Volgers - Followers

vrijdag 4 mei 2012

Een mini kijkkastje in 3D


Jullie kennen vast die grijs houten bakjes, waar houten figuurtjes inzitten. Dat werd de basis voor dit 3D  kijkkastje. Op de achtergrond heb ik kant geplakt. Daarop de mini paspop en klosje van Tim Holtz, waarvan Janny een paar stuks aan me had gegeven (dankjewel Janny!). De paspop en het klosje omwikkeld met keperband. Aan een metalen kledinghangertje een lintje vastgemaakt. Wat knopen bevestigd. Bovenop een reep tule geplooid en vastgezet op de bovenkant, samen met wat meeldraden en bloemen. Onder, op de voorgrond de Sewing Edge Die van Tim Holtz gebruikt. Beschilderd met kindertoververf en daarop een cijferstempel van Art Journey gestempeld...en dat is dan ook de enige stempel die hierbij gebruikt is. Ik mag wel oppassen dat ik niet ga afkicken :-P.

25 opmerkingen:

maria's knutselplezier zei

Wat een mooi doosje Alie, 't is al een heel tijdje geleden dat ik zelf nog een gestart ben met zo'n projectje, je doet me zin krijgen, dat van jou is alvast heel mooi en zeer geslaagd!!!

Groetjes en een fijn weekend

Maria

Felicie zei

What a gorgeous creations.I love it.
Thank you for visiting my blog.
Felicie

Monique zei

Wat een leuk project!!Inderdaad heel wat anders dan stempelen, maar niet minder leuk. Super gedaan!
Groetjes, Monique

Elly zei

Wat een droppie Alie. Heel erg leuk!! Enne...met dat afkicken zal het wel loslopen hoor hihi, eens verslaafd , altijd verslaafd :-)

groetjes, Elly

Marianne zei

Wat een mooi kijkkastje! Zoveel te zien en leuk dat je het allemaal ook even beschrijft; het lijkt wel een rondleiding en ik steek er dan ook telkens wat van op. Of ik het zou kunnen maken??? Nee, zover ben ik nog niet, maar leuk vind ik het wel.
Lieve groetjes,
Marianne

Lillibelle zei

What a great, creative idea!
It looks so nice, amazing and wonderful!

Lillibelle zei

What a beautiful, creative and amazing work! It looks fantastic!

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat een super mooi mini kastje Alie.En wat heb ik een hoop te zien, fantastisch werk.
Lieve groetjes en fijn weekend
Marja

Annette zei

Wat een mooi 3D kastje, prachtig! En ook zo lekker druk, daar hou ik wel van! Ik kijk mijn ogen uit!
xoxo Annette

Myriame zei

Wat een prachtig project Alie, je raakt er niet op uit gekeken, echt super.

Janny Jager 't Hooft zei

Wat een super leuk en mooi kastje heb je gemaakt Alie.
Wat heb je er veel leuke details voor gebruikt ,heb echt zitten genieten hier achter 'n P.C.
Voor dat afkicken van je ben ik niet bang hoor ,weet zeker dat je het stempelen niet kunt laten en ons misschien morgen alweer met iets moois verrast.

Lieve groetjes Janny

Daniele zei

just loving your sewing project, lots of the lovely details
hugs

Yvonne zei

Hahaha, grapjas...jij en niet stempelen, dat gaat niet lukken hoor ;-) Je mini kijkkastje vind ik prachtig, leuk om een stuk kant als achtergrond te gebruiken. De rest ziet er ook super uit.
Groetjes Yvonne.

Gery zei

We houden jou met zn allen wel uit de kliniek hoor Alie, als het dreigt mis te gaan ;-))
Soms heb je gewoon even zin om iets anders te doen en dat gaat jou bijzonder goed af.
Je bent gewoon van alle markten thuis, omdat je volgens mij gewoon je hart volgt.
Ik vind het allemaal heerlijk om te mogen zien.
Fijn weekend - Gery

Silvia(Barnie) zei

Fantastic, love the sewing theme.

Marijke's stamping creations zei

wauwwww Alie, wat is dit mooi geworden, echt een toppertje

Saskia zei

Wat een leuke creatie, Alie! Ook weer eens leuk om enkel met dies te werken, ter afwisseling.

Linda zei

Prachtig zeg! Zo heerlijk veel te zien. En ach, met dat afkicken zal het wel loslopen ;)

ALIX zei

Ik sluit me bij de anderen aan, Alie.
Ik ben het met iedereen eens!
Gr Alix

m@deliefjuh zei

super leuk. zoveel te zien!

groetjes martine

linda loe zei

Dat ziet er leuk uit :-)
Groetjes Linda

ScrappyDoo zei

Wat is ie leuk!!! En bijna zonder stempels....knap zeg!!

Janine zei

Wat leuk Alie, en de inhoud is zo leuk, je blijft kijken. Een fijne zondag meid.m

Patricia zei

WAANZINNIG!!!!
Groet Patricia

Juls zei

this is gorgeous! love the soft vintage feel, so pretty! fabulous! hugs Juls

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...