Volgers - Followers

dinsdag 3 april 2012

Gestempelde kaart - Kikkertjes in love :-)


Click on the picture to enlarge it

In mijn kast vond ik poëzieplaatjes van kikkers. Owwww...had ik die?? Ja dus! Dan werd het hoog tijd dat ik ze maar eens ging gebruiken ook. Ik wilde ze wel in een romantische omgeving zetten, zodat hun liefde helemaal tot bloei kon komen...het is een vreedzaam plekje geworden met planten en libelles. Hiervoor heb ik stempels gebruikt van Stampendous en Artemio die ik met Versamark heb gestempeld en met clear embossingpoeder heb verhit, op een cremekleurige kaart. Gaan spelen met Copic markers, Distress inkt in blauw en groen en de witte gelpen, maar ook groene en blauwe glimmermist. Vervolgens een tekststempel van Hero Arts met bruine Archival gestempeld. De libelles (Stampinback) glanzen in dit vredige wereldje, dankzij goudkleurig embossingpoeder. Langs de randen en hier en daar op de kaart nog wat goudkleurige chalk aangebracht.

I joined the challenge Spring is in the air, at: Fashionable Stamping Challenges

Fashionable Stamping Challenges

29 opmerkingen:

Annette zei

Hoi Alie, Ik voel de liefde van de kikkers hoor. Die achtergrond is helemaal leuk. Ook die libelles zijn helemaal gaaf in goud embos. Wat heb je dat prachtig gemaakt.
xoxo Annette

Monique zei

Alie, wat heb je er weer een mooi schilderij van gemaakt.Het oogt allemaal zo makkelijk, maar wat een werk zit hier weer in. Schitterend!!
Groetjes, Monique

maria's knutselplezier zei

Een plekje naar mijn hart, echt mooi zo in dat groen tussen de bloemetjes, laat de kikkertjes maar doen, en in mei legt iedere vogel een ei, nietwaar!!!

Groetjes
Maria

Ephemera zei

Absolutely beautiful stamping and colours and love the frogs. Thanks so much for joining us at FSC. XX

Yvonne zei

Moooooie kaart Alie! De kleuren, het plekje met planten, libelles, de rust die het uitstraalt, ik hoor het beekje al kabbelen, en natuurlijk je kikkers in love, geweldig leuk!
Dit is echt een genieten-kaart!
Groetjes van Yvon

Myriame zei

Wat een leuk tafereeltje, lijkt net een sprookje met een Happy End.

Aukje zei

Sprookjesachtig, hoor!! En echt lente ;p Leuk ook met die goudkleurige libelles
Groetjes Aukje

Cath Wilson zei

Lots of fun and I the cream under the clear ep gives a lovely contrast. Love the gold, too - bet it looks really rich.

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

In één woord Alie: SCHITTEREND.
Wat een prachtige achtergrond heb je gestempeld. raak niet uitgekeken. Mijn complimenten. Super
groetjes Marja

alix zei

Ach wat een oogstrelend en mooi tafereel. Ik heb kikkerdril en verheug me al op de kikkertjes...
Schitterend gedaan Alie!
gr, Alix

Linda zei

Super geweldig Alie! Wat een prachtkaart!

Patricia zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Gery zei

Alie, ik kan wel alle superlatieven los laten op je achtergrond!!! Jemig, wat geweldig die kleur die ontstaan is door al je handelingen. Dacht eerst dat je de bloemen ook met goud ep had gedaan, maar het ecru vd kaart schijnt schitterend door de clear ep. Vind dit zo'n bijzonder werkstuk van je. Soms komen er karten voorbij waarbij ik denk, dat het zo uit een sprookjeboek kan komen. Nou, dit is er één.
Alle complimenten voor je werk.
Groetjes Gery

Patricia zei

Prachtige kaart zeg Alie, de achtergrond spat eruit.
Daar word je wel verliefd van. haha
Groetjes Patricia

Silvia(Barnie) zei

Alie, such a wonderful piece, I love frogs :) Thanks for joining us at FSC this fortnight.

Bianca zei

Hallo Alie,

Wat een mooie kaart!!!

Ik vind vooraal de achtergrond heel mooi gedaan.

Groetjes Bianca

Yvonne zei

Gave achtergrond !!! De kikkertjes zijn dotjes en oh zo verliefd...echt lente.
Groetjes Yvonne.

Stampinback zei

Letterlijk een plaatje !
Heerlijk fris en leuk om naar te kijken.
Mooi gedaan.

Kimberly Gruber zei

Fantastic Alie, I have been watching your work. It has just been so beautiful, especially this piece!

Janny Jager 't Hooft zei

Wat een beauty Alie
De achtergrond is super en echt een liefdesnestje voor de kikkers

Groetjes Janny

Janine zei

Hoi Ali, ik ben helemaal weg van je achtergrond, geweldig. En de kikkertjes, supervromantisch ;)) tis ook de tijd weer hé? ;)))

Ellie zei

wat een grappig, maar ook artistiek kaartje!

ScrappyDoo zei

Ik heb echt gelachen! Die 2 kikkertjes. Het mag dan een poezieplaatje zijn, maar ze passen als een stempel in de prachtige groene omgeving.

Miranda zei

Prachtige groene tinten op deze mooie achtergrond Alie en wat een leuke kikkers, om verliefd op te worden! groetjes Miranda

Paper Creations by Shirley zei

This is such a gorgeous creation ! A nice story that it tells. I love the colours, inking & embossing. Thx for visiting my Blog and leaving your kind comment. Have a great Easter, Shirley

Mrs.B zei

Gorgeous card Alie, and I love your frogs.
Love the great selection of stamps you have used to create the scene.
Thanks for sharing with us at FSC
Avril

Meggymay zei

Thank you for joining us at FSC this time. Your project is gorgeous.
Meggymay

Fliss zei

Wow Alie! Your creation is absolutely stunning! Love all the textures and the layered stamping looks amazing.
Thanks for sharing with us at the FSC Spring challenge and wishing you good luck.
Fliss xx

Joanna zei

Beautiful project :)
Congratulation with the Top 3 :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...