Volgers - Followers

dinsdag 10 april 2012

Gestempelde kaart - Gastdesigner De Stempelwinkel - april 2012

De Stempelwinkel

Q3710NS French text with pen
CP R507 Dali woman


Een heel ander soort kaart van mezelf, dan ik gewend ben om te maken, maar deze stempels vroegen erom :-). Ze komen uiteraard ook bij De Stempelwinkel vandaan. De vrouw is een Da Vinci stempel die ik met bruine Archival heb gestempeld op de achterkant van honingkleurig parelmoer linnenkarton. Daarnaast de tekststempel en eronder de mooie vulpen. Ingekleurd heb ik met Rembrandt pastelkrijt om de tinten heel zacht te houden. Dit heb ik gedaan met mijn vingers en/of een wattenstaafje. De kaart speels uitgeknipt en de randen bewerkt met bruine chalk. Met een bruine dunschrijver een lijntje op de onderkaart aangebracht en twee natuurlijke materialen toegevoegd, waarop ik de "Art" stempel heb gebruikt.

I joined the Vintage Challenge at: Make My Monday

19 opmerkingen:

Monique zei

Inderdaad anders dan we van je gewend zijn, maar supermooi! Ik houd hier wel van.
Groetjes, Monique

alix zei

Prachtige kaart Alie, en heel apart, zoals je die tekst dwars gestempeld hebt. Iets anders van jou dan "normaal", maar daarom niet minder!!
Gr Alix

Myriame zei

Iets anders maar wel prachtig!!
Dat heb je weer schitterend gedaan.

Gery zei

Anders, maar het is en blijft overduidelijk een Alie.
Ik vind het altijd gelijk opvallen in m'n sidebar als jij iets gepost hebt. Aan de creatie zie ik dan gelijk, dat het van jou is. Je hebt heel duidelijk een mooie eigen stijl, waarvan ik erg geniet. Deze is ook weer heel mooi.
Groetjes Gery

Janine zei

mooie stempels, vooral de schrift en pen vind ik erg mooi. Prachtig kaartje!!!

Cath Wilson zei

Love the texture of the linen card x

Patricia zei

Echt SUPER mooi weer Alie!!!
Groetjes Patricia

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Anders maar even spannend en mooi Alie. Super werk.
groetjes Marja

maria's knutselplezier zei

Heel mooi gedaan Alie, zoals altijd, maar dit is wel weer heel apart, heel mooi!!


Groetjes
Maria

Silvia(Barnie) zei

A wonderful card, great images.

Yvonne zei

Het is inderdaad heel iets anders dan je gewoonlijk maakt maar het is er niet minder mooi om.
Groetjes Yvonne.

toscania-art-life zei

Ziet er weer geweldig uit Alie!!

Yvonne Garner zei

Outstanding! Beautifully composed. Best wishes, Yvonne

Suzanne Brookfield zei

Lovely vintage card with a great image. Thank you for playing along with us at Make My Monday again! Suzanne

Marian zei

Wat een prachtige kaart!!

Janny Jager 't Hooft zei

Super mooi Alie en de zachte kleuren zijn heel heel mooi zo.
Een genot om naar te kijken.

Groetjes Janny

Cazro zei

I love the effect with the linen card, I have not seen this stamp before, a very different type of card, well done. thanks again for your support at MMM. Caz

Mynnette zei

A wonderful vintage card--love the use of the textured paper! Thanks for joining us at MMM! :)

Fliss zei

A great card Alie. Love the textures and fabulous stamping.
Thanks for sharing with us at MMM this week and wishing you good luck.
Fliss x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...