Volgers - Followers

woensdag 2 mei 2012

Dylusions Ink Spray op een tag en een kaart

Simon Says Stamp! Challenge blog viert de 3de verjaardag, dat verdient een feestelijke inzending.
De achtergrond van honingkleurig parelmoer linnenkarton bespoten met roze, gele, rode en oranje Dylusions Ink Spray. Met goudkleurige inkt twee maal een tekststempel geplaatst. Lijnen en stippels getekend, rondjes gestempeld, knipsels van een restje met DIS, stukjes krantenpapier die onder het sproeiwerk hadden gelegen, lintjes. Op apart papier dat ook bewerkt was met Dylusions Ink Spray de danseres van De Stempelwinkel gestempeld, uitgeknipt en op de tag geplakt. Tot slot de tekststempel Proficiat van Stampinback een paar keer afgedrukt. Hier en daar de witte gelpen gebruikt voor accenten. D De randen omlijnd met zwarte Identypen.

I joined the challenge:3rd Birthday Bash! at: Simon Says Stamp Challenge
I also joined the challenge: A kaleidoscope of colours, at: Simon Says Stamp and Show
I also joined the challenge: Spots and stripes, at: The Artistic Stamper

......................

BLACKBIRD
Eindelijk de stempel van de fietsende kraai gebruikt, die ik op het ASE had aangeschaft. Achtergrond is gemaakt met tinten groen en blauw van de Dylusions Ink Spray op honingkleurig glanzend linnenkarton. Het is op de foto niet goed te zien, maar er ligt nu een prachtige glans over de kaart. Hierop met zwarte Stazon de fietsende kraai (Lost Coast Design) gestempeld, op de bovenste helft en rechts vogels van De Stempelwinkel, onderin een onbekend vogeltje, stippen (De Stempelwinkel), randstempel links (Lost Coast Design) en alfabetletters links (Art Journey). De kaartranden met zwarte chalk bewerkt en schots en scheef uitgeknipt, gemat op een zwarte kaart en deze op een heldergroene onderkaart. Daarop met de scrabble letters (De Stempelwinkel) de tekst Black Bird gestempeld. Wat witte accenten en owww ik vergeet nog, dat ik voordat ik ging stempelen met de Picket Fence Distress Stain horizontaal en vertikaal lijnen aanbracht. Ben ik er nu?? :-)

I joined the challenge: Blackbird at: Take a word challenge

24 opmerkingen:

Ozstuff zei

Hi Alie - I was able to link to your blog just by clicking on your user name.
Your blackbirds and their beautiful green background are superb. Great artwork!!
Cheers, Marie.

Monique zei

Ze zijn weer schitterend Alie.
En wat een werk heb je er aan gehad.
Die dylusions geven mooie achtergronden!
Groetjes, Monique

Marianne zei

Dit zijn weer twee kunstwerkjes van hoog niveau!! Wat een prachtige kleuren en hoewel ik niet van de groene ben, vind ik je kaart heel erg mooi. Leuke stempels heb je bij elkaar gebruikt!!
Groetjes,
Marianne

ALIX zei

Oh, wat mooi alweer..Ik heb gewoon weinig tijd maar mijn handen kriebelen als ik dit allemaal zie...Wat een mooie kleuren en er is zóveel op je creaties te zien. Ik wou dat ik dat kon, maar geniet enorm van wat jij maakt!
Gr Alix

Femmy zei

ze zijn alletwee prachtig!

Candy C zei

Beautiful tag! I love the colors and all of the images you've put on it. The little circles fascinate me. :): I also love the dancer that you've added. She's lovely on the tag. The fibers you've added at the top really finish off the tag to perfection! Thanks for joining us at Simon Says Stamp and Show. <3 Candy

Myriame zei

Je tag en kaart zijn prachtig van kleuren!!
Deze Dylusions Ink lijkt me wel een leuk hebbedingetje te zijn om prachtige achtergronden te maken.

maria's knutselplezier zei

Heel mooie kaarten weer Alie, vooral de tag vind ik super, heel mooie kleuren geeft die speciale inkt, 'k heb spijt dat ik die ook niet gekocht heb op de beurs want hier in België kan je die niet vinden , misschien op de beurs in Mechelen maar dan moet ik wachten tot september, bedankt voor je medeleven met mijn challange,maar niet getreurd hoor, zeven zelf gemaakte kaarten vind ik al mooi en trouwens men heeft nog een ganse week!!! Al verwacht ik er geen 100 (lol)

Groetjes

Maria

Marleen zei

Prahtig gemaakt hoor een grote dikke proficiat.

Hermine zei

Beide zijn weer prachtig

Gery zei

Twee geweldige creaties Alie, die beide geweldig goed de opdracht verwoorden.
Ben echt helemaal gek van die danseres op je tag!!!
En om die kraai op de fiets moest ik wel lachen, een stempel met humor, die goed bij jou past volgens mij.
Bij beide heb je ook weer ontzettend mooie achtergronden gemaakt, door met allerlei materialen te weken. Goed hoor!.
Groetjes Gery

Ballie (Bennarda) zei

Hoi Alie
Het is weer super mooi gemaakt, wat een mooie tag.
groetjes Bennarda (Ballie)

Aukje zei

Wat een feestelijke kaartjes :)
Mooie kleuren ook
Groetjes Aukje

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat zijn ze mooi Alie. De tag is schitterend van kleur. Zo warm en de compositie gaaf. De tweede totaal anders maar ook een beauty. gaaf de balckbirds.
lieve groetjes Marja

Silvia(Barnie) zei

Wow, Alie, two fantastic cards.

Saskia zei

De tag vind ik erg prachtig, Alie!

Janny Jager 't Hooft zei

Wat een leuke stempel is dit zeg en wat heb je er weer wat moois van gemaakt.

Groetjes Janny

Janny Jager 't Hooft zei

Vergeet helemaal om te zeggen dat je tag super mooi is geworden met hele vrolijke kleuren .
Heb weer van al dit moois zitten genieten.

Groetjes Janny

Karin zei

heel erg mooi, die kleur geweldig!

Janine zei

Heerlijk hé die dylusions, ik geloof half NL heeft ze gekocht ;)) en je tag en kaart zijn beauties meid!! Fijn weekend, groetjes van Janine

Jo (Boots the Monkey) zei

Wow, these are gorgeous !

Thank you for joining us in our Birthday celebrations over at Simon Says Challenge !

Hugs,

Jo x

Bianca zei

Hallo Alie,

Deze is erg mooi geworden. Vind vooral die vogeltjes zo leuk in combi met die fiets en rondjes.



groetjes Bianca

Lynne Forsythe zei

OH Alie...what a VIBRANT tag! Just love what you have done with Dyan's inks!!

THANKS BUNCHES for playing along with this weeks challenge at Simon Says Stamp and Show!

Emma zei

A gorgeous inky creation...really lovely tag! Good luck and thanks for joining us at The Artistic Stamper Challenge Blog.
Emma x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...