Volgers - Followers

donderdag 26 april 2012

Bestempeld houten hart - Gastdesigner De Stempelwinkel - april 2012


Iets anders dan een kaart, hoorde bij de "opdracht" van De Stempelwinkel. Nu was ik er al achter dat het stempelen op hout leuk is om te doen :-). Dus toen ik dit houten hart zag, kwam er wat opborrelen in mijn brein. De achtergrond heb ik eerst ingesmeerd met verdunde Gesso. Daarna in zowel blauw als groen gesponsd met Distress inkten. Vervolgens met bruine Archival inkt de steampunk stempels gestempeld (alle stempels op deze creatie zijn van De Stempelwinkel).

Op wit stempelkarton de steampunkvrouw gestempeld en ingekleurd met Papermania markers en nagesponsd met Dusty Concord Distress inkt. De stempel uitgeknipt en met Glossy Accents bevestigd op het houten hart. Met de scrabble alfabet letters (zijn in 3 afmetingen te koop, dit is de middelste maat) het woord "steampunk" gestempeld, uitgeknipt en langs de randen van het hart geplakt. Wat metalen ringetjes, knoop en ventieltjes vastgelijmd als ook een groen Meccano onderdeel, wat mooi als ophangmogelijkheid kan dienen. Daaraan een metalen kettinkje met wat metalen voorwerpen vastgemaakt. De randen van het hart een nog wat verouderde look gegeven door er bruine Distress op aan te brengen met een sponsje. Er zijn niet veel mensen die bezig zijn met Steampunk, maar als je er eenmaal mee begint is het zó ontzettend leuk om te doen...dus een gewaarschuwd mens telt voor twee :-).



De Stempelwinkel 
Stempels:

R6908NS Art Doll Time
SW P06093 Scrabble alfabet middel
SW G11008 Luchtballon 1
SW P11012 Luchtschip

16 opmerkingen:

Marianne zei

Ik vind het een geweldig mooi hart geworden! Steampunk vind ik ook erg leuk, maar ik heb het idee dat ik een van de weinigen ben. Ik krijg daar altijd veel minder reacties op als op kaarten met die cute images. Helaas heb ik nog niet zoveel steampunkstempels.
Lieve groetjes,
Marianne

Janny Jager 't Hooft zei

WAUWWWWWWWWWWWW Alie wat is dit een prachtige stukje werk wat je hebt geleverd
Echt heel apart met suoer leuke stempels.
Heb er weer heerlijk van zitten genieten.

Groetjes Janny

toscania-art-life zei

Alie wat is dit mooi zeg!! Schitterend. Het is altijd een genot om bij je te kijken.

Patricia zei

WAUW, daar gaat mijn HART sneller van kloppen. haha
Heel mooi Alie!
Groetjes Patricia

Cath Wilson zei

Wonderful, Alie - this is so much fun and so beautifully made x

Paper Creations by Shirley zei

Wow Alie, this is a fun & wonderful creation ! Great work, I like the idea of using your wooden heart. Greetings, Shirley

marja zei

Wauw Alie, wat een schitterend hart is dit, super!!

Lieve groetjes Marja.

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

SCHITTERENDE creatie Alie. Wat een prachtige details en super combinatie. Gaaf bedacht en prachtig uitgevoerd. Super, een echte Alie.
lieve groetjes Marja

Fenny zei

Geweldig mooi Alie, een super stukje werk van je waar je heel, heel lang naar kunt kijken.

liefs, fenny

maria's knutselplezier zei

Wat een mooie creatie weer Alie, mooie kleuren en combi's heb je weer gebruikt!!!

Groetjes
Maria

Hermine zei

Prachtig hart met al die gave embellishments

Silvia(Barnie) zei

Fantastic idea, looks fabulous.

Miranda zei

Mooi en artistiek hart Ali, lijkt me inderdaad leuk om te maken! groetjes Miranda

Sophie zei

Meine Güte, wie toll ist das denn?!

Ein Spitzen-Teil, klasse gemacht.
Und super Details.

Liebe Grüße
und ein wunderschönes Wochenende

Anjas-Artefaktotum zei

Absolutly unique and incredible beautiful creation. Great idea your steampunk heart doll.
LG Anja

SusanLotus zei

So many beautiful creations here on your blog!

Hope you´ll have a great creative week!

Susan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...