Volgers - Followers

woensdag 11 april 2012

Mi CAS es su CAS kaart - voor de uitdaging: Knipoog naar dieren



Ow ow ow, wat een uitdaging voor mij om een CAS kaart te maken, dus in die zin is dit een dubbele uitdaging voor mij geweest.
Want ik wil doorgaan, de kaart "afmaken" hahaha...maar heb dus de rem enorm aangetrokken en ben gestopt na het afdrukken van 2 stempels, geschreven tekst en getrokken lijnen langs de randen.
Zit bijna te nagelbijten zo van: ga door, ga door...maar heb me dus met zeer veel moeite ingehouden.
De uitdaging is: "Teksten die (kunnen) slaan op een dier en verwerk (een deel van) dat dier op/in je creatie. Je tekst mag in het Nederlands en in het Engels!"
De stempels heb ik ooit overgenomen van iemand en ik weet het merk dus niet.

Ik doe mee met challenge #3: Knipoog naar dieren, bij: Mi CAS es su CAS

19 opmerkingen:

ScrappyDoo zei

WOW Alie, hij is geweldig! Wat heb je dat knap gedaan! Heel wat voor jou hé! En wat heb ik gelachen om de tekst! Leuk dat je weer mee doet met MCSC!!

Mieke zei

Wat leuk gevonden! En meer moet er echt niet op hoor, prima zo! Heel mooi gedaan! Dank je wel om terug mee te doen met MCSC!

Ellen zei

Ik vind hem prachtig zo, helemaal CAS!
Mooie stempels trouwens!
Groetjes Ellen

Aukje zei

Moeilijk om te stoppen als je anders gewend bent :p Maar hij is wel erg leuk!!
Groetjes Aukje

Marlieke zei

Dat heb je echt heel erg mooi gedaan. Bedankt voor je deelname aan MCSC.

alix zei

Ik moet om je lachen Alie, je moet het moeilijk hebben gehad om je zó in te houden...Maar het is prima gelukt, het is een énige kaart geworden. Je bent echt wel veelzijdig!
Gr Alix

Lianne Raateland-Steenvoorden zei

Mooie creatie, ik ben blij dat je niet verder gegaan bent, want hij is prachtig zo! Bedankt voor je deelname aan MCSC. Liefs Lianne

Janine zei

hahaa, inderdaad een knipoog, helemaal leuk!!!! en die tekst, mi casa, die is in mijn hoofd blijven hangen na een overhoring van mijn zus toen ze ooit, een een ver grijs verleden op spaanse les zat, jeetje wat zijn we oud geworden ☺

Christine zei

Je hebt je op tijd kunnen inhouden Alie want je kaartje is perfect zo! Heel knap gedaan! Bedankt voor je deelname aan MCSC!
Liefs
Christine

Yvonne zei

Hahaha, wat een geweldige kaart en wat knap dat je je in hebt gehouden. Ben je op je handen gaan zitten om de verleiding te weerstaan ?
Ik heb ook erg om je fantastische tekst moeten lachen.
Less is more bij deze kaart.
Groetjes Yvonne.

Janny Jager 't Hooft zei

Inderdaad iste heel heel anders wat je gemaakt hebt Alie
Wat zal dat meoilijk voor je zijn geweest
Maar hij is heel heel mooi geworden.

Groetjes Janny

Gery zei

Heerlijk Alie. Dit is je geweldig goed gelukt. Voor jou zeker een uitdaging, dat geloof ik graag.
Ik heb hem met een grote grijns op mn gezicht bekeken en vind hem echt super en steengoed bedacht.
Moeilijke opdracht hoor.
Groetjes Gery

m@deliefjuh zei

haha super zeg!

groetjes martine

Silvia(Barnie) zei

Great idea, looks fab.

Delia zei

Leuke speelse tekst ! En wat goed dat je je in hebt kunnen houden om niet verder te gaan ! bedankt voor het meedoen met MCSC !

danielle zei

wel geslaagd, goed dat je verder hebt kunnen inhouden. Ik zelf heb ook ingezonden en kijk nu op alle andere inzendingen, want deze uitdaging is erg leuk om te zien.

Bianca Kalksma zei

haha wat een leuke kaart! Dit gaat je ook goed af, een strakke 'eenvoudige' kaart maken!

Marit zei

Sper zeg! En zo CAS! Top inzending!

Bedankt voor het meedoen met MCSC!

Groetjes,
Marit

Angélique zei

Leuk kaartje! :)
Bedankt voor het meedoen met MCSC! :)
Zaterdag komt er weer een nieuwe challenge online... hopelijk zien we je dan weer terug :)

*hugs*
Angélique

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...