Flitsende kaart Alie! Spetterende kleuren, die wel allemaal goed op elkaar aansluiten.
Wat leuk weer die zelf gemaakte stempels! Je vogeltje is super goed.
Inkt op lino ... ik zou zeggen StazOn, maar ik ken het materiaal (lino) niet zelf. Vraag het eens aan Anneke (http://somefiddlingonthekitchentable.blogspot.com/), zij maakt ook zelf stempels, misschien heeft zij een gouden tip?
Groetjes van Yvon

Femmy zei

prachtige kaart Alie en wat ben je creatief, zelf stempels gutsen en wat voor stempels, erg mooi!

Carla zei

ik vind het heel bijzonder en creatief. Echt heel mooi!

Sophie zei

Super, irre und fantastisch!

Eine tolle Kreation!
Liebe Grüße

Janny Jager 't Hooft zei

Je vraagt of ik het wat vind
Nu ik vind hem SUPERRRRRRRRRRRR
Prachtige kleuren heb je gebruikt en dat foutje heb je prachtg opgelost er is niets meer van te zien.
Tja en dan je stempel wat moet ik daar van zeggen ,
FANTASTISCH vind ik hem,heel erg artistiek en een plaatje om te zien.
Klasse werk


Lieve groetjes Janny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...