Volgers - Followers

maandag 7 mei 2012

Dylusions Ink Spray en Adirondack Bright


Hier heb ik me zo lekker mee vermaakt, werd er vrolijk van! De achtergrond is bespoten met Dylusions Ink Spray op een correspondentiekaart. De harlekijn template gebruikt, wat weer te nat uitpakte, dus toen e.e.a. droog was de template er weer opgelegd en gesponsd met Adirondack Bright...gaat goed samen, vind ik. De vrouw met het vintage badpak (De Stempelwinkel) gestempeld en haar haar verlengd met extensions :-). Op apart papier de vis, schelpen (Art Journey) en het zeepaardje gestempeld en ingekleurd met Adirondack Bright. De schelpen en het zeepaardje met Archival gestempeld op honingkleurig parelmoer linnenkarton. In het echt zijn die kleuren donkerder, maar de scan "verlicht" de glans op het papier. De takjes van Stampinback op de kaart gestempeld met zwarte Stazon en met witte gelpen ingekleurd. Vervolgens de uitgeknipte stempels op de kaart bevestigd. Luchtbellen en tekst gestempeld en nog even verder gespeeld met de witte gelpen (onmisbaar! :-)).
"Let's hang out"

I joined the challenge: Favorite Technique, at:

28 opmerkingen:

Marijke's stamping creations zei

hij is prachtig, zo mooi van kleur ook

ALIX zei

Potverdrie, Alie, je hebt het wéér gepresteerd. Je kunt gewoon zien dat je je uitgeleefd hebt!
Echt heel apart. Die luchtbelletjes, dat is ook al zo'n leuke stempel..Of iets anders? Mijn complimenten weer!
gr Alix

Monique zei

Ik ben het met Alix eens! Ik kijk ieder keer weer mijn ogen uit. Het ziet er wederom geweldig uit!
Groetjes, Monique

Marianne zei

Wat een leuke voorstelling heb je weer gestempeld. Zoveel dingen te zien en alles zo mooi van kleur. Geweldig gebruik van de witte gelpen in de luchtbellen en de takjes... haalt echt de boel helemaal op en brengt er leven in. Geweldig tafereeltje en ik kan me voorstellen dat je er zelf ook een goed gevoel van hebt gekregen.
Fijn is dat hè!
Lieve groetjes,
Marianne

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat zit ik onwijs te genieten van deze kaart Alie. Wat is dit mooi. Hier word ik echt vrolijk van. Heb hem vergroot en zie zoveel moois. SUPER !!!!!
lieve groetjes Marja

Felicie zei

What a stunning card Alie a great composition.
Groetjes Felicie

xxx Myra xxx zei

geweldig weer !!!

Aukje zei

Wat een kunstwerkje heb je weer gemaakt! Schitterend!
Groetjes Aukje

catherine zei

This is fantastic Alie and love those colours. Love all the detail you have added
x catherine

Myriame zei

Wat een prachtige creatie, fleurig en een buitengewone mooie stempelcombinatie!!

Yvonne zei

Dit is weer een bijzonder mooie en leuke creatie Alie! Erg leuk om naar te kijken, weer erg mooi gemaakt. Ik wil wel aan die Hang out meedoen hoor, ziet er onder water aantrekkelijk uit.
Misschien had je zelf het idee dat je harlekijn stencil niet goed gelukt was, maar voor deze onderwater kaart vind ik het juist heel prima. Door jouw teveel aan inkt heeft de achtergrond een wat "waterig" uiterlijk gekregen, hier dus juist heel toepasselijk!
Leuke haar extensions, ha ha!
Welke witte gelpen gebruik jij? Ben ik altijd benieuwd naar.
Groetjes van Yvon

Patricia zei

PRACHTIG weer zeg, zoveel te ontdekken in deze kaart!
Groetjes Patricia

herminesplace zei

Heerlijk gevoel van voorjaar!

Silvia(Barnie) zei

That's a wonderful card, great background and images. Love this lady.

maria's knutselplezier zei

Wat een prachtstuk weer Alie, wat een kleuren wat een levensvreugd gaat hier van uit , heel mooi gedaan!!!

Groetjes
Maria

Inge zei

Schitterend Alie!!! Ik vind hem echt super!

Paper Creations by Shirley zei

Oh MY ! This is so beautiful and so fun ! Love your colours again and the design & background are all Wonderful ! Greetings, Shirley

Gery zei

Wat heb je weer heerlijk gespeeld met een fantastisch resultaat tot slot.
Deze kaart is echt een kunstwerkje geworden en een genot om naar te kijken.
En je vertelt het allemaal zo lekker!!!
Lieve groeten Gery

Femmy zei

wowww!! schitterend!

Miranda zei

Hoi Alie, kan zien dat je je heerlijk hebt uitgeleefd met sprays and inkten en maskers! Het is een mooi geheel geworden waar je veel in kunt ontdekken! lieve groet Miranda

Janine zei

ik vind hem geweldig, en die extensions.... patent opvragen meid!! ☺

Sophie zei

Was für eine fantastische Karte.
Super!

Groetjes

Janny Jager 't Hooft zei

Wat heb je je weer lekker uitgeleefd met al die mooie kleuren
Straalt er helemaal van af dat hier met veel plezier aan hebt zitten werken
Heb echt zitten genieten hier
Weet je een mens word vrolijk als je naar zoiets moois kijkt.

Groetjes Janny

ScrappyDoo zei

Deze vind ik weer schitterend. En die luchtbelletjes, die maken het af, zo leuk!

Cath Wilson zei

Gorgeous, Alie - lovely images and great colours x

Juls zei

really fun, Love it! hugs Juls

Kim x zei

This is wonderful, I love the colours and the diamond background.
Well done and thank you for entering the challenge at The Stampman with your favourite technique.
Hugs Kimx

toscania-art-life zei

Wooohooo Alie, dit is schitterend! Geweldige kleuren en design.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...