Volgers - Followers

zaterdag 21 april 2012

Dylusions ink spray en Archival bright - Gestempelde gift tag


Een template met vierkantjes op de tag gelegd en bespoten met groene Dylusions ink spray. Zoals goed te zien is, kroop de inkt onder de template, maar dit keer vond ik het wel een grappig effect geven. Vervolgens met gele en blauwe Archival bright gesponsd. Met Stazon teal blue de teksten stempel rechts afgedrukt. Met zwarte Stazon de takjes-, vogel-, nummer- en tekststempel links, afgedrukt.. Linksbovenin een deel van een takjesstempel met groene Stazon gestempeld. Wat bordeauxrode accenten met een Papermania marker aangebracht. De randen met felgroene chalk bewerkt en lintjes door het oog gedaan. En zo blijf ik lekker aan de gang...wat is deze hobby toch een feestje, want er is eigenlijk niets, dat niet kan :-)
Fijn weekend en groetjes, Alie :-)

22 opmerkingen:

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Ik val zowat van mijn stoel, wat is dit gaaf en wat een schitterende combinatie en compositie. De kleuren spetteren van het scherm. gewoon WOOOOW. Ga toch volgende week ook beginnen met de Dylusions want als ik dit zie kan ik niet meer wachten.
lieve groetjes Marja

Silvia(Barnie) zei

Fabulous, these bright colors are just my cup of tea.

ALIX zei

Ik ben het helemaal met Marja eens Alie, wat een mooie tag, die kleuren...en die compositie. Ik ken dus die inkt niet maar wordt hier heel hebberig van...Ik heb nog geen tijd gehad om me erin te verdiepen, (oftewel: geen tijd genomen, ben te druk met knutselen...)Maar dit is schitterend!!
Gr Alix

Cath Wilson zei

Stunning, Alie - love those bright colours (love Dy's inks) and the text and bird are perfect. Great work x

Marianne zei

De kleuren zijn inderdaad fantastisch!! Zo mooi helder! De combinatie van de stempels is heel erg mooi. Kortom een prachtige tag. En ook bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de reactie :-))
Groetjes,
Marianne

Mariëtte zei

Wat een vrolijke en pittige kleuren en mooie combinatie stempels. Je wordt er al vrolijk van als je er naar kijkt op het scherm :-)

Saskia zei

Prachtige tag! Heerlijk frisse kleuren gebruikt, Alie.
Ik merk zelf dat wanneer ik de lagen tussendoor goed droog, dus met de heatgun, er minder doorsijpelt. Ook al gebruik ik zwaar aquarelpapier, er komt toch een moment dat dat verzadigd is en geen inkt meer opzuigt.

Janny Jager 't Hooft zei

WAUWWWWWWWWW Alie wat een super gave tag is dit zeg en dan die kleuren die spetteren je tegemoet
Als ik dit zo zie heb ik toch een beetje spijt dat ik de Dylusons ink toch niet heb gekocht in Zeist.
Weet in ieder geval wel wat er al op m'n verlanglijstej komt te staan.
Heb er van zitten genieten

Groetjes Janny

maria's knutselplezier zei

Waw, Alie, wat een mooi kaart weer, wat een kleuren,en hoe mooi die takjes met die vogel juist een nestje, die inkt is echt schitterend, ik heb spijt dat ik die ook niet gekocht heb in Zeist!!

Groetjes

Maria

Rosie zei

Wow, Alie, your tag is sooo wonderful, I love the bright colours on it

Yvonne zei

Prachtige tag Alie! Spetterende kleuren, echt voorjaar, heel mooi! Dat de inkt onder je stencil is gelopen, is hier inderdaad helemaal niet storend. Had je het al geprobeerd, sprayen vanaf grotere hoogte/afstand?
Fijn weekend!
Groetjes van Yvon

Aukje zei

Schitterend, Alie, wat een kleurenexplosie!!!

Groetjes Aukje

Yvonne zei

Geweldig Alie, wat een geweldige spetterende tag...die kleuren ! Dat gaat dus echt sparen worden voor de dylusions want wat je hier hebt gemaakt smaakt naar meer. En inderdaad, er is niet veel wat niet kan in deze hobby, gelukkig maar.
Groetjes Yvonne.

Gery zei

Alie, ik vind hem geweldig mooi, deze tag. Wat een supercombinatie van kleuren en inktsoorten. Die Dylusionssprays zijn ontzettend mooi van kleur, waar ik ze ook zie opduiken (denk veel pigment erin).
Deze sprays en Pan Pastels komen bovenaan mijn verlanglijstje.
Ook de verschill. kleuren vd teksten en stempels zijn heel mooi gebruikt. Kan me voorstellen, dat je een feestje viert. Nodig je ook gasten uit??
Groetjes Gery

DEKAKADO zei

Wow, wat vind ik deze MOOI! Mooie kleuren, mooi geheel. Leuk he, met de template. Juist mooi dat het er achter is gelopen. Zeer fraai. Groetjes, Marleen.

Annette zei

Zo anders als mijn kaarten, maar oooooh zo mooi zeg! Ik vind ze echt fantastisch! xoxo Annette

Yvonne Garner zei

Another beautiful, bright and colorful tag! Love your style. Best wishes, Yvonne

Hermine zei

Prachtige tag, mooie kleuren en gave stempels

Patricia zei

OOOO WAUW wat een mooie kleuren!!!!!
Prachtige tag.
Groetjes Patricia

Monique zei

Wat een fantastische kleuren!
Zoals Alix al schreef: Hier worden ik hebberig van! Maar och, je kunt nu eenmaal niet alles tegelijk.
Een héééle gave tag!!
Groetjes, Monique

Petra Tillmann zei

Wat een prachtige tag, Alie! Ziet er super uit!

Miek zei

Wat is dit gaaf!! Dat takje helemaal geweldig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...