Volgers - Followers

vrijdag 18 mei 2012

Dylusions Ink Spray met lino stempels


Op een witte correspondentiekaart met bruine Archival inkt de zelf gegutste lino stempels van de bloemen en de lijnen gestempeld. Vervolgens de kaart wat schuin staand neergezet en diverse kleuren Dylusions Ink Spray gespoten, daarna water erover gesproeid. Aan de lucht liggend laten drogen.
Vlinder stempels afgedrukt van Stampinback en de tekst geschreven. E.e.a. met witte gelpen omlijnd en aangestipt. De harten van de bloem nog met rose en gele Distress inkten wat aangezet. Randje met witte gelpen en  bruine Identypen, de kaart op grijs linnenkarton geplakt.
Wat een mooie frisse en vrolijke kleuren krijg je toch met de Dylusions Ink Sprays...en wat een lol heb ik met het gutsen van stempels!!


Hartelijke groetjes, Alie :-)

23 opmerkingen:

Aukje zei

Wat een vrolijke kaart, zeg!! De kleuren vind ik prachtig.
Groetjes'
Aukje

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

De lolspuit ook van deze kaart af Alie. Geweldig weer en je stempels super gaaf. Ligt momenteel bij mij een beetje stil, maar komt wel weer.
De kleuren zijn inderdaad prachtig van de Dylusions, ik blijf er ook gek mee.
lieve groetjes Marja

Marijke's stamping creations zei

wat een heerlijke kaart, hier word ik vrolijk van

Marianne zei

Nou daar wordt je toch helemaal vrolijk van! Ik ben altijd blij als ik weer een nieuwe creatie zie van je; kan niet wachten om te komen kijken. Deze is weer zo mooi van kleur en je zelfgegutste bloemen zijn prachtig. Kortom: SCHITTEREND!
Groetjes,
Marianne

Paper Creations by Shirley zei

Hi Alie, this is gorgeous ! I love the background - I ordered the Dylusion Inks yesterday, can't wait to try them :) The stamps are very different, love this ! Greetings, Shirely

Karin zei

fantastische kaart, mooie kleuren, ik ben ook gek op die spraytjes! En die zelfgemaakte stempel, wow, helemaal af! Fijn weekend!

maria's knutselplezier zei

Waw, Alie je hebt je weer overtroffen , wat hou ik van die mooie bloemenstempel, echt mooi gedaan, en de kaart die je ermee maakt is super, prachtig kleurenpallet !!!

Groetjes en fijn weekend
Maria

Ellie zei

Mooi Alie! Ben ik nu de enige mens op aarde die niet mijn eigen stempels maak, ik heb er nog zoveel liggen die ik nog nooit heb gebruikt, dus heb nog geen drang om zelf te maken! LOL

Sophie zei

Wunderschön, und diese prächtigen leuchtenden Farben sind sensationell.
Eine tolle Karte!

Liebe Grüße

Jetske zei

Heel erg mooi, Alie!

Myriame zei

Heel erg mooi Alie!!

herminesplace zei

Schitterende stempels heb je weer gegutst, prachtige kleuren in de kaart

Anneke zei

Ik zie hier heel mooie zelf gegutste stempels passeren! Mooie bomen en deze bloemen vind ik ook top! Je maakte er heel mooie kaarten mee. Inderdaad prachtige kleuren die Dylusions inkten! Deze kaart is prachtig van kleur!

Yvonne zei

Je gaat lekker met je eigengemaakte stempels. Dit vind ik echt een hele mooie. En dat met de prachtige achtergrond...een plaatje !
Groetjes Yvonne.

Bianca zei

Alie,

Geweldig gedaan!! Ik vind vooral de kleuren inkt heel erg mooi.

groetjes Bianca

Inge zei

Die lol kun je dan ook wel zien! Ziet er weer prachtig uit, Alie!

catherine zei

This is so beautiful Alie. Love the colours and the images
x catherine

Patricia zei

Hoi Alie,
je bent lekker bezig met je stempels zeg!
Ik vind deze ook weer SUPER MOOI!!!!
Groetjes Patricia

Femmy zei

heel mooi Alie!!

Janny Jager 't Hooft zei

Wat een super kaart is dit weer zeg.
Hele vrolijke kleuren en wat een mooie stempels heb je weer gemaakt.
Volgens mij heb je de smaak hiervan aagdig te pakken.
Petje af hoor.

Groetjes Janny

Suze zei

Love this, your stamps are great :-)

Janine zei

Nou alie je hebt het gutsen behoorlijk in de vingers, wat mooi deze stempel of lino, en je kasrt helemaal goed, leuk detail met dat van harte erbij!!!

Silvia(Barnie) zei

Wonderful - great colors and stamping.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...