Volgers - Followers

maandag 16 april 2012

Afkicken en nagenieten van het Art Specially Event 2012

Ow ow...wat was het weekend ASE in Zeist weer een weekend om niet te vergeten. En dit keer was het nog leuker dan vorig jaar, want ik ontmoette naast een aantal bekende gezichten ook heel wat blogvolgers, en dat vond ik leuk!! Dames bedankt voor de gezellige babbeltjes, ik heb ervan genoten, in vele opzichten...
Maar het begon met de hartelijke ontvangst bij de ingang door het AS team, wat een werk hebben zij verzet, samen met de standhouders, die er mede voor zorgden dat dit weekend wéér als een warme douche voelde. Superbedankt iedereen die zich dit jaar weer zo ingespannen heeft voor ons, stempelaars!
En zelfs in het hotel was de sfeer geweldig en het eten lekker...heerlijke tastbare en ontastbare herinneringen.

Tsja maar naast al die gezelligheid kijk ik dan echt wel rond naar spulletjes die ik eigenlijk toch wel graag wilde hebben...en uhhhh het werd wat meer dan ik op mijn lijstje had staan :-)....dus géén foto...hahahaha....
De hele vracht heb ik vanmorgen overgeheveld van de kamertafel naar mijn buro. En in plaats van alles een plekje te geven, móest ik even wat doen hoor, met die leuke spullen.

Allereerst wilde ik iets doen met mijn 5 flesjes Dylusions Ink Spray (de andere kleuren waren al uitverkocht). Daarmee deze achtergrond gemaakt. Nog niet naar mijn zin, maar het begin is er. Daarop met Stazon Teal Blue de 9 blokken gestempeld (A Capella) en de twee randen (Lost Coast Design). Een alfabet stempel van Art Journey met grijze Stazon gestempeld. Doorgegaan met de mooie vrouwenstempel van Lost Coast Design, met Versamark gestempeld en met groen/goud Wow embossingpoeder verhit. In vier talen het woordje vrouw gestempeld (freebie van De Stempelwinkel)ook geëmbost met div. kleuren Wow embossingpoeder. Met Luster Rub Ons wat glans aangebracht en met een witte gelpen de vrouwenstempel omlijnd en een randje getekend.
Allemaal nieuwe spullen en allemaal leuk leuk leuk om mee aan de slag te gaan :-)

18 opmerkingen:

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Ik begrijp nu echt, dit is Alie. net terug en nu al zo´n onwijs gave kaart er op. Hoe krijg je het weer voor elkaar. Maar mooi is hij Alie om te zwijmelen. Wat was het gezellig he en wat ben ik blij jou EN je man ontmoet te hebben. Dit geeft de gouden randjes aan dit weekend.
Groetjes ook aan Arie
Marja

Carla zei

een geweldige kaart, die dylusions inkt sprays hebben zulke mooie kleuren.

Yvonne zei

Meteen met je nieuwe aankopen een mooie kaart gemaakt! Práchtige achtergrond met je dylusions sprays!
Wat leuk om je te ontmoeten, en natuurlijk je man, wat zijn dat toch leuke momenten als je elkaar zo tegenkomt. Volgend jaar zal ik een nóg grotere badge omdoen, goed? Ha ha, ik kan het niet nalaten je even te plagen.
Heel veel plezier met je veel te veel, maar ongetwijfeld wel heel mooie aankopen! We gaan er vast weer veel moois van zien op je blog.
Groetjes van Yvon

Bianca Kalksma zei

Wat een mooie kaart en wat heb je veel nieuwe spullen al gebruik hierop! Prachtig. Ik heb je helaas niet gezien :( maar wie weet op een volgende beurs ;) Veel plezier met de nieuwe spullen! groetjes van Bianca

Mariëtte zei

Die Alie, al heerlijk gespeeld met haar nieuwe aanwinsten. Prachtig geworden! Ben benieuwd naar de creaties met de Lidl acryl pasta's :-)
Wat een heerlijk weekend he, en wat hebben we gelachen.
Groetjes van Mariette (ook aan Arie !)

