Volgers - Followers

vrijdag 20 april 2012

Dylusions Ink Spray kaart -Go with the flow

Gisteren bezig geweest met deze kaart...dit keer een correspondentiekaart van de Hema gebruikt, water erover gesproeid en daarna de Dylusions Ink Spray...de inkt vloeide meteen mooi in elkaar over en bleef eigenlijk feller van kleur na één sproeibeurt, dan toen ik het op glanzender papier sproeide. Vreemd fenomeen, maar ga er nog wel verder mee stoeien :-). Het sprayen met water over een template, even in laten trekken en dan drogen...uhhh dat lukt me nog niet goed genoeg, het water komt ook onder de template te zitten, hoe stevig ik de template ook op de ondergrond vasthoud. Dus een doekje vochtig gemaakt en ipv sproeien ben ik gaan deppen (rechthoekjes onder de vrouwenstempel van Lost Coast Design)...en dat resultaat werd bij mij beter?! Wie de goede werkwijze weet mag het zeggen, ik ben er nog niet uit. Vervolgens de Template numerals op de ondergrond gelegd en gesponsd met Adirondack bright. Op de ondergrond met zwarte Identypen wat tekeningetjes gemaakt, en met dé witte gelpen e.e.a. opgefrist. Voor mijn gevoel een lekkere "go with the flow" kaart: gewoon maar ontdekken en doen én afwachten :-).

18 opmerkingen:

Yvonne zei

Moooooie kaart Alie! Prachtige kleuren met de Dylusions, dat zeker, leuke details en een prachtige vrouwenstempel.
Tip tegen sprayinkt onder je stencil, inderdaad je stencil goed op de ondergrond houden, maar ook zeker van iets grote afstand sprayen helpt heel goed.
Fijn weekend!
Groetjes van Yvon

Monique zei

Voor mij allemaal nieuwe technieken en materialen, maar ik vind het resultaat geweldig! Je hebt een hele mooie vrouwenstempel.
Groetjes, Monique

Agitte Huberts zei

OOH ik heb het ook gekocht wat een parchtige kleuren zijn het toch ik ben er ook helemaal aan verslingerd.

Hermine zei

Heel mooi en wat een prachtige warme kleuren

Gerrittina zei

Wat een mooie kaart!! Ik ben er ook net mee begonnen. Het is werkelijk verslavend.

Groet, Gerrittina

Gerrittina zei

Ha ha, dat is grappig. Ik zie nu dat je mijn blog ook had bezocht. Ik kwam die van jou eigenlijk "per ongeluk" tegen. Kleine wereld he?!

Gr.GZ

Paper Creations by Shirley zei

Another beautiful creation, the inking, design & colors are so wonderful. Warm Greetings, Shirley

Patricia zei

Echt PRACHTIG!!!!!
Leuk he de Dylusion sprays.
Groetjes Patricia

Marianne zei

Prachtige warme kaart. Ik ben nog niet zover met "dylusion sprays" etc. kom pas kijken op je blog, maar vind je kunstwerkjes prachtig!! Groetjes,
Marianne

ALIX zei

OOOH, heerlijk zoals jij dat kunt...Laat maar lekker flowen, die Alie, super!! En wat een kleuren! Ik ken het spul (inkt )nog niet, ga me er eens in verdiepen!
gr, ALix

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat schitterend Alie, de kleuren, de combi super gewoon. Mijn handen jeuken om ook te beginnen, maar moest eerst andere dingen doen. ga jij maar lekker mee met je flow de rsultaten zijn schitterend.
lieve groeten
Marja

Yvonne zei

Hele mooie kaart, heerlijk die felle kleuren. Leuke accenten met de stift en gelpen.
Groetjes Yvonne.

Gery zei

Wat er gebeurde met de template vind ik nu net een aantal schaduwen lijken, dus erg mooi en voor mij niet storend in het geheel.
Vind de kleuren ook bijzonder mooi en je eigen tekeningen met daarbij de accenten vd gelpen zijn super.
Echt weer een prachtwerk van je.
Groetjes en fijn weekend.
Gery

Janny Jager 't Hooft zei

Wat een prachtig kunstwerkje heb je er weer van gemaakt Alie.
Ik krijg zi het idee dat de dylusion spray je wel bevallen.
Hoop nog heel veel mooie kaarten hiervan te zien bij je.
Bedankt voor de felicitatie voor de top3 plaats bij Make my Monday.
Is inderdaad heel leuk hoor als je leest dat je daar bij zit ,ben er best wel een beetje trots op.

Lieve groetjes Janny

maria's knutselplezier zei

Weer zo'n mooie speciale , kleurrijke kaart met die mooie vrouwenfiguur, mooi werk zoals steeds Alie, waar blijf je al die inspiratie toch halen!!!

Groetjes
Maria

Femmy zei

prachtige kleuren en mooie stempel!!

Silvia(Barnie) zei

A wonderful card, great background and images. Love the white outer lines.

Aukje zei

Ik had deze kaart nog niet gezien, omdat ik 1 dag geen internet had:(
Ik vind de kleuren prachtig.

Groetjes Aukje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...