Volgers - Followers

maandag 2 april 2012

Zelfgemaakt bestekmapje - Gastdesigner De Stempelwinkel - april 2012

De Stempelwinkel

Stempels:

SW R12008 Serving
Q3710NS French text with pen
SW P06093 Scrabble alfabet middel


Deze april maand ben ik weer gastdesigner voor De Stempelwinkel (was het ook in sept.2011). Met veel plezier heb ik 8 creaties gemaakt met stempels van De Stempelwinkel, dus jullie zien deze maand e.e.a. voorbij komen.

Te beginnen met dit bestekmapje, waarvoor ik twee stroken glanzend linnenkarton met dubbelzijdig tape aan de zijkanten heb vastgemaakt en de onderkant van de bovenste laag iets langer heb gehouden, naar achteren gevouwen en daar heb vastgemaakt zodat er een bodem ontstond.
Met een zwarte Identy pen de randen aangezet en wat zwarte stippen aangebracht. Een Franse tekststempel afgedrukt en de stempel van de serveerster (alles met donkergrijze Stazon). De serveerster heb ik aangekleed met bloemenlint. Op de serveerschaal heb ik een stukje Tyvek gebruikt (ook te koop bij De Stempelwinkel), verhit met de heattool...niet ingekleurd van te voren of daarna, omdat ik dit beter vond passen bij het witte servet. De tekst heb ik met scrabble alfabetletters gestempeld op gewolkt vellum en ook hier de randen aangezet met de zwarte Identy pen. Een bordje en bestek completeren zo dit bestekmapje. Wie weet zocht je nog een idee voor de Paastafel of een gezellig etentje?

19 opmerkingen:

Cath Wilson zei

What a great idea, Allie - lovely work x

alix zei

Nou ALie, wat is dit GAAF!!!
Heel leuk gedaan, ook dat randje bij de serveerster, en die scrabble-letters zijn ook erg leuk! Ik word daar hebberig van, en als ik dit zie, ook hongerig!
Je hebt echt talent!
groetjes, ALix

Juls zei

wow!!! this is just so fabulous and creative!! Hugs Juls

Fliss zei

What a fabulous and original idea Alie. Love it!
Fliss xx

Janine zei

Wat leuk Alie dat je gast designer bent, verwonderd me niets hoor. Dit is in elk geval erg leuk, een bestek zakje!! Moet ik onthouden. Ben benieuwd naar de rest.

Femmy zei

dit is mooi!!!! een feestje om zo aan tafel te gaan!

Patricia zei

Super leuk gemaakt zeg!
Groetjes Patricia

Yvonne zei

Heel leuk gemaakt Alie !
Op zo'n mooi bestekmapje zou IK niet willen knoeien ;-)
Groetjes Yvonne.

Miranda zei

Leuk idee Alie en mooi gemaakt, die Tyvek souffle lijkt net echt! groetjes Miranda

Aukje zei

Wat een leuk idee, erg origineel,hoor!!
groetjes Aukje

Patrice zei

Heel leuk is het geworden Alie...mooi om dat zo op je bord te vinden.

Janny Jager 't Hooft zei

Wauwwwwwwww dat ziet er even super leuk uit zeg.
Heel heel goed idee.
Wanneer mag ik bij je aanschuiven aan tafel ,want met zo'n mooi bestekmapje zal het zeker lekker smaken (lolllllllllllll)

Groetjes Janny

Stampinback zei

Wat een ontzettend leuk idee !!
En natuurlijk mooi gemaakt.

Silvia(Barnie) zei

That's a fantastic idea, looks really great.

Hermine zei

Dit is gaaf!!!

Yvonne zei

Ziet er héél mooi uit Alie! Geweldig leuk idee, en dat met Pasen in aantocht, geeft iedereen meteen kriebels om zo'n leuke tafelaankleiding te maken.
En daarnaast erg leuk gedaan, leuke combinatie van stempels en materialen.
Groetjes van Yvon

Yvonne zei

Ah ja, had ik je nog niet gefeliciteerd met je gastdesignerschap bij de Stempelwinkel in april. Bij deze! Leuk voor je, geniet ervan!
Groetjes van Yvon

Ineke zei

Heel leuk idee, dat "smakelijk eten" ligt aan de gasten, maar jij hebt je best gedaan om er iets moois van te maken. Fijne Paasdagen.
Groetjes Ineke

brenda zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...