Patricia zei

Wat een PRACHTIGE kaart zeg Alie.
Ik vond het echt heel jammer dat ik dit jaar niet kon naar Zeist.
Maar je hebt dus leuke aankopen gedaan..... ik kan niet wachten om te zien wat je weer allemaal voor moois gaat maken!

Groetjes Patricia

Bianca van Noort zei

Hoi Alie,
Waar heb je de puf vandaan gehaald:)
Hij is weer mooi. Wilde ook nog zeggen dat ik het erg gezellig vond, echt veel gelachen en wat een lieve man heb je.
groetjes Bianca

Marianne zei

Hallo Alie,

Wat een mooie kaart heb je gemaakt!!! Leuk he het uitproberen van de nieuwe spullen.
En ja hoor, we hebben genoten van de dag AS. Hoop nog eens een heel weekend te blijven. Aan alle reacties te zien lijkt mij het heel gezellig.
Ik wil je nog maals bedanken voor de mooie tag, ik
ben er super blij mee.

Groetjes Marianne

ALIX zei

Dag Alie, wat ontzettend mooi weer, dit! Ik heb wat gemist, denk ik, de beurs. Fijn dat je het zo leuk had, en ik ben benieuwd naar wat je gaat creeeren! (moeilijk woord, en ik weet de trema niet te vinden!)
Succes hoor!
Gr Alix

Aukje zei

Dit ziet er weer prachtig uit!!
Heel mooie combinaties heb je gemaakt.
Groetjes Aukje

Yvonne zei

Wat een pracht van een creatie. Ik ben zondag geweest maar heb maar weinig bekenden gezien of misschien herken ik mensen gewoon niet (en zij mij niet). Maar ik vond het ook weer erg gezellig en ben flink "los" gegaan.
Groetjes Yvonne.

Janny Jager 't Hooft zei

Het was super gezellig he het hele weekend en wat hebben we met z'n alle een lol gehad .
Kan ik weer een poosje op teren en met heel veel plezier aan terug denken.
En dan heb je ook al met je mooie nieuwe spulletjes zo'n super kaart gemaakt.
Klasse is hij en ik heb er weer heerlijk van zitten genieten.

Lieve groetjes Janny

Franka Benjaminsen zei

Hoi Alie. Ja, 't was vandaag inderdaad afkicken. Mijn nieuwe aanwinst ligt nog op de tafel in de woonkamer. Maar je hebt een schitterende nieuwe creatie gemaakt met jou nieuwe aanwinsten. Ook jij heel erg bedankt voor de gezelligheid en ook de groetjes aan Arie.
xFranka

catherine zei

This is fantastic Alie and just love the colours and the way it all goes together
x catherine

maria's knutselplezier zei

Wat een mooi kaart weer Alie, en wat een kleuren, heb ze ook wel gezien op de beurs maar zat al lang over mijn butget , dus even wachten voor we die kleurenpracht kunnen kopen, ik vind het nog steeds jammer dat ik je niet ontmoet heb ik ZEist!!!

Groetjes

Maria

Janine zei

haha, geen foto, nou, ik heb het beschaafd gehouden, maar zelfs beschaafd is erg veel gaatjes in de beurs hoor, hahaa, maar who cares het was weer super leuk en inderdaad, jammer dat we ons voorbij gelopen zijn ☺

Linda zei

Geweldige kaart Alie! Het vrouwenstempel is prachtig. Fijn dat je zo'n heerlijk weekend in Zeist hebt beleefd, het genieten van je nieuwe spulletjes straalt van deze kaart af. Prachtig ook, die Dylusions sprays.

Silvia(Barnie) zei

Just a wonderful card, great colors. I'm so sorry, that we didn't meet us in Zeist.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...