Volgers - Followers

maandag 23 april 2012

Twee gestempelde kaarten - over Genieten...



En dan ben ik ineens weer in een andere stemming en komen er heel andere kaarten onder mijn handen vandaan. Dan is het wel lekker dat er heel wat lades gevuld zijn met stempels waar ik uit kan zoeken hoor :-). Eén van de stempels lag nog nieuw op mijn buro (op het ASE gekocht), de stempel van de klok met fietsende dame (Lost Coast Design) en die wilde zo graag een stukje fietsen, dus ik heb haar haar zin maar gegeven. Een klinkerstraatje (zo zag ik het tenminste) gestempeld en vintage stralen (beide van Tim Holtz). De dame met fiets wel even gemaskerd van te voren, ze viel niet eens van haar fiets af toen ze niets zag daardoor! Vervolgens de klok met uil (Vilda Stamps) ook gemaskerd en toen het kompas gestempeld (onbekend merk)...ze moet tenslotte wel de tijd en de richting in de gaten kunnen houden. Voor de zekerheid nog wat extra uurwerkjes. Daarna heb ik her en der Teykol aangebracht en toen dat goed gedroogd was, diverse kleuren Distress inkt gesponsd. De randen gedistrest (gedistessed?) en de tekststempel met wit embossingpoeder verhit. Ik heb gezegd dat we om 6 uur eten, dus hopelijk is ze op tijd terug :-)

--------------------------------



Op wit glanzend papier eerst wat water en daarna diverse kleuren Dylusions Ink Spray gespoten. Daarna de bomen en Whispers in the wind tekststempel (Crafty Indiviuals) gestempeld met groene Stazon. De vogels zijn van De Stempelwinkel. De grotere tekststempel is een onbekende merk voor mij. Vond de tonen toch iets te zwak en heb toen met gele Archival bright nog een paar gedeeltes opgefrist. Gek he, Archival bright is heel fris op glanzend papier, maar de Dylusions ink spray juist op poreuzer papier.
Het oogt als een soort herfstkaart en dat in de lente, maar oh oh...het voelt op het moment ook regelmatig als herfstweer.

18 opmerkingen:

Annette zei

Hoi Alie, wat een kaartjes maak je zeg. Heel mooi zijn ze weer! Voorkeur gaat naar de bovenste. Wat een techniek!! Super!
xoxo Annette

Marijke's stamping creations zei

wat ben je weer heerlijk bezig geweest, prachtige creaties en allemaal weer zó verschillend, helemaal TOP

Marianne zei

Hoop dat ze op tijd terug is voor het eten, want als die eenmaal op de fiets zit.... :-) tussen al die mooie kleuren en klokken; Wie wil dan nog naar huis. Prachtig gedaan....
Je bomen zijn weer heeft artistiek. Inderdaad een beetje herfstachtig maar bijzonder mooi van kleur.
Groetjes,
Marianne

Monique zei

Hoi Alie, ze zijn weer schitterend.
De tijd vliegt als je zo lekker bezig bent hè! En wat een verschil papier maakt, daar kom ik ook steeds meer achter. Leuk om te zien wat er iedere keer weer tevoorschijn komt!
Groetjes, Monique

Silvia(Barnie) zei

Both cards are wonderful, love the stamping on the first one.

Marleen zei

Mijn voorkeur gaat naar de kaart met de bomen maar de fietster is ook mooi hoor.
Ze zijn beiden super leuk gemaakt.

Lynne Moncrieff zei

Hi Alie
Both are so beautiful with wonderful stamping.
Wishes
Lynne

ALIX zei

Haha, wat schrijf jij toch gezellig bij je creaties...Heel erg origineel die dame op de fiets!!!
Laat die maar gaan!
Ook de bomen zijn schitterend van kleur!
Gr ALix

m@deliefjuh zei

elke keer weer. ik verbaas me zo.. je hebt zo'n andere stijl. en ik vind het gewoon geweldig mooi om te zien!

groetjes martine

Mariëtte zei

Oh wat kun jij toch lekker spelen met inkt en stempels en iedere keer verbaas je mij weer met je verschillende stijlen. Graag zo lekker bezig blijven, dan geniet ik lekker met je mee!

Yvonne zei

Ik vind je eerste kaart geweldig en je verhaaltje erbij maakt het extra leuk. Van je tweede vind ik de achtergrond erg mooi, het zou ook alcoholinkt kunnen zijn (dat dacht ik in eerste instantie).
Groetjes Yvonne.

Janny Jager 't Hooft zei

De eerste kaart vind ik SUPERRRRRRRRRR mooi met prachtige stempels en kleuren.
Hoop dat ze op tijd thuis was om te eten ,maar dan kan haast niet anders ze had genoeg klokken op om te kijken.
Alhoewel als je zo lekker aan het fietsen bent vergeet je alles toch?

De tweede is inderdaad Herfstachtig maar ja wat wil je ook anders als je naar buiten kijkt is het toch net Herfst,maar dat neemt niet weg dat hij heel heel mooi is .
Heb van allebei weer heerlijk zitten genieten.

Groetjes Janny

Hermine zei

Beide zijn weer prachtig uitgevoerd.

Cath Wilson zei

MOre lovely work, Alie and both beautiful. Love them. I especially love the trees and the different effect you got - I used Dylusions on glossy the other day, too and it's waiting upstairs to be used. I love Autumn colours and you're right - it feels just like Autumn at the moment - it certainly isn't warm and it's very wet here!

maria's knutselplezier zei

Hallo Alie, je fietsende Lady is op mijn bureau terecht gekomen, dus als ze binnenkort, bij mij voorbij fiets moet je niet verschieten, he!!! Mooie kaart heb je met haar gemaakt, en wat een leuk verhaal der bij, ik vind het prachtig telkens een leuk verhaal te lezen bij je mooie kaarten!!!

Groetjes
Maria

Gery zei

Twee totaal verschillende kaarten en ze zijn beide ontzettend mooi en dragen ook beide een mooie boodschap uit, die ik me zeker ter harte zal nemen.
Je hebt ook weer voor beide prachtige achtergronden gecreëerd.
Superwerk hoor!
Groetjes Gery

Aukje zei

Schitterende kleuren heb je gebruikt. De dame op de fiets vind ik erg leuk:)
Groetjes Aukje

Bianca Kalksma zei

nou, als die dame nu nog niet op tijd is met alle klokken :) Ik vind die kaart echt prachtig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...