Volgers - Followers

vrijdag 6 april 2012

Kaart met lijm en alcoholinkt - Gastdesigner De Stempelwinkel - april 2012

De Stempelwinkel

Stempels:

Q6202NS Mannequin doll

Op glanzend stempelkarton heb ik Uhu lijm ruimschoots aangebracht. Daarop gedruppeld met rode, groene en bruine Alcoholinkt, dat lekker ging vloeien. Verhit met de heatgun waardoor er blaasjes ontstaan, die openspringen. De kaart met mijn vingers goed afgeveegd, want er komen eerst nogal wat te doge lijmresten af (misschien door het drogen met de heatgun?). Hierna her en der wat goudkleurige kindertoververf aangebracht. De kaart ruwweg uitgeknipt en de randen aangezet met bruine Distress inkt. Op glanzend stempelkarton de paspop stempel afgedrukt (groene Stazon) net als de tekst (stempels van De Stempelwinkel, ook deze bewerkt met bruine Distress inkt en de paspop ingekleurd met rode Distress inkt en goudkleurige pen. De tekst bewerkt met Glossy accents en links en onder op de donkerrode onderkaart druppels ermee aangebracht.

11 opmerkingen:

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Leuk Alie met deze achtergrond. Heb ik nog niet gedaan met Utee, is mij onbekend maar ziet er prachtig uit.
groetjes Marja

Janine zei

Ahaaaaaaa, weer iets wat ik uit kan proberen ( lees knoeien). Super leuke techniek lijkt me dat, je kasrt is in elk geval super!! Fijne paasdagen Alie

Janny Jager 't Hooft zei

Wat een super aparte en mooie kaart heb je weer gemaakt.
Leuke techniek he met de lijm.?
Alleen zo jammer dat het op de foto niet zo goed te zien is.
In werkelijkheid is dit zo mooiiiiiiiii.

Groetjes Janny

Gery zei

Dit ziet er weer super creatief uit Alie.
Wil deze techniek ook al zo lang eens uitproberen, maar ja tijd....
Heb vorige week nog wel met mn utee gewerkt, maar niet met lijm.
Leuk dat je dit zo duidelijk verteld, want zo kan iedereen er zelf mee aan de slag.
Fijne Pasen en lieve groeten van Gery

Ballie (Bennarda) zei

Alie, je bent fantastisch bezig, deze kaart is ook weer heel mooi.
groetjes Bennarda (Ballie)

Yvonne zei

Wat heerlijk om zo te experimenteren met verschillende materialen. Prachtige achtergrond, mooie kaart Alie!
Fijn paasweekend!
Groetjes van Yvon

Yvonne zei

Oohh leuk, weer een nieuw idee om uit te proberen.
Gave achtergrond is dit en wat een mooie kleuren weer.
Groetjes Yvonne.

maria's knutselplezier zei

Heel mooi gedaan Alie, de structuur in je kaart is heel mooi en ook de kleuren daar hou ik van, de koningin lijkt me heel tevreden

Groetjes

Maria

Bea zei

heel mooi Alie!
En wat een leuk geklieder he met lijm en alcohol inkt!
Groetjes Bea.

Silvia(Barnie) zei

A wonderful card, the background looks fantastic.

Linda zei

Wat geweldig leuk, die lijmtechniek! Ik heb 'm gelijk ook uitgeprobeerd. Niet met Uhu lijm, maar met een onbekend merk. Ziet er heel anders uit dan deze pracht, maar toch ook wel leuk.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